Σχεδόν τέλεια.
Φανέλα ΠΑΟΚ
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν πρόλαβε να βγάλει ο ΠΑΟΚ τις επίσημες φανέλες του προς διάθεση στην μπουτίκ του και γέμισε η Ελλάδα επίσημες φανέλες προς πώληση, χωρίς την άδεια του ΠΑΟΚ.
Το νομικό τμήμα της ΠΑΕ έχει ήδη επιστρατευτεί προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτά τα φαινόμενα, με επιτήδειους να κερδίζουν πουλώντας επίσημες φανέλες του ΠΑΟΚ χωρίς να έχουν τη σχετική άδεια να τις διαθέτουν. Μάλιστα, παραπλανούν τους φίλους του ΠΑΟΚ, λέγοντας πως «μέρος των χρημάτων πηγαίνει στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ», κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Σήμερα, οι επίσημες φανέλες του ΠΑΟΚ διατίθενται μόνο στην μπουτίκ της ομάδας στην Τούμπα και μόνο από την επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ. Οποιοσδήποτε άλλος το κάνει, το κάνει παράνομα.
Ήδη έχει εντοπιστεί ηλεκτρονικό κατάστημα, που έχει έδρα σε πόλη της Βόρειας Ελλάδας το οποίο διαφημίζει ότι πουλά επίσημες φανέλες του ΠΑΟΚ και η νομική υπηρεσία της ΠΑΕ ασχολείται ήδη αυτό.
Εσχάτως, αποκαλύφθηκε πως υπάρχει ένα μαγαζί αθλητικών ειδών στη Ρόδο, το οποίο επίσης πουλά την επίσημη φανέλα του ΠΑΟΚ προς 50 ευρώ και μάλιστα χωρίς τις στάμπες (διαφημίσεις, όνομα παίκτη κλπ), κάτι που σημαίνει ότι δεν τις προμηθεύεται από τη Θεσσαλονίκη. Ο ΠΑΟΚ δεν κερδίζει ούτε σεντ, από τις πωλήσεις του συγκεκριμένου μαγαζιού.
Το συγκεκριμένο μαγαζί στη Ρόδο διαφημίζεται ως επίσημη αντιπροσωπεία της Umbro στη Ρόδο, κάτι που ενδεχομένως σημαίνει ότι τις προμηθεύεται από την εταιρία της Αθήνας, με την οποία έκανε τη συμφωνία ο ΠΑΟΚ.
Η εταιρία της Αθήνας, όμως, δεν έχει κανένα δικαίωμα να διαθέτει φανέλες του ΠΑΟΚ σε τρίτους, αυτό είναι αποκλειστικό δικαίωμα του ΠΑΟΚ.
Με την πρώτη συμφωνία, που είχε γίνει προ Ιβάν Σαββίδη (αυτή που στον ΠΑΟΚ λένε ότι την έκανε ο Σαράτσης, ο ίδιος λέει πως δεν την έκανε αυτός), η συγκεκριμένη εταιρία από την Αθήνα θα είχε το δικαίωμα να διαθέτει χονδρικά τις φανέλες του ΠΑΟΚ σε οποιαδήποτε μαγαζιά ήθελε, με την ΠΑΕ να εισπράττει μόλις 2,1 ευρώ για κάθε φανέλα.
Με την τελευταία συμφωνία που έκανε η ΠΑΕ (Γκοντσάρεβα, Μαυροφρύδης), η εταιρία από την Αθήνα προμηθεύει απλά υλικό στον ΠΑΟΚ και δεν έχει δικαίωμα να διαθέτει φανέλες του ΠΑΟΚ σε τρίτους. Αυτό έχει το δικαίωμα να το κάνει μόνο ο ίδιος ο ΠΑΟΚ.
Η ΠΑΕ θα κινηθεί νομικά εναντίον όλων αυτών, που πουλούν φανέλες της παράνομα, ενώ κι ο κόσμος θα πρέπει να προσέχει από πού αγοράζει τις φανέλες και ποιον ενισχύει.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&cid=49&id=22427Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
GeorgT έγραψε:καλα χλωμό το κόβω αυτό και μου το επιβεβαίωσαν κ στη μπουτικ πριν 2 λεπταslidar έγραψε: Μεγάλο μέρος των εσόδων από ότι μου είπε πάει στον Π.Α.Ο.Κ.... τιμή φανέλας 50euro.
Σας τα πα δεν θας τα πα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Καλά κρατήστε μικρό καλάθι. Μέχρι να κινηθεί η διαδικασία θα έχει ξεπουλήσει ο μαγαζάτορας. Εκτός αν ο θράσος μας βάλει γυαλιά και έχει σταματήσει η διαδικασία ήδη που το κόβω χλωμό.
Στην μπουτίκ που πήγα είχαν μείνει δύο ριγέ φανέλες. Ωραία αρχίσαμε. Ημέρα ματς με το χανουμι το πρώτο μετά την επανέναρξη της μπουτίκ και έχουν έλλειψη στο πιο περιζήτητο είδος.
Είναι τρελοί και άσχετοι μάλλον.
Έχει πάντως λευκή μαύρη. Κάτι είναι και αυτό...
Στην μπουτίκ που πήγα είχαν μείνει δύο ριγέ φανέλες. Ωραία αρχίσαμε. Ημέρα ματς με το χανουμι το πρώτο μετά την επανέναρξη της μπουτίκ και έχουν έλλειψη στο πιο περιζήτητο είδος.
Είναι τρελοί και άσχετοι μάλλον.
Έχει πάντως λευκή μαύρη. Κάτι είναι και αυτό...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δε εχει σχεση με το συγκεκριμένο αλλα για να μην γενικοποιηθεί το πρόβλημα! Μονο η ΠΑΕ εχει δικαίωμα να πουλάει κ τέλος!
Καλα ειναι χθες ειπαμε μεσημεράκι ηταν 4 οι ριγέ οποτε φύγαν αλλες δυο
+100€ (η λερωμένη λογικα θα έμεινε)
Καλα ειναι χθες ειπαμε μεσημεράκι ηταν 4 οι ριγέ οποτε φύγαν αλλες δυο
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν είμαι γνώστης του θέματος αλλά μου φαίνεται λογικό αν έχω κατάστημα αθλητικών ειδών να μπορώ να κάνω δουλειά απευθείας με την εταιρεία που ντύνει την ομάδα -άλλο αν κερδίζει κάτι η ομάδα-. Γιατί τότε για να βρεις φανέλα της Ρεάλ θα έπρεπε να πας στη Μαδρίτη? ή απ'τις φανέλες που πουλάει η Μαντσεστερ στη Θεσσαλονίκη κερδίζει η Μάντσεστερ κάτι?
Φυσικά αυτές οι ομάδες παίρνουν εκατομμύρια απ'τις εταιρείες εξαρχής...
Εμείς ξέρουμε ότι ο ΠΑΟΚ παίρνει τη φανέλα 12,5 ευρώ αλλά δεν ξέρουμε την υπόλοιπη συμφωνία. Λογικά η umbro θα δίνει ένα σεβαστό ποσό αφού είναι χορηγός στην ουσία. Δεν μπορώ να φανταστώ πως δίνει μόνο υλικό και τελείωσε
Όσο για το κόσμο καλά κάνει κ αγοράζει απ' όπου τη βρει!!! Κι εγώ πρόπερσι δεν μπορούσα να περιμένω τη φανέλα που ήρθε...Χριστούγεννα και την είχα πάρει από γνωστό site που μάλιστα την είχε και με το PAOK action που εμείς δεν τη βγάλαμε ποτέ...προφανώς ο ΠΑΟΚ δεν θα κέρδισε κάτι -παρά ελάχιστα μάλλον- αλλά ας πρόσεχαν. Εγώ την ήθελα και δεν θα παρακαλούσα τον ΠΑΟΚ πότε θα μας κάνει τη χάρη να τη φέρει!!!
Αν τα παιδιά τη θέλουν χωρίς χορηγούς κλπ (που σε όλους αρέσει η συγκεκριμένη) καλά κάνουν και τη παίρνουν.
Ας έχει και ο ΠΑΟΚ τέτοια επιλογή!
Άντε με τη νίκη σήμερα
Φυσικά αυτές οι ομάδες παίρνουν εκατομμύρια απ'τις εταιρείες εξαρχής...
Εμείς ξέρουμε ότι ο ΠΑΟΚ παίρνει τη φανέλα 12,5 ευρώ αλλά δεν ξέρουμε την υπόλοιπη συμφωνία. Λογικά η umbro θα δίνει ένα σεβαστό ποσό αφού είναι χορηγός στην ουσία. Δεν μπορώ να φανταστώ πως δίνει μόνο υλικό και τελείωσε
Όσο για το κόσμο καλά κάνει κ αγοράζει απ' όπου τη βρει!!! Κι εγώ πρόπερσι δεν μπορούσα να περιμένω τη φανέλα που ήρθε...Χριστούγεννα και την είχα πάρει από γνωστό site που μάλιστα την είχε και με το PAOK action που εμείς δεν τη βγάλαμε ποτέ...προφανώς ο ΠΑΟΚ δεν θα κέρδισε κάτι -παρά ελάχιστα μάλλον- αλλά ας πρόσεχαν. Εγώ την ήθελα και δεν θα παρακαλούσα τον ΠΑΟΚ πότε θα μας κάνει τη χάρη να τη φέρει!!!
Αν τα παιδιά τη θέλουν χωρίς χορηγούς κλπ (που σε όλους αρέσει η συγκεκριμένη) καλά κάνουν και τη παίρνουν.
Ας έχει και ο ΠΑΟΚ τέτοια επιλογή!
Άντε με τη νίκη σήμερα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
H φανέλα κι όλα τα επίσημα προιόντα πωλούνται αποκλειστικά και μόνο από τη μπουτικ..!!
Οποιοδήποτε άλλο μαγαζί, πάγκος σε πανηγύρι, ιστοσελίδα κλπ κλπ πουλάει προιόντα του ΠΑΟΚ θα πρέπει να μηνύται από την ΠΑΕ.. Το τζάμπα brand name τελειωσε..!
Ρε παίδες ας προσέχουμε λίγο από που αγοράζουμε.. δλδ γιατι αυτά τα 12€ που κερδίζει η ΠΑΕ από τη φανέλα να τα δίνουμε σε τρίτο κι όχι στην ομάδα.. κρίμα δεν είναι?? Υπομονή λίγο να ανοίξει η μπουτίκ και η ιστοσελίδα για όσους είναι μακριά.. Τι θα πάθετε δλδ αν περιμένετε λίγο?
Οποιοδήποτε άλλο μαγαζί, πάγκος σε πανηγύρι, ιστοσελίδα κλπ κλπ πουλάει προιόντα του ΠΑΟΚ θα πρέπει να μηνύται από την ΠΑΕ.. Το τζάμπα brand name τελειωσε..!
Ρε παίδες ας προσέχουμε λίγο από που αγοράζουμε.. δλδ γιατι αυτά τα 12€ που κερδίζει η ΠΑΕ από τη φανέλα να τα δίνουμε σε τρίτο κι όχι στην ομάδα.. κρίμα δεν είναι?? Υπομονή λίγο να ανοίξει η μπουτίκ και η ιστοσελίδα για όσους είναι μακριά.. Τι θα πάθετε δλδ αν περιμένετε λίγο?
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φανέλα με τύπωμα από την μπουτίκ 59€! Έλεος εκεί στην ΠΑΕ δεν μας τρέχουν τα ευρώ κι από τα μπατζάκια!
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Για το τυπωμα... Σε όλες τις μπουτίκ του κόσμου κοστολογουν 2 ευρώ το νούμερο και 1 ευρώ το κάθε γράμμα ... Μια χαρά είναι τα 10 ολόκληρο πακέτο...
Ας μην γκρινιάζουμε για τα πάντα ρε παιδιά
Sent from my mind using boobs power
Ας μην γκρινιάζουμε για τα πάντα ρε παιδιά
Sent from my mind using boobs power
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εγώ θυμάμαι πριν 4-5 χρόνια ένα τάλιρο έσκασα για τύπωμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xrictoforoc την Σάβ 20 Οκτ 2012, 16:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ρε σεις,κάνω κάτι φανέλες Nike για κάτι που τις θέλω,και στη μαύρη θα βάλω μια ρίγα άσπρη,μαύρη και ένα τρίτο χρώμα,αυτό το τρίτο τι χρώμα να είναι?Στην αρχή σκέφτηκα γκρι η πορτοκαλί,αλλά δεν είμαι σίγουρος.Έχετε καμιά ιδέα?
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46