33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το δεύτερο πέναλτυ που θα μας δώσει ο Σπάθας θα το εκελέσει αυτός. Το πρώτο ο Σαλπι, κλασσικά.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τρεξε κλαουσ και προσπαθα
και παστελωσε με σπαθα
τρεχε κλάους μην βαραίνεις
γιατι το καλοκαιρι τον παγκο θα ζεσταίνεις
και παστελωσε με σπαθα
τρεχε κλάους μην βαραίνεις
γιατι το καλοκαιρι τον παγκο θα ζεσταίνεις
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το χειροτερό σου πειχνίδ στον ΠΑΟΚ. Θα έπρεπε να είχες σκοράρει στο πρώτο λεπτό. Θες και να γίνεις πρώτος σκόρερ!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Γιατι καταραμενε φιλε μου? οπως λεμε τα μπραβο στα καλα ετσι θα υπαρχει και αρνητ κριτικη για ματς που ναια ρνητικοτατος...ΑΝ το λες για γενικα βεβαια συμφωνω
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Υπαρχουν ατομα που με μια ακομα τετοια εφανιση θα τον πουν αταλαντο γατακι ...
Ειναι ντεφορμε και κανει μπαμ
Ειναι ντεφορμε και κανει μπαμ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το βάζει θεός ,δε το βάζει άχρηστος.Ε δεν είναι έτσι κι αυτό το "καλύτερος της Βέροιας" δε του αξίζει.Αν είμαστε 2οι σ αυτόν το χρωστάμε που σε 2-3 παιχνίδια με μισή ευκαιρία σου πήρε το ματς.Σαφώς και δεν είναι στα καλύτερά τουMANIAKOS έγραψε:Γιατι καταραμενε φιλε μου? οπως λεμε τα μπραβο στα καλα ετσι θα υπαρχει και αρνητ κριτικη για ματς που ναια ρνητικοτατος...ΑΝ το λες για γενικα βεβαια συμφωνω
αλλα νομίζω οτι το ίδιο συμβαίνει με τους περισσότερους για να μην πώ με όλους.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Για το σημερινο ματς για μενα ηταν υπερβολικα κακος...ασχετα αν οντως ειναι υπερβολικο το σχολιο μου..αλλα αφορα μονο το σημερα....η γενικοτερη αποψη και αυτο που σωστα λες δεν αλλαζει..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το εχω πει εδω και 3-4 βδομαδες οτι ο κλαους δεν ειναι οπως ηταν.Και δε θεωρω οτι με ενα γκολ τελειωνει το ματς και το χρεος του κλαους και του καθε κλαους.Καποιοι συμφωνουν καποιοι διαφωνουν.Δηλαδη ο σαλπι που τρεχει και αμυνεται και βαζει τα ποδια του ειναι μ@λ@κ@ς??kataramenos5 έγραψε:Το βάζει θεός ,δε το βάζει άχρηστος.Ε δεν είναι έτσι κι αυτό το "καλύτερος της Βέροιας" δε του αξίζει.Αν είμαστε 2οι σ αυτόν το χρωστάμε που σε 2-3 παιχνίδια με μισή ευκαιρία σου πήρε το ματς.Σαφώς και δεν είναι στα καλύτερά τουMANIAKOS έγραψε:Γιατι καταραμενε φιλε μου? οπως λεμε τα μπραβο στα καλα ετσι θα υπαρχει και αρνητ κριτικη για ματς που ναια ρνητικοτατος...ΑΝ το λες για γενικα βεβαια συμφωνω
αλλα νομίζω οτι το ίδιο συμβαίνει με τους περισσότερους για να μην πώ με όλους.
Το ξερουμε οτι ο αθανασιαδης ειναι για μεσα στην περιοχη.Σημερα ετσι οπως πηγε το ματς ειναι λογικο να μην παρει μπαλιες.Τουλαχιστον ας βοηθαγε σε αλλους τομεις.Τρεξιμο,πρεσινγκ..
Δε θεωρω οτι πρεπει να ξεγραφεται ενας παιχτης εφοσον δεν του παει το παιχνιδι.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κακός σήμερα. Συνολικά, καλά που υπάρχεις κι εσύ γιατί σήμερα θα δίναμε ντέρμπι υποβιβασμού.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
