33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ωραίο το νίμου που του παίρνει...συνέντευξη! ;) 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αυτό το χαμόγελό του ...σκοτώνει!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Παντως η συνεντευξη βγαζει πολλα συμπερασματα για πρων προπονητες,παιχτες νεες διοικησεις και οσα γενικως συμβαινανε και συμβαινουν στην ομαδα.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Όταν είπε για την "κοπέλα"/κοπέλα του, πέθανα στο γέλιο! "Έχουμε χωρίσει!" και μετά από λίγο "Εντάξει, δεν χωρίσαμε ακριβώς, είναι μια περίεργη φάση..."!!! :lol:
Πες ρε Κλάους "Την πηδάω ακόμα αν και δεν πολυγουσταριζόμαστε πλέον!" 8-)

Όσο για το
RoMaN έγραψε:Ωραίο το νίμου που του παίρνει...συνέντευξη! ;) 8-)
θα ψιλοαναθεωρήσω και θα πω ότι έχει πολύ ωραία τσιτσία, αλλά εντάξει, θεά δεν είναι..

Ωραία γενικά η συνέντευξη και σε καλή ατμόσφαιρα..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Προηγείται στον διαγωνισμό για MVP ο Κλάους

Πηγή: olapaok 06 Νοε. 2012 12:02

Ο Στέφανος Αθανασιάδης διεκδικεί τον τίτλο του MVP της 9ης αγωνιστικής. Η εξαιρετική εμφάνισή του στον αγώνα με τον Πανιώνιο και τα δύο γκολ που σημείωσε του έδωσαν το "εισιτήριο" για τον διαγωνισμό, όπου θα κοντραριστεί με τους Καρνέζη (Παναθηναϊκός) και Μασάντο (Ολυμπιακός). Ο Κλάους, μάλιστα, προηγείται στην "κούρσα" έχοντας μαζέψει, έως τώρα, το 46,96% των προτιμήσεων.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η... ασήκωτη συλλογή τού Κλάους με τα βραβεία

Πηγή: ΠΑΟΚ24 07 Νοε 2012 13:25, Από Στέλιος Μοσχούλας

Ο Στέφανος Αθανασιάδης βαρέθηκε φέτος να βραβεύεται είτε με τον τίτλο τού MVP είτε με εκείνον τού «Best Goal». Σήμερα ανακοινώθηκε ότι ο Κλάους κατέκτησε τον τίτλο τού MVP για τα δύο γκολ του στη Ν. Σμύρνη, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας.

Ο διεθνής επιθετικός του ΠΑΟΚ σκόραρε δις κόντρα στον Πανιώνιο και ήταν ο παίκτης «κλειδί» για το τρίποντο της νίκης που πήρε ο «Δικέφαλος του Βορρά». Γι΄ αυτό και πήρε ποσοστό 75.52% στη σχετική ψηφοφορία.

Το βραβείο του καλύτερου γκολ πήρε ο Φερνάντο Ουσέρο του Αστέρα Τρίπολης (για το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα), με ποσοστό 53.21%.

Σε ό, τι αφορά στον Κλάους πήρε βραβείο Best Goal την 5η αγωνιστική, για το τέρμα του εναντίον τού Άρη, όπως και στην πρεμιέρα τού πρωταθλήματος, εναντίον τού Πανθρακικού. Γενικότερα οι βραβεύσεις έχουν γίνει συνήθεια φέτος...

Πίσω από τον Αθανασιάδη βρίσκεται, σε βραβεύσεις (παρά τις κόκκινες που δέχεται πολύ συχνά και χάνει παιχνίδια) ο Λίαμ Λόρενς. Βραβεύτηκε την 3η αγωνιστική για το Best Goal του στο εντός έδρας ματς με τον Αστέρα Τρίπολης και την 5η ως MVP για τον αγώνα με τον Άρη στην Τούμπα.

• τα αποτελέσματα του διαγωνισμού MVP

Στέφανος Αθανασιάδης (ΠΑΟΚ) 75,52%
Ορέστης Καρνέζης (Παναθηναϊκός) 19,04%
Πάουλο Μασάντο (Ολυμπιακός) 5,44%

• τα αποτελέσματα του διαγωνισμού «Best Goal

Φερνάντο Ουσέρο (Αστέρας Τρίπολης) 53,21%
Νιάζι Κούτσι (Ατρόμητος Αθηνών) 26,28%
Χοσέ Τοτσέ (Παναθηναϊκός) 20,51%
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από xlebouras »

Μορφη ο Στεφος...
Τον ειχα πετυχει σε ενα μπιτσομπαρο στη χαλκιδικη (μαζι με το Σταφυ δυο ομπρελες πιο περα) 1 μερα μετα τον αγωνα με τη Μπνει και του εδωσα τα καταλληλα ευσημα και να συνεχισει ετσι...Με δικαιωνεις αν και στο μπιτς βολλευ εισαι ασχετος :P :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Thanix »

Τώρα παρηγορεί τον σταφ για γκομενα χαχαχα
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από desperando »

γεια σου ρε κλαους ΠΑΟΚτσακι
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

:lol: :lol:
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από karlat85 »

Τι κανει ο εισαγγελεασ; Δεν βλεπει οτι δυναμιτίζει το κλιμα; κλειστε τον κλαους φυλακη να τελειώνουμε
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από karlat85 »

εχεις τα κακαλα,περιμενα να εκτελέσεις εσυ και το δευτερο,

Μετα τον παυλαρα είσαι ο μονος που μολις παίρνει μπάλα σηκώνει το κεφαλι
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:νομιζω οτι εχουμε βρει την λυση στο ''χρονιζων'' προβλημα των πεναλτι....
μπραβο ρε Κλαους....
Super η εκτελεση του μπεναλτ ;) :mrgreen:
ειναι δυνατον;....ρε συ Ταγμα θα μας τρελανεις... :redcard: :redcard:

...σε ματιαξα ρε Κλαους....γ@μω την τρελα μου γ@μω....
δεν πειραζει Παοκτσακι μου....συνεχιζουμε...θα μπουνε τ'άλλα...
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από dini26 »

μη μασας κιλερ,,,, θα παρεις το αιμα σου πισω στα επομενα!!!
ευχομαι η υποθεση σου που ολο τυχαια αναβαλεται εδω κ ενα μηνα, να μη σε βγαλει εκτος απο τα 2 ματς που ερχονται.

ΑΚΟΝΙΣΕ ΤΟΝ ΒΑΛΤΟΥ ΣΟΥΣΑΜΙ ΠΑΝΩ Κ ΠΑΣΤΕΛΩΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΡΟΠΟ!!!
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μπορει να το φυλαει για τον διαδοχο του οριτζιναλ κηπουρου
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”