33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Στα τελευταία παιχνίδια, μεσοεπιθετικά υπάρχει ένας Σαλπιγγίδης και τίποτα άλλο.
Δε φταίει ο Κλάους που δε τροφοδοτείται, αφού το πράμα δε κυλάει...
1 ευκαιρία είχε και το παστέλωσε το παληκάρι.
Δε φταίει ο Κλάους που δε τροφοδοτείται, αφού το πράμα δε κυλάει...
1 ευκαιρία είχε και το παστέλωσε το παληκάρι.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο Καθε ποδοσφαιριστής εχει τα χαρακτηριστικά του- προσόντα, δεν γίνετε να γίνουν ολοι ουτε Τζιμπουρ, ουτε δεν ξερω εγω ποιός άλλος.
Το παλικάρι κάνει την δουλειά του με το παραπάνω και αυτα που λένε μερικοί περί κραξίματος αυτό που εχω να πώ είναι ......................καλύτερα να πάνε για κανα τσίπουρο παρα να χαλάσουν την ψυχολογία του μοναδικού γεννημένου σκόρερ που εχει η ομάδα.
Ακου να τον κράξουμε γιατι δεν προσπαθεί!!!!!!....έλεος.
Το παλικάρι κάνει την δουλειά του με το παραπάνω και αυτα που λένε μερικοί περί κραξίματος αυτό που εχω να πώ είναι ......................καλύτερα να πάνε για κανα τσίπουρο παρα να χαλάσουν την ψυχολογία του μοναδικού γεννημένου σκόρερ που εχει η ομάδα.
Ακου να τον κράξουμε γιατι δεν προσπαθεί!!!!!!....έλεος.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Να το εχει καλα ο Θεος το τυπακι γιατι με το φετινο συστημα της π@υτσας " σεντρα και κοιτατε να βρειτε τον Κλαους " μια χαρα το παει....
Χαντρα να του βαλουν εκει στην ΠΑΕ μην τυχον και παθει τιποτα.... Και το πιο σημαντικο : Λαμπαδα στο υψος του καθε Κυριακη ....
Χαντρα να του βαλουν εκει στην ΠΑΕ μην τυχον και παθει τιποτα.... Και το πιο σημαντικο : Λαμπαδα στο υψος του καθε Κυριακη ....
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο καθένας με τις απόψεις του.kataramenos5 έγραψε:Συμφωνώ.Argonaut4 έγραψε:Συμφωνώ......δυστυχώς.
Ναι Κώστα.......θα τον κράξουμε γιατι η νοοτροπία του είναι λάθος.
Το παιδί έβγαλε γκολ στο 88', σε ένα παιχνίδι που το είχαμε χαμένο και θα τον κράξω επειδή δεν άρπαξε την μπάλα να την πάει στην σέντρα;
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δε θεωρω πως ειναι σωστη αντιμετωπιση προς τον παιχτη αυτη...shark4 έγραψε:Να το εχει καλα ο Θεος το τυπακι γιατι με το φετινο συστημα της π@υτσας " σεντρα και κοιτατε να βρειτε τον Κλαους " μια χαρα το παει....
Χαντρα να του βαλουν εκει στην ΠΑΕ μην τυχον και παθει τιποτα.... Και το πιο σημαντικο : Λαμπαδα στο υψος του καθε Κυριακη ....
Δεν το βοηθαμε ετσι..
Δεν μπορει κανεις να μην ειδε χθες τις 2 φορες που ο κλαους βγαινει στη μια μονος του με τη μπαλα και δεν σουταρει καν και στη δευτερη κυνηγωντας μια μπαλια με ενα αγγιγμα φευγει απο τη φαση.Δε θελω να το μειωσω το παιδι αλλα πρεπει να τα δουλεψει αυτα.Το γκολ ειναι παρε βαλε και για αυτα διακρινετε σιγουρα.
Αλλα δεν μπορω να μη δω τις αδυναμιες.
Δε μου αρεσει η συμπεριφορα οτι αμα δεν ειχαμε εσενα θα ημασταν ουτε 10τοι.
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αλήτη κλάους, δώσε μας πίσω τα 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα του πανηγυρισμού σου, για να γυρίσουμε το ματς


Άσε που κανονικά έπρεπε να πάρεις την μπάλα και να τρέξεις μέχρι το κέντρο σε λιγότερο από 5 δεύτερα
Άσε που κανονικά έπρεπε να πάρεις την μπάλα και να τρέξεις μέχρι το κέντρο σε λιγότερο από 5 δεύτερα
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
sourmenetes έγραψε:Δεν το βοηθαμε ετσι..
Βρες μου τι παιζουμε στο γηπεδο , ποσες φορες αναπτυσσεται ορθολογικα η ομαδα , τι πασες παιρνει και μετα το συζηταμε .... Στο φετινο συστημα "καντε σεντρα μπας και βαλει ο Κλαους γκολ" κρινεται ως 100% επιτυχημενος ....
sourmenetes έγραψε:αμα δεν ειχαμε εσενα θα ημασταν ουτε 10τοι.
Αμα κανουμε τον υπολογισμο με τα γκολ που εχει βαλει , τι βαθμους εχουμε παρει , θα βρουμε και τη θεση...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο πανηγυρισμός σου για 1 λεπτό εκτός αγωνιστικού χώρου ήταν απλά τραγική επιλογή ...
όπως λέει ο Karla έπρεπε κανονικά να είσαι εντός 5 δευτ στην σέντρα.
Μαζί με εσένα τραγικοί και όλοι οι άλλοι που πανυγήριζαν μαζί σου ... δείγμα της νοοτροπίας που υπάρχει στην ομάδα ... υποτίμηση των μικρών αντιπάλων εξού και ισοπαλίες με Κέρκυρα ... και τραγική συμπεριφορά υποτέλειας με τους μεγάλους όπως με παο και οσφπ.
Μου αρέσει που κάποιοι θέλουν με το ζόρι να πάρεις και τριπλάσια χρήματα.
Ο Μήτρογλου που είναι μία κλάση τουλάχιστον ανώτερος ήταν στον πάγκο ...
Για να ξέρουμε και τι λέμε !!!
όπως λέει ο Karla έπρεπε κανονικά να είσαι εντός 5 δευτ στην σέντρα.
Μαζί με εσένα τραγικοί και όλοι οι άλλοι που πανυγήριζαν μαζί σου ... δείγμα της νοοτροπίας που υπάρχει στην ομάδα ... υποτίμηση των μικρών αντιπάλων εξού και ισοπαλίες με Κέρκυρα ... και τραγική συμπεριφορά υποτέλειας με τους μεγάλους όπως με παο και οσφπ.
Μου αρέσει που κάποιοι θέλουν με το ζόρι να πάρεις και τριπλάσια χρήματα.
Ο Μήτρογλου που είναι μία κλάση τουλάχιστον ανώτερος ήταν στον πάγκο ...
Για να ξέρουμε και τι λέμε !!!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μια κλάση ανώτερη; Ο Μήτρογλου;
Επειδή ''συμμετέχει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού'' ;
Επειδή ''συμμετέχει στην ανάπτυξη του παιχνιδιού'' ;
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
87:10 o Κλάους πηδάει τις πινακίδες για πανηγυρισμό
87:32 έχει μπει στην μικρή περιοχή και πηγαίνει προς το κέντρο
Αλήτη κλάους δώσε μας πίσω τα εικοσιδύο δεύτερα
87:32 έχει μπει στην μικρή περιοχή και πηγαίνει προς το κέντρο
Αλήτη κλάους δώσε μας πίσω τα εικοσιδύο δεύτερα
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ίσως υπερβολική η έκφραση "κράξιμο" αλλα έχω την εντύπωση οτι ο Στέφανος έχει χαλαρώσει λίγο και δεν είναι τόσο συγκεντρωμένος σα αυτό που κάνει.Στη συγκεκριμένη φάση προτίμησε το σταριλίκι παρά τα 22 δεύτερα που λέει ο karlat85.Δε κερδίζαμε 3-0 ,Χ στο γήπεδό μας ήταν και 22 δεύτερα είναι μια ακόμα επίθεση.DC έγραψε:Ο καθένας με τις απόψεις του.kataramenos5 έγραψε:Συμφωνώ.Argonaut4 έγραψε:Συμφωνώ......δυστυχώς.
Ναι Κώστα.......θα τον κράξουμε γιατι η νοοτροπία του είναι λάθος.
Το παιδί έβγαλε γκολ στο 88', σε ένα παιχνίδι που το είχαμε χαμένο και θα τον κράξω επειδή δεν άρπαξε την μπάλα να την πάει στην σέντρα;
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
και για να μην έχουμε αυταπάτες
στην πρώτη διεκδίκηση όταν σταφ και κλάους νομίζω πιέζουν έναν του γαύρου, ο διατητής σφυράει φάουλ και μετά την εκτέλεση του φάουλ δίνει ανάποδα το πλάγιο και μετά δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα μέχρι τη λήξη.
Το συμπέρασμα είναι ότι αν έτρεχε ο Κλάους για τη μπάλα, αντί για τα πανηγύρια, θα υπήρχε σοβαρή πιθανότητα για τη 2η κίτρινη στο ματς.
στην πρώτη διεκδίκηση όταν σταφ και κλάους νομίζω πιέζουν έναν του γαύρου, ο διατητής σφυράει φάουλ και μετά την εκτέλεση του φάουλ δίνει ανάποδα το πλάγιο και μετά δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα μέχρι τη λήξη.
Το συμπέρασμα είναι ότι αν έτρεχε ο Κλάους για τη μπάλα, αντί για τα πανηγύρια, θα υπήρχε σοβαρή πιθανότητα για τη 2η κίτρινη στο ματς.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
δεν ειναι τα 22 χαμενα δευτερολεπτα το θεμα...δεν ξερω πως να το θεσω καλυτερα αλλα ειναι και θεμα νοοτροπιας...αλλο ας πουμε το να το καρφωνεις να αρπαζεις τη μπαλα να τη στηνεις στη σεντρα και αμα ερθει κανενας να πανηγυρισει να κοπανησεις και καμια φαπα και να πεις ''συνελθε εχουμε κανα 5λεπτο ακομα δεν κερδιζουμε'' και αλλο το να σκοραρεις και να εχεις την αντιδραση ''ουφ'' αντε τωρα να το κρατησουμε το σκορακι μεχρι να ληξει... :ugeek:
για τον κλαους εχω πει ο θεος του εχει δωσει καποια χαρισματα αλλα απο εκει και περα πρεπει να τα πλαισιωσει με δουλεια...προς το παρων μονος του τραβαει το κουπι επιθετικα παντως για να τα ανγνωριζουμε ολα...
για τον κλαους εχω πει ο θεος του εχει δωσει καποια χαρισματα αλλα απο εκει και περα πρεπει να τα πλαισιωσει με δουλεια...προς το παρων μονος του τραβαει το κουπι επιθετικα παντως για να τα ανγνωριζουμε ολα...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
karlat85 έγραψε:87:10 o Κλάους πηδάει τις πινακίδες για πανηγυρισμό
87:32 έχει μπει στην μικρή περιοχή και πηγαίνει προς το κέντρο
Αλήτη κλάους δώσε μας πίσω τα εικοσιδύο δεύτερα
ΠΡΟ-ΣΤΙ-ΜΟ
Πού είναι ο εισαγγελεύς;
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ρε εδω βγαζετε mvp τον σαλπιγγιδη,ψυχαρα,αρχηγαρα και εγω δεν ξερω τι αλλο,επιθετικο που δεν ειχε τελικη, μονο 2 αναποδα κοντρολ σε φασεις που εφευγε μονος,επειδη εκανε μια σεντρα και θεωρειτε υποτιμητικο που ο Κλαους πανηγηρισε το γκολ και δεν ετρεξε για σεντρα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος joshua την Δευ 26 Νοέμ 2012, 12:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.