Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2106
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από lefis »

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία (για την Πέμπτη 11/10/2012 και ώρα 13:00) τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 6η αγωνιστική.Αναλυτικά :



Α) ΠΑΕ ΑΕΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ Κέρκυρα.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.



Β) ΠΑΕ Αρης: «Βάσει των αναφερομένων στο από 7/10/2012 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε κατ’ αρθ. 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα και στην υπ΄ αριθμ. 261/8-10-2012 Καταγγελία του Π.Σ.Α.Σ., καλείσθε ενώπιον μας την Πέμπτη 11-10-2012 και ώρα 13:00, και συντέμνοντας την προθεσμία κλητεύσεως στις είκοσι τέσσερις (24) ώρες κατ’ άρθρο 9 του Δικονομικού Κανονισμού Λειτουργίας Πειθαρχικών Επιτροπών, προς απολογία», διότι:

«Στο 75΄ λεπτό του αγώνα φίλαθλοι της εγκαλουμένης επιτέθηκαν φραστικά σε δημοσιογράφο αθλητικού ραδιοφώνου που μετέδιδε τον αγώνα και προκάλεσαν καταστροφές στα δημοσιογραφικά θεωρεία και στον εξοπλισμό εκπροσώπων του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου», στον αγώνα ΠΑΕ Αρης-ΠΑΕ Πλατανιάς.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ και το άρθρο 29 του ΚΑΠ.



Γ) ΠΑΕ Λεβαδειακός, Γ.Παράσχο (προπονητή), Γ.Κασναφέρη (εκπρόσωπο): Για τη συμπεριφορά του κ.Γ.Παράσχου και του κ.Γ.Κασναφέρη στον αγώνα ΠΑΕ Λεβαδειακός- ΠΑΕ Πανθρακικός.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 11, 14 και 15 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

τι εγινε κυρ εισαγγελεα?το ομορφοπαιδο δεν το ειδαμε?αντε ρε @#@$#@%!@
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

DC έγραψε:Θα με παραξένευε πολύ αν πήγαινε ο Σέρτζιο στην κούλα.
Ούτε για τόσο πεταμένο, ούτε για τόσο πεινασμένο τον έχω.
Η κούλα, ακόμα και τα 40-50 χιλιάρικα που υπόσχεται, αμφιβάλλω αν θα τα δώσει.

Αυτο ειναι κατι παραπανω θρασος .Χρωστάνε σε παικτες εφορίες και δεν συμμαζεύεται και ταζουν και μετρα για μεταγραφεσ προπονητη.Ε ρε ξυλο που θελετε ,αλλα εισαι η κουλα το καλοναθημενο κοριτσάκι του ελληνικου ποδοσφαιρου
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4755
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

Μου αρεσει που στην κουλα δεν εχουν μαντηλι να κλαψουν και ονειρευονται και προπονητες ...Μετα τον Αγγελο ηρθε και το εμπλαστρο απο τον Κονσεισαο....

Ρε γιδια , 1) δεν χρειαζεστε προπονητη ...Μπορειτε να πεσετε κατηγορια και μονοι σας.... 2) Οι ελευθεροι αυτη την στιγμη ειναι ο Γκουαρντιολα , ο Χαβος , ο Κατσαβακης και ο Αλεφαντος.... Παρτε τον τελευταιο μαζι με τον ραπτοπουλο για μεταφραστη και βοηθο , και μπορει να βγειτε μεχρι και ΤΣ.Λ.... Και αν δεν βγειτε τουλαχιστον θα γελασουμε με την ψυχη μας .... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2397
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eleos »

Αν δε ρίξουμε αυτή την κούλα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 τεμάχια, είμαστε για τ'ανάθεμα...

ΘΕΛΩ ΡΕΚΟΡ ΓΚΟΛ

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4755
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

+1926
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106629
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

3 ρίχναμε όταν ήταν σε καλή σχετικά κατάσταση
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Πάνω από 6 γκολ, δεν ξεχνώ τις πουστιές τους.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54422
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

karlat85 έγραψε:Η κουλα με το συγκεκριμενο ροστερ χωρις σκούντημα δεν σωζετε,η μονος τροπος ειναι να την επιτρεψουν να κανει μεταγραφες τα χριστουγεννα οπως και θα γινει,γιατι κουλα ειναι
Και να τους επιτραπούν οι μεταγραφές, ποιους παίκτες θα μπορέσουν να φέρουν δηλαδή;;; 15χρονους;; Αμφιβάλλω αν είναι πληρωμένος και ο γιατρός της ομάδας!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4755
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

Και ποιος να το παρει επανω του ???? Ο Βουρος δεν εξελεγη , ο Ψαριανος ασχολειται με την ΡΗΜΑΔ και το μνημονιο και ο Κατσιφαρας πεθανε....

Οσο δε για τις κεφαλες της ΕΠΟ και της Σουπερ Λιγκ , αυτοι ενα θεμα τους απασχολει : Μην τυχον και δεν παρει η ΔΕΚΟ πειραια το πρωταθλημα και χασει τα φραγκα....

Ακλαυτη την βλεπω την κουλα....

Αν γινει και καμμια "στραβη" και ακουστει τιποτα απο Ιβαν μερια , τοτε θα πεσουν και αλλα βαρη στις πλατες της παραγκας.... :mrgreen: Που καιρος να σωσουνε την κουλα.....
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Μπραβο στον νιονιο,συνεχιζει να εντυπωσιαζει,πηρε και τον χαλκια,τρεμε κλαους
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Λίνεν ρε ξαδέρφη μου πήρες μπας και σωθείς.
Πέρνα απ δω να φας καμιά μσή ντουζίνα παστέλια να συνέλθεις.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4755
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από shark4 »

karlat85 έγραψε:Μπραβο στον νιονιο,συνεχιζει να εντυπωσιαζει,πηρε και τον χαλκια,



Τρεις σεντρες να κανουμε στο μεταξυ μας παιχνιδι , τρια γκολ θα βαλουμε ....Εχω εμπιστοσυνη στον Κωστα..... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Sick Bastard έγραψε:Λίνεν ρε ξαδέρφη μου πήρες μπας και σωθείς.
Πέρνα απ δω να φας καμιά μσή ντουζίνα παστέλια να συνέλθεις.
Αλήθεια πότε παίζουμε? (Θα το ανοίξει κανείς ή σκιάζεστε μαυρόγατες? :mrgreen: )
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Στις 20, 19:30
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από jpower73 »

Χωρίς εγγυητική Άρης, Παναθηναϊκός, Πανιώνιος και ΟΦΗ


11 Οκτ 2012 15:59, Από PAOK24

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού συνεδρίασε σήμερα και μεταξύ άλλων αποφάσισε να συντάξει πόρισμα ελέγχου προς την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ, για μη προσκόμιση εγγυητικής επιστολής για αρκετές ΠΑΕ, τέσσερις εκ των οποίων αγωνίζονται στην Σούπερ Λίγκα.



Τέσσερις ομάδες της Λίγκας αγωνίζονται χωρίς να είναι σε ισχύ η εγγυητική τους επιστολή. Κι αυτές είναι ο Άρης, ο Παναθηναϊκός, ο Πανιώνιος κι ο ΟΦΗ.

Αυτό σημαίνει ότι θα τους επιβληθούν κυρώσεις, με σίγουρο το βαρύ πρόστιμο για την όλη διαδικασία.

Συνολικά οι παρακάτω ΠΑΕ όλων των κατηγοριών δεν έχουν προσκομίσει εγγυητική επιστολή: Αναγέννηση Γιαννιτσών, Άρης, Βύζας Μεγάρων, Εργοτέλης, Θρασύβουλος, Ολυμπιακός Βόλου, ΟΦΗ, Παναθηναϊκός, Πιερικός, Πανιώνιος.

:evil: :evil: :evil: :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”