33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μάλιστα ... θα τον κράξουμε τώρα επειδή πανηγύρισε το γκολ του ....
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ωραίο γκολ, αν αναλογιστεις ότι ο Τοροσίδης ακολούθησε τη φάση όσο μπορούσε.
Μπράβο Κλάους
Μπράβο Κλάους
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πραγματικα ρε γ@μωτο αν ειναι δυνατον! Ρε Κλαους στο 86' ισοφαριζεις οχι στο 60' ουτε στο 70'!
Δεν υπαρχει καιρος για πανηγυρια! Το καταλαβαινω οτι χαρηκες επειδη πετυχες γκολ αλλα ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ!
Παρε την μπαλα απο το πλεκτο και πηγαινε τη στη σεντρα!
Δεν υπαρχει καιρος για πανηγυρια! Το καταλαβαινω οτι χαρηκες επειδη πετυχες γκολ αλλα ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ!
Παρε την μπαλα απο το πλεκτο και πηγαινε τη στη σεντρα!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συμφωνώ......δυστυχώς.
Ναι Κώστα.......θα τον κράξουμε γιατι η νοοτροπία του είναι λάθος.
Ναι Κώστα.......θα τον κράξουμε γιατι η νοοτροπία του είναι λάθος.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δεν ήταν ο μόνος. Όλη η ομάδα πηγε και πανηγύρισε. Δεν θυμάμαι κανέναν να τους μαζέυει στην σέντρα. Ούτε τον mr Donis να τους φωνάζει να την στήσουν γρήγορα...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δεν θα γινει ποτε επιθετικος στυλ τζιμπουρ,ουτε καν μητρογλου.Ειναι παικτης παρε βαλε και μαλιστα πολυ καλος και με αυτο το κεντρο εχει ηδη υπερβαλει εαυτον, θυμιζοντας οτι παιζει συνεχως χωρις αντικαταστατη.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ετσι ειναι σε ομαδα χωρις πργωγη φασεων τα ποσοστα του ειναι εξωπραγματικα...οι αδυναμιες του δεδομενες ...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
bane1980 έγραψε:Σε τέτοια ματς πουλενάρα χτυπούν οι κόμπρες μεγάλοι επιθετικοί. Κάρφωσέ τους το δίνοντας μια σακουλάρα στο χιλιανό.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σωστα ειναι αυτα...joshua έγραψε:Δεν θα γινει ποτε επιθετικος στυλ τζιμπουρ,ουτε καν μητρογλου.Ειναι παικτης παρε βαλε και μαλιστα πολυ καλος και με αυτο το κεντρο εχει ηδη υπερβαλει εαυτον, θυμιζοντας οτι παιζει συνεχως χωρις αντικαταστατη.
Αλλα ρε γαμωτο στη φαση που φευγει μονος του δεν μπορει να σουταρει???Τι περιμενει??Δεν μπορει να τα δουλεψει αυτα??Ειναι μπροστα και το προλαβαινουν οι αλλοι και τον κοβουν,χωρις καν να εχει κανει κινηση για να σουταρει..
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εντάξει, έχασε ένα κλικ τη φάση, γιατί σκέφτηκε τι θα έπρεπε να κάνει (να δει εάν έχει επιλογή πασας ή όχι ή να σουτάρει ή να πλησιάσει κλπ). Μη σκέφτεσαι εκεί, ρίξε καραβολίδα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συμφωνώ.Argonaut4 έγραψε:Συμφωνώ......δυστυχώς.
Ναι Κώστα.......θα τον κράξουμε γιατι η νοοτροπία του είναι λάθος.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
spiros1989 έγραψε:Οταν βαζεις γκολ στο 86 δν πας για αποθεωση στην 4 μαζευεις την μπαλα και σε 10δευτερα πας στο κεντρο για το 2ο.....αντε γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξεραμε....αν το χ ειναι καλο για σας δεν αξιζετε για τον ΠΑΟΚ....
Επισης, μπραβο για το γκολ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο Αθανασιάδης τα τελευταία παιχνίδια δεν προσπαθεί. Δεν ξέρω τι σκατά γίνεται. Τα έχει φορτώσει? Νομίζει πως είναι παικταράς?

- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena