33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

Να σε ρωτήσω, λογαριάζεις να σταματήσεις το ποδόσφαιρο να αρχίσεις καριέρα μοντέλου??
:pano:
Dimg4

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ρε σεις ξεκολλατε με το μοντελινγκ. Του ζητηθηκε να το κανει για καμπανια εναντια στο AIDS.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από slidar »

Ο ανθρωπος οπως εχει δηλωσει κιολας ειναι στρικερ. Σου λεει δηλαδη δουλεψτε ολοι για μενα και εγω θα παστελωνω.

Ελα ομως που δεν εχουμε την απαιτουμενη ποιοτητα ως ροστερ με αποτελεσμα σε παιχνιδια οπως το χθεσινο ( και αυτο που ερχετε) ο κλαους να χανετε διοτι απο Συμμετοχικότητα δεν λεει και πολλα..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ετσι θα δηλωνει ο καθενας τι μπορει να κανει και μετα θα ψαχνουμε τι ομαδα κατεβαζουμε...

Δυστυχως,ο κλαους για να σκοραρει η μπαλα πρεπει να ερθει με καποιο τροπο στο κεφαλι ή στο ποδι καπου στην περιοχη.Αλλιως ειναι σαν να μην παιζει.
Το λεμε απο περυσι οτι πρεπει να διορθωσει καποια πραγματα και να βοηθα και εκτος περιοχης.

Χθες αισθανθηκαν οι αμυντικοι του βαζελου τον αθανασιαδη??
Πρεπει να μαθει να παιζει και αλλιως.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lamosas »

Τι πάει να πει "τον αισθάθνηκαν" οι αμυντικοί; Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω;

Όταν ο άνθρωπος από τις 5 μπαλιές που του έγιναν μόνο η 1 ήταν νορμαλ τι να κάνει;

Τι θέλουμε μπροστά τελικά; Θέλουμε φορ που να παίζει ξύλο (αμπαλομουσλίμοβιτς) αλλά όταν η μπάλα καιει να την στέλνει στα περιστέρια; Ή μήπως θέλουμε φορ να κάνει 200 τρίπλες να ανοίγει μόνος του την άμυνα και είτε να παστελώνει είτε να μοιράζει;;;

Εγώ το μόνο μειονέκτημα που βλέπω είναι το κοντρόλ. Αν το βελτιώσει είναι σούπερ.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

Τώρα τι να του πεις; Ότι έχει άδικο; :x
Όλες οι χθεσινές οι κάθετες (ντεμέκ), ήταν η χαρά των μπολ μπόις και οι σέντρες στον απέναντι επόπτη.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

lamosas έγραψε:Τι πάει να πει "τον αισθάθνηκαν" οι αμυντικοί; Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω;

Όταν ο άνθρωπος από τις 5 μπαλιές που του έγιναν μόνο η 1 ήταν νορμαλ τι να κάνει;

Τι θέλουμε μπροστά τελικά; Θέλουμε φορ που να παίζει ξύλο (αμπαλομουσλίμοβιτς) αλλά όταν η μπάλα καιει να την στέλνει στα περιστέρια; Ή μήπως θέλουμε φορ να κάνει 200 τρίπλες να ανοίγει μόνος του την άμυνα και είτε να παστελώνει είτε να μοιράζει;;;

Εγώ το μόνο μειονέκτημα που βλέπω είναι το κοντρόλ. Αν το βελτιώσει είναι σούπερ.
Αμα βλεπεις ως μονο μειονεκτημα το κοντρολ παω πασο.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Να παμε σε αυτο που ισχυει και στο οποιο,πιστευω πως,δυσκολα θα διαφωνησει καποιος?.....

Ο Κλαους οταν δεν σκοραρει,απλα,δεν υπαρχει στο γηπεδο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Αθανασιάδης χθες ήταν κάκιστος. Στο 17΄ που του γυρίζει τη μπάλα ο Σαλπι θα έρπεπε να το γράψει. Γι' αυτό το λόγο έχει θέση στην ενδεκάδα, διότι η συμμετοχή του στα υπόλοιπα είναι από ελάχιστη έως μηδενική. Όταν λοιπόν δεν κάνει το μοναδικό που πρέπει να κάνει (ούτε καν σουτ) τότε είναι κακός.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lamosas »

sourmenetes έγραψε:
lamosas έγραψε:Τι πάει να πει "τον αισθάθνηκαν" οι αμυντικοί; Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω;

Όταν ο άνθρωπος από τις 5 μπαλιές που του έγιναν μόνο η 1 ήταν νορμαλ τι να κάνει;

Τι θέλουμε μπροστά τελικά; Θέλουμε φορ που να παίζει ξύλο (αμπαλομουσλίμοβιτς) αλλά όταν η μπάλα καιει να την στέλνει στα περιστέρια; Ή μήπως θέλουμε φορ να κάνει 200 τρίπλες να ανοίγει μόνος του την άμυνα και είτε να παστελώνει είτε να μοιράζει;;;

Εγώ το μόνο μειονέκτημα που βλέπω είναι το κοντρόλ. Αν το βελτιώσει είναι σούπερ.
Αμα βλεπεις ως μονο μειονεκτημα το κοντρολ παω πασο.
Για το επίπεδο της ομάδας αλλά και του πρωταθλήματος ειναι το καλύτερο φορ πισω από αυτά του γάυρου. Και ναι, είναι φορ περιοχής, με εξαιρετική κίνηση χωρίς τη μπάλα, τρομερή ευχαίρια στο σκοράρισμα, και αντίληψη του χώρου. Επίσης πιέζει πάρα πολύ καλά. Το μοναδικό μειονέκτημα του λοιπόν είναι το κοντρόλ. Τι άλλο θέλω από το φορ μου ΣΗΜΕΡΑ;
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lamosas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Αθανασιάδης χθες ήταν κάκιστος. Στο 17΄ που του γυρίζει τη μπάλα ο Σαλπι θα έρπεπε να το γράψει. Γι' αυτό το λόγο έχει θέση στην ενδεκάδα, διότι η συμμετοχή του στα υπόλοιπα είναι από ελάχιστη έως μηδενική. Όταν λοιπόν δεν κάνει το μοναδικό που πρέπει να κάνει (ούτε καν σουτ) τότε είναι κακός.
Σωστά, μόνο για αυτό έχει θέση στην εντεκάδα. Επίσης όποια υποψία ευκαιρίας χάνει να τον τιμωρούμε με 2 αγωνιστικές και χρημματικό πρόστιμο...

Την τελευταία φορά που είχαμε πρώτο σκόρερ με 7-9 γκολ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ήταν εποχή Σάντος...

Το παιδί έχει γράψει ήδη 7 και μετράει.

Σε λάθος ποδοσφαιριστή γίνεται τέτοια σκληρή κριτική...
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από karlat85 »

Μη χρυσώνεται το χάπι, αφού είναι o καλύτερος μας παίκτης θα
.δεχτεί o και σκληρή τακτική, και χθες ήταν κάκιστος
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lamosas »

Ναι, κριτική. Και σκληρή καμια διαφωνία.

Αλλά για το χτεσινό πραγματικά απορώ γιατί λέτε ότι ήταν κακός. Εδώ πήγε να του βγάλει πάσα ο έτο και του έσπασε το πόδι...Τι να κάνει δλδ; Να περάσει όλη την άμυνα τις βαζέλας και να βάλει γκολ; Αν μπορούσε τότε θα είχε φύγει εδώ και αρκετά χρόνια.

Εγώ είδα τουλάχιστον 3 φορές όπου η ομάδα είχε ευκαιρία για τρανζίσιον, ο Κλάους πήρε μαζί του τα σεντερ μπακ αλλά μέχρι να στρίψουν τα χαφ μας οι αντίπαλοι βγαίναν στην κόντρα...
Άβαταρ μέλους
Clough
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2011, 10:42

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Clough »

Εχει βαλει 7 γκολ σε 11 αγωνες.....ημαρτον, ας μην παιξει καλα και σε ενα ματς δεν πειραζει. Σε καποια ματς δε θα σκοραρει και ειδικα οταν δεν τον βοηθαει η ομαδα. Εχθες ειμασταν συνολικα χωμα πως να βαλει γκολ ο Κλαους... απο το κεντρο με ψηλοκρεμαστο ή να περασει 8 παικτες?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”