33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ο δολοφονος....με το αγγελικο προσωπο
μπραβο και απο εμενα.
Με το ρυθμο που πας ρε τσακαλε,θα πιασεις τα 18-20 γκολ στο πρωταθλημα.

μπραβο και απο εμενα.
Με το ρυθμο που πας ρε τσακαλε,θα πιασεις τα 18-20 γκολ στο πρωταθλημα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τι γούστα θα βγάζαμε ρε Ταγμα άν ερχόταν κι ο Βιέρι..Φόβος και τρόμος θα τανε.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πέρσυ στο πρώτο εξάμηνο (πριν φύγει ο Vieirinha) συνδυάζονταν εκπληκτικά οι δυο τους.. Ακόμα θυμάμαι την assist με τακουνάκι...!
Αν ερχόταν τον Γενάρη ο Vieirinha, μπορεί και να χτυπάγαμε τίτλο..!
Αν ερχόταν τον Γενάρη ο Vieirinha, μπορεί και να χτυπάγαμε τίτλο..!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
χτυπούσαμε αδερφέRoMaN έγραψε:χτυπάγαμε τίτλο..!
επειδή το λένε οι αθηναίοι και το πέρασαν και στη γραμματική, δε σημαίνει ότι θα το περάσουν και σε μας
(σόρρυ που γίνομαι ψείρας, αλλά το συγκεκριμένο με τσιτώνει)
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Χτυπαγάγαμε*danirifle έγραψε:χτυπούσαμε αδερφέRoMaN έγραψε:χτυπάγαμε τίτλο..!
Συγγνώμη!
Υ.Γ.: Εντάξει, επίτηδες το έγραψα, το ξέρω το σωστό.. Τρίτη χρονιά θεωρητική κατεύθυνση!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Άντε να φάει μία αγωνιστική γι' αυτά που έγραψε στο twiter (ή μήπως ήταν το φατσοβιβλίο? ) και κατά προτίμηση κόντρα στον Ολυμπιακό για να ηρεμήσουμε όλοι!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πες τα,φιλε μου-ελπιζω να μου το επιτρεπεις-,γαμω τις κοκακολιτες μου μεσα!danirifle έγραψε:χτυπούσαμε αδερφέRoMaN έγραψε:χτυπάγαμε τίτλο..!
επειδή το λένε οι αθηναίοι και το πέρασαν και στη γραμματική, δε σημαίνει ότι θα το περάσουν και σε μας
(σόρρυ που γίνομαι ψείρας, αλλά το συγκεκριμένο με τσιτώνει)
Και για να μπουμε και στο θεμα μας....πανω στον Κλαους πρεπει να χτιστει ο νεος ΠΑΟΚ!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Mpafos4, εξήγησα το λόγο που το έγραψα, δεν χρειάζεται να το συνεχίσεις...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ρε,σεις....ξεκολατε το μυαλο σας!.......Ετοιμοι για μανουρα ειστε!....Χαλαρωστε!
Ειναι κατι που με αρρωσταινει και γι'αυτο το σχολιασα!Τα λεγομενα σου και το σχολιο του dani,ηταν η αφορμη.Τοσο απλο.Εχω,ηδη,διαβασει τι εχεις γραψει.Σορι εαν το εξελαβες ως κατι προσωπικο αλλα δεν το εγραψα καθολου ετσι!
Ειναι κατι που με αρρωσταινει και γι'αυτο το σχολιασα!Τα λεγομενα σου και το σχολιο του dani,ηταν η αφορμη.Τοσο απλο.Εχω,ηδη,διαβασει τι εχεις γραψει.Σορι εαν το εξελαβες ως κατι προσωπικο αλλα δεν το εγραψα καθολου ετσι!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
kataramenos5 έγραψε:Τι γούστα θα βγάζαμε ρε Ταγμα άν ερχόταν κι ο Βιέρι..Φόβος και τρόμος θα τανε.
θα βγαζαμε ρε ΚΑΤ5....θα βγαζαμε μεγαλα γουστα....
αλλα ας οψονται ....κατι ''παληκαρια'' με την υποδειγματικη τους ''οικονομικη'' διαχειριση...
αρε Ιβαν....ελα εναν χρονο νωριτερα....
ποσο διαφορετικα θα ηταν τα πραγματα...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
τάγμα δε νομίζω να ήταν πολύ διαφορετικά.
θεωρώ ότι ΚΑΙ με ιβάν βαδίζουμε στην πολιτική "πουλάω ό,τι μπορεί να πουληθεί σε καλή τιμή"
λογικά θα το δούμε και το καλοκαίρι με κλάους
θεωρώ ότι ΚΑΙ με ιβάν βαδίζουμε στην πολιτική "πουλάω ό,τι μπορεί να πουληθεί σε καλή τιμή"
λογικά θα το δούμε και το καλοκαίρι με κλάους
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
δε νομίζω να διάλεξε ο ίδιος τυχαία τη χρονική στιγμή να μπει στον ΠΑΟΚ.ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε: αρε Ιβαν....ελα εναν χρονο νωριτερα....
ποσο διαφορετικα θα ηταν τα πραγματα...
Άσε που από τις δηλώσεις του υποψιάζομαι ότι ήθελε να το αργήσει και άλλο.
ΕΙΔΗΣΗ δεν είναι υποψήφιος για best goal παίχτης του ΠΑΟΚ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Γενικα οι επενδυσεις γινονται οταν ειναι στα κατω της η επιχειρηση παγκοσμιως...για ευνοητους λογους...Οσο για κλαους μπορει να πωληθει μπορει οχι..σιγουρα πρεπει να ανανεωσει και γιαι ειναι δικαιο και για τη ρητρα...Και αν βγει ο Γκεκας απο εθνικη και γινει εστω 2η λυση θα πωληθει σιγουρα πιστευω..
Οσο για τις πωλησεις το θεμα ειναι τι κανεις με τα χρηματα και ποσο προετοιμασμενος εισαι (σκαουτιγκ-λυσεις β ομαδας -πακου)...αν εισαι σωστος συνηθως βγαινουν σε καλο....
Οσο για τις πωλησεις το θεμα ειναι τι κανεις με τα χρηματα και ποσο προετοιμασμενος εισαι (σκαουτιγκ-λυσεις β ομαδας -πακου)...αν εισαι σωστος συνηθως βγαινουν σε καλο....