αλλα θα με πεις ας ειναι με μονοκοματο σουτ η κ με ψαλιδακι, θα μας χαλασει κατι τετοιο?
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
MANIAKΕ λες???? για να γινει αυτο πρεπει να κερδισουμε πεναλντι πρωτα, αληθεια με τον γκευ ποτε ηταν το τελευταιο μας πεναλντι?
αλλα θα με πεις ας ειναι με μονοκοματο σουτ η κ με ψαλιδακι, θα μας χαλασει κατι τετοιο?

αλλα θα με πεις ας ειναι με μονοκοματο σουτ η κ με ψαλιδακι, θα μας χαλασει κατι τετοιο?
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Και εξαιρετικές άσιστ και αλτρουισμό και ματια στη πλάτη έχει το πουλέν.
Δε περιγράφω άλλο.
Δε περιγράφω άλλο.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
σημερα ειχε περισσοτερη συμμετοχη στο παιχνιδι σε σχεση με τα περισσοτερα ματς του για μενα καλος
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συμφωνω εν μερει γιατι θεωρω πως βοηθησε στην αναπτυξη του παιχνιδιου βγαζοντας 2-3 πολυ καλες καθετες πασες.Karelias έγραψε:Χμμμ, όχι τόσο καλός σήμερα, άσχετα με το πέναλτι.
Κλαους δε βαρας πεναλντυ.Και στο νιονιο δεν ηταν καλο αλλα επεσε απο την αλλη ο τερματοφυλακας αλλα σημερα επεσε στη σωστη γωνια.Δες το πεναλντυ του σαλπι.Αυτο ειναι χτυπημα πεναλντυ.Γωνια και δυναμη.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
+100MANIAKOS έγραψε:σημερα ειχε περισσοτερη συμμετοχη στο παιχνιδι σε σχεση με τα περισσοτερα ματς του για μενα καλος
Απλά χθες δεν έβαλε το παστελίδιο.
Δύο ασίστ ψιλο πάρε βάλε έβγαλε, κράτησε μπάλα, έβγαλε κάθετες,
ΠΟΛΥ θετικότερος απο προηγούμενα ματς σε ΟΛΑ εκτός του γκολ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
αν μπολιάσει στο παιχνίδι του και τη συμμετοχή σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, θα μιλάμε για επίπεδο ευρωπαίου φορ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
desperando έγραψε:γεια σου ρε κλαους ΠΑΟΚτσακι
χαχαχαχαχα τι βλακας! (με την καλη εννοια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Καλος χρυσος ο στεφανακος.. αλλα στον ΠΑΟΚ που εγω ονειρευομαι θα ηθελα διαφορετικου στυλ σεντερ φορ.
Ενα σεντερ φορ πιο συμμετοχικο που να ειναι και ταυτοχρονα εκτελεστης. ( ακομα και με μικροτερα ποσοστα απο τον κλαους.)
Εβλεπα πχ χθες τον μητρογλα( που δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση) και το γκολ που βαζει απο κλαους δεν θα το δουμε ποτε.
Η καψουρα μου ειναι ενας παιχτης μπροστα στο στυλακι του αιλτον απο αποελ.
Ενα σεντερ φορ πιο συμμετοχικο που να ειναι και ταυτοχρονα εκτελεστης. ( ακομα και με μικροτερα ποσοστα απο τον κλαους.)
Εβλεπα πχ χθες τον μητρογλα( που δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση) και το γκολ που βαζει απο κλαους δεν θα το δουμε ποτε.
Η καψουρα μου ειναι ενας παιχτης μπροστα στο στυλακι του αιλτον απο αποελ.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
4-4-2 παίζουμε,αν ο Ίβαν σου φέρει έναν τέτοιο τον Γενάρη να κάνει παρέα στον Κλάους και 2 καλά εξτρέμ έχεις δολοφονική επίθεσηslidar έγραψε:Καλος χρυσος ο στεφανακος.. αλλα στον ΠΑΟΚ που εγω ονειρευομαι θα ηθελα διαφορετικου στυλ σεντερ φορ.
Ενα σεντερ φορ πιο συμμετοχικο που να ειναι και ταυτοχρονα εκτελεστης. ( ακομα και με μικροτερα ποσοστα απο τον κλαους.)
Εβλεπα πχ χθες τον μητρογλα( που δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση) και το γκολ που βαζει απο κλαους δεν θα το δουμε ποτε.
Η καψουρα μου ειναι ενας παιχτης μπροστα στο στυλακι του αιλτον απο αποελ.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πιο συμμετοχικός με 2 ασσίστ πάρε βάλε σε κλειστή άμυνα, τότε τι άλλο.
Σε άλλα ματς παστελώνει, χθες σερβίρισε αλλά δεν έκατσε η τελική των άλλων και το πέναλτύ του.
Χρειάζεται όμως και βοήθειες.
Σε άλλα ματς παστελώνει, χθες σερβίρισε αλλά δεν έκατσε η τελική των άλλων και το πέναλτύ του.
Χρειάζεται όμως και βοήθειες.
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Η εννοια συμμετοχικος δεν εχει σχεση ουτε με ασιστ ουτε με γκολ.
Ειναι το ποσο βοηθάει ο φορ στην τακτικη αναπτυξη και ειναι αναλογη με τον σχηματισμό.
Ειναι το ποσο βοηθάει ο φορ στην τακτικη αναπτυξη και ειναι αναλογη με τον σχηματισμό.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Το γκολ με τον ρούλη το είδες;slidar έγραψε: Εβλεπα πχ χθες τον μητρογλα( που δεν τον εχω και σε μεγαλη εκτιμηση) και το γκολ που βαζει απο κλαους δεν θα το δουμε ποτε.
.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αν δεν τιμωρηθει τουλαχιστον για το επομενο παιγχνιδι, για την αναρτηση στο τσιου, ειμεθα παραγκα