ΥΓ Κάτι λέγαμε για ρήτρες πέρσι .
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δείξε σ αυτό το γατάκι τον πως τον λένε , τον Ιμπρατέτοιο τι σημαίνει "Γκολάρα".
ΥΓ Κάτι λέγαμε για ρήτρες πέρσι .
ΥΓ Κάτι λέγαμε για ρήτρες πέρσι .
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
την Κυριακη την παραμικρη ευκαιρια πρεπει να την κανεις γκολ...κι αν κερδισουμε πεναλντι να το καρφωσεις με ψυχη...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Bla bla bla bla bla I want to lift a kipelo BLA BLA BLA BLA..................
Play football and STOP talking to the press this is FOR ALL THE players in the team.
Play football and STOP talking to the press this is FOR ALL THE players in the team.
-
Dimg4
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κι εγω αυτο αναρωτιεμαι. Του δινει μισο γκολ ο Σαλπι και κανει ενα πλασε σαν να ειναι σεντερ μπακ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εδω πρεπει να δειξεις αν εισαι...
Δε λεω οτι φταις μονο εσυ αλλα δεν ειδα καν αν επαιζες...
ΑΛΛΑΞΕ ΡΟΤΑ..
Δε λεω οτι φταις μονο εσυ αλλα δεν ειδα καν αν επαιζες...
ΑΛΛΑΞΕ ΡΟΤΑ..
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ακου αθανασιαδη.
Ενας σεντερφορ οφειλει να μπαινει στη φαση και να το παστελωνει οχι να φοβαται μπασ και σουταρει και δε μπει και το χασει ΚΑΙ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ.
Οσο για το μπλα μπλα που λεει και ο SWEDEN καλα σε λεει, ολοι μπλα μπλα και καπακι κλαρινο, το μαθαμε το συστημα.
Ενας σεντερφορ οφειλει να μπαινει στη φαση και να το παστελωνει οχι να φοβαται μπασ και σουταρει και δε μπει και το χασει ΚΑΙ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ.
Οσο για το μπλα μπλα που λεει και ο SWEDEN καλα σε λεει, ολοι μπλα μπλα και καπακι κλαρινο, το μαθαμε το συστημα.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Στέφανε, όλοι δικαιούνται ντεφορμάρισμα, αλλά σήμερα...άστο...το νου σου στις φάσεις όπως ξέρεις και στη δουλειά, η διάρκεια μετράει, ούτε πρώτοι σκόρερ, ούτε ποσοστά, ούτε τίποτα.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
γιατι επαιξε ο ΠΑΟΚ σημερα;.....karlat85 έγραψε:Έπαιξε σήμερα;
...μαλλον καποιοι αλλοι ηταν που φορουσαν τις δικες μας φανελες....
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ΑΛΛΑΞΕ ΡΟΤΑ...
ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΣΑΣΤΑΝ ΤΑΚΤΙΚΑ..
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΙΝΓΚ??
ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΣΑΣΤΑΝ ΤΑΚΤΙΚΑ..
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΙΝΓΚ??
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106630
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
αχαχαχαχαχ, ωραίος ο Κλάους με την πουτσάκλα έξω και να κάνει σσσσσσ.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!! Και φυσικά στο "Σςςςςςςςςςςςςς" αναφέρεται σε κάποιους πολύ συγκεκριμένους!!!!
Από λεπτό σε λεπτό αναμένεται ανακοίνωση της παε ρούλης με την οποία καταδικάζει το γεγονός...επίσης με πρωτοβουλία του λάμπρου σκόρδα θα αποσταλεί στην πειθαρχική επιτροπή η φωτογραφία, με αίτημα να ληφθεί υπόψη ως επιβαρυντικό στοιχείο στην επερχόμενη απολογία του για το "ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ"!!!
Από λεπτό σε λεπτό αναμένεται ανακοίνωση της παε ρούλης με την οποία καταδικάζει το γεγονός...επίσης με πρωτοβουλία του λάμπρου σκόρδα θα αποσταλεί στην πειθαρχική επιτροπή η φωτογραφία, με αίτημα να ληφθεί υπόψη ως επιβαρυντικό στοιχείο στην επερχόμενη απολογία του για το "ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ"!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106630
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Οι δικηγόροι πάντως συνεχίζουν την αποχή τους και έχουν και 48ωρη Τετάρτη και Πέμπτη!