Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από slidar »

Οποιος εχει κανα γνωστο που να φερνει την φανελα μας χωρις την παπαρια "παμε στοιχημα" ας μου ριξει ενα Pm.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Odi »

Και οι ζακέτες γαμάτες είναι..Το Σάββατο θα ψωνίσω οπωσδήποτε.. :pano:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

slidar έγραψε:Οποιος εχει κανα γνωστο που να φερνει την φανελα μας χωρις την παπαρια "παμε στοιχημα" ας μου ριξει ενα Pm.
Δημοσίευση του Ζορρό στο Facebook.
Καλησπέρα... λοιπόν... επειδή έχει γίνει ένας ψιλοχαμούλης.
Για όποιον ενδιαφέρεται για την "Ρετρό Φανέλα" ΣΚΕΤΗ ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ... Θα απευθυνθεί στο...
"NEW BALANCE"... Αβέρωφ 21, Ρόδος... Τηλ. 22410- 24426
(κατάστημα αθλητικών ειδών και αντιπροσωπεία της UMBRO στη Ρόδο)
Θα μιλήσετε με τον Κλεάνθη Παπασταμάτη.
(Δεν έχω πρόβλημα να πείτε πως σας έδωσα εγώ το τηλέφωνο.)
Μεγάλο μέρος των εσόδων από ότι μου είπε πάει στον Π.Α.Ο.Κ.... τιμή φανέλας 50euro.
Π. Α. Ο. Κ. ΜΙΑ ΖΩΗ... και βιαστείτε... γιατί το παιχνιδάκι παίζει μέχρι τέλος Οκτωβρίου... Μετά θα λείπει 4 μήνες Ιταλία... ;-)
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Eγώ δυστυχώς δεν με βλέπω ούτε φέτος... Αν και ήθελα να τσιμπήσω τη ριγέ...
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fofanaserres »

Η φανέλα του Handball

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nickzark
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 18:50

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nickzark »

εγώ παντως πηρα φανελα χωρις ονομα.Ποτε δεν προκειται να παρω με παιχτη απο πισω.ΠΑΟΚ εισαι πανω απολλα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από slidar »

Μολις εκανα παραγγελια την νεα ρετρο φανελα μας χωρις σπονσορες και μαλακιες..

Απο εβδομαδα θα εχω photos...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

nickzark έγραψε:εγώ παντως πηρα φανελα χωρις ονομα.Ποτε δεν προκειται να παρω με παιχτη απο πισω.ΠΑΟΚ εισαι πανω απολλα
Εγώ μία έχω όλη κι όλη (την '09-'10 αν δεν κάνω λάθος, την προτελευταία ριγέ της Puma) και στάμπαρα πίσω το nick μου..! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
sunnyblack
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sunnyblack »

Υπάρχει και η δυνατότητα πάντως να γράψουμε ό,τι θέλουμε πίσω.2 Τούρκοι επισκέπτες βάλανε τα ονόματά τους χθες...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

Να υποθεσω οπαδοί της μπεσικτας ; :):)


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

slidar έγραψε:Μολις εκανα παραγγελια την νεα ρετρο φανελα μας χωρις σπονσορες και μαλακιες..

Απο εβδομαδα θα εχω photos...
Γίνετε αυτο ; Επίσης εχει μεγάλα νούμερα η εμεις οι ευσωμοι θα είμαστε στην απέξω ;
:(:(


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
sunnyblack
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sunnyblack »

eorptol έγραψε:Να υποθεσω οπαδοί της μπεσικτας ; :):)


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Παραδόξως πήρανε την ομολογουμένως εντυπωσιακή μωβ...
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από slidar »

eorptol έγραψε:
slidar έγραψε:Μολις εκανα παραγγελια την νεα ρετρο φανελα μας χωρις σπονσορες και μαλακιες..

Απο εβδομαδα θα εχω photos...
Γίνετε αυτο ; Επίσης εχει μεγάλα νούμερα η εμεις οι ευσωμοι θα είμαστε στην απέξω ;
:(:(


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ

Καλησπέρα... λοιπόν... επειδή έχει γίνει ένας ψιλοχαμούλης.
Για όποιον ενδιαφέρεται για την "Ρετρό Φανέλα" ΣΚΕΤΗ ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ... Θα απευθυνθεί στο...
"NEW BALANCE"... Αβέρωφ 21, Ρόδος... Τηλ. 22410- 24426
(κατάστημα αθλητικών ειδών και αντιπροσωπεία της UMBRO στη Ρόδο)
Θα μιλήσετε με τον Κλεάνθη Παπασταμάτη.
(Δεν έχω πρόβλημα να πείτε πως σας έδωσα εγώ το τηλέφωνο.)
Μεγάλο μέρος των εσόδων από ότι μου είπε πάει στον Π.Α.Ο.Κ.... τιμή φανέλας 50euro.
Π. Α. Ο. Κ. ΜΙΑ ΖΩΗ... και βιαστείτε... γιατί το παιχνιδάκι παίζει μέχρι τέλος Οκτωβρίου... Μετά θα λείπει 4 μήνες Ιταλία...

Εχουν μεινει λιγα κομματια...
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GeorgT »

slidar έγραψε: Μεγάλο μέρος των εσόδων από ότι μου είπε πάει στον Π.Α.Ο.Κ.... τιμή φανέλας 50euro.
καλα χλωμό το κόβω αυτό και μου το επιβεβαίωσαν κ στη μπουτικ πριν 2 λεπτα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από slidar »

Χλωμο οτι μερος απο τα χρηματα πανε στην ΠΑΕ?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”