Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Το θέμα δεν είναι η κάθαρση στον άρη.
Αλλά να καθαρίσει από τους παλιούς για να φάνε οι νέοι πιο εύκολα.
Η λαμογιά και η κονόμα έχει ποτίσει μέσα τους και δε θα αλλάξει ποτέ.
Το πόσο κακό τους έκανε ο super3 βάζοντας τα με τον ΠΑΟΚ και μόνο, για να κρατηθούν οπαδικά, μπορεί ορισμένες χρονιές να τους βόλεψε κι άλλες να τους έριξαν β' εθνική οι ίδιοι τους οι οπαδοί, αλλά
μακροπρόθεσμα οδηγήθηκαν στην ανυποληψία και στην ανυπαρξία όπως και το άλλο άθλημα τους το μπάσκετ.
Όταν απογύμνωσαν την ομάδα από ανθρώπους παράγοντες και μείναν μόνοι τώρα δεν υπάρχει κανένα αποκούμπι για αυτους.
Το είπε και ο χαριστέας, κάθε ένας που φεύγει από αυτή την ομάδα τη μισεί είτε παίκτης είτε παράγοντας.
Αλλά να καθαρίσει από τους παλιούς για να φάνε οι νέοι πιο εύκολα.
Η λαμογιά και η κονόμα έχει ποτίσει μέσα τους και δε θα αλλάξει ποτέ.
Το πόσο κακό τους έκανε ο super3 βάζοντας τα με τον ΠΑΟΚ και μόνο, για να κρατηθούν οπαδικά, μπορεί ορισμένες χρονιές να τους βόλεψε κι άλλες να τους έριξαν β' εθνική οι ίδιοι τους οι οπαδοί, αλλά
μακροπρόθεσμα οδηγήθηκαν στην ανυποληψία και στην ανυπαρξία όπως και το άλλο άθλημα τους το μπάσκετ.
Όταν απογύμνωσαν την ομάδα από ανθρώπους παράγοντες και μείναν μόνοι τώρα δεν υπάρχει κανένα αποκούμπι για αυτους.
Το είπε και ο χαριστέας, κάθε ένας που φεύγει από αυτή την ομάδα τη μισεί είτε παίκτης είτε παράγοντας.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
θεωρώ πάντως ότι το κυνήγι σε αρδ (όχι σε όλους φυσικά) πρέπει να το ξεκινήσουν όλοι οι οπαδοί, ανεξαρτήτου ομάδας.
ίσως και όλοι οι έλληνες
ίσως και όλοι οι έλληνες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η προσφώνηση ως 4η εξουσία, μόνο τυχαία δεν είναι.
Ίσως μάλιστα, το 1η εξουσία να ήταν σωστότερο.
Ίσως μάλιστα, το 1η εξουσία να ήταν σωστότερο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν χαίρομαι με την κατάντια κάποιας ομάδας. Η συγκεκριμένη βέβαια έχει πολλάκις συνεργαστεί με τους δυνάστες του Ελληνικού πρωταθλήματος αποκλειστικά και μόνο για να δημιουργήσει πρόβληα σ' εμάς. Ακόμη και στον μεταξύ μας αγώνα (4-1) φάνηκε ξεκάθαρα.
Ήρθε η ώρα να πληρώσουν το τίμημα των επιλογών τους.
Ήρθε η ώρα να πληρώσουν το τίμημα των επιλογών τους.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τι έγινε με τον ..μαλλιαρό οικοδόμο όλα καλά?
[youtube]6Nqlu4mzUdU[/youtube]
ΥΓ . Οι κακές παρέες τον χαλάν τον άνθρωπο..
[youtube]6Nqlu4mzUdU[/youtube]
ΥΓ . Οι κακές παρέες τον χαλάν τον άνθρωπο..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ρε φιλε ασ τον ανθρωπο.τωρα μαθαινει το twitter.εαν μετα το γκολ ο οικοδομος απο το λιβερπουλ πηγαινε στον παγκο επαιρνε το κινητο και εγραφε στο twitter με το μαλλι σας γ@@ τοτε θα τον καλουσε.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η μοίρα του "ανίσχυρου"
Περίμενα να παρακολουθήσω ξανά το παιχνίδι, από την τηλεόραση αυτή τη φορά, για να επιβεβαιώσω ότι αυτό που έζησα στο "Γ.Καραϊσκάκης" ήταν όντως έτσι. Αντιλήφθηκα όμως ότι ήταν ακόμη χειρότερο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΛΛΑΣ
Τελ. ανανέωση : Οκτώβριος 09 2012 11:34
Οι αποφάσεις του διαιτητή Μάνταλου ήταν τέτοιες που δίκαια προκάλεσαν ακόμη και την αντίδραση των υγιώς σκεπτόμενων οπαδών του Ολυμπιακού. Η φιλοσοφία των σφυριγμάτων που εφάρμοσε ο Αθηναίος ρέφερι για τον αγώνα του Αστέρα κόντρα στον πρωταθλητή φρέναρε την προσπάθεια της ομάδας από την Τρίπολη να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από τον εν λόγω αγώνα. Και αναφερόμαστε στη συνολική συμπεριφορά της διαιτησίας του στη διάρκεια του 90λεπτου.
Μηδέν σεβασμός προς τον "ανίσχυρο" και σφυρίγματα που μάλλον από θαύμα δεν προκάλεσαν την αποβολή κάποιου ποδοσφαιριστή των Αρκάδων από εκνευρισμό.
Ο Μάνταλος έδειξε... έξυπνος διαιτητής από το πρώτο μέχρι το τελευταίο του σφύριγμα. Όπως, επίσης, έγινε σαφές ότι η μοίρα του "αδύναμου" στην Ελλάδα είναι συγκεκριμένη. Ακόμα και σε μια βραδιά που ο δυνατός δεν είναι ανώτερος, ακόμη κι αν δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Οι διαιτησίες αλά... Μάνταλου μόνο ωφέλιμες δεν είναι για τη Super League, η οποία θα κινδυνεύσει να κατρακυλήσει -αργά ή γρήγορα- στο σημείο της μπασκετικής Α1. Η οποία έχει γίνει παιχνίδι για δύο, με τον ΕΣΑΚΕ να παρακαλάει κράτος και ΕΡΤ για "ψίχουλα" προκειμένου να έχει τηλεοπτική κάλυψη το προϊόν. Το ποιο;
κοντρα.γρ
Περίμενα να παρακολουθήσω ξανά το παιχνίδι, από την τηλεόραση αυτή τη φορά, για να επιβεβαιώσω ότι αυτό που έζησα στο "Γ.Καραϊσκάκης" ήταν όντως έτσι. Αντιλήφθηκα όμως ότι ήταν ακόμη χειρότερο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΛΛΑΣ
Τελ. ανανέωση : Οκτώβριος 09 2012 11:34
Οι αποφάσεις του διαιτητή Μάνταλου ήταν τέτοιες που δίκαια προκάλεσαν ακόμη και την αντίδραση των υγιώς σκεπτόμενων οπαδών του Ολυμπιακού. Η φιλοσοφία των σφυριγμάτων που εφάρμοσε ο Αθηναίος ρέφερι για τον αγώνα του Αστέρα κόντρα στον πρωταθλητή φρέναρε την προσπάθεια της ομάδας από την Τρίπολη να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από τον εν λόγω αγώνα. Και αναφερόμαστε στη συνολική συμπεριφορά της διαιτησίας του στη διάρκεια του 90λεπτου.
Μηδέν σεβασμός προς τον "ανίσχυρο" και σφυρίγματα που μάλλον από θαύμα δεν προκάλεσαν την αποβολή κάποιου ποδοσφαιριστή των Αρκάδων από εκνευρισμό.
Ο Μάνταλος έδειξε... έξυπνος διαιτητής από το πρώτο μέχρι το τελευταίο του σφύριγμα. Όπως, επίσης, έγινε σαφές ότι η μοίρα του "αδύναμου" στην Ελλάδα είναι συγκεκριμένη. Ακόμα και σε μια βραδιά που ο δυνατός δεν είναι ανώτερος, ακόμη κι αν δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Οι διαιτησίες αλά... Μάνταλου μόνο ωφέλιμες δεν είναι για τη Super League, η οποία θα κινδυνεύσει να κατρακυλήσει -αργά ή γρήγορα- στο σημείο της μπασκετικής Α1. Η οποία έχει γίνει παιχνίδι για δύο, με τον ΕΣΑΚΕ να παρακαλάει κράτος και ΕΡΤ για "ψίχουλα" προκειμένου να έχει τηλεοπτική κάλυψη το προϊόν. Το ποιο;
κοντρα.γρ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://paokrevolution.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9.html#comment-formΜέχρι το απόγευμα η ΑΕΚ θα αποκτήσει προπονητή και αυτός θα είναι ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο. Σήμερα το πρωί θα γίνει η τελική επαφή του Δημητρέλου με τον πρόεδρο της Ολανένενσε. Θα του προτείνει 40.000 ευρώ ως χρηματική αποζημίωση και τις εισπράξεις από φιλικό ματς ανάμεσα στις δυο ομάδες που θα γίνει στο ΟΑΚΑ. Ο Κονσεϊσάο τα έχει βρει σε όλα με την ΑΕΚ και έτσι αναμένεται το άλλο Σάββατο να επιστρέψει στην Τούμπα αυτή τη φορά ως αντίπαλος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Απάντηση από Πορτογαλία για την υπόθεση του Σέρτζιο Κονσεϊσάο δεν έχει έρθει και στην ΑΕΚ αποσύρονται ενώ επιστρέφουν στο προσκήνιο τα ονόματα των Λίνεν, Χάβου και... Σουμ.
Στην ΑΕΚ είχαν μία εβδομάδα μπροστά τους για να βρουν προπονητή πριν το κρίσιμο ματς με την Κέρκυρα αλλά δε βρήκαν... Υποψήφιους είχαν πολλούς αλλά η ομάδα πήγε χωρίς τεχνικό στον αγώνα. Να δούμε αν θα καταφέρουν να κλείσουν τώρα προπονητή που μεσολαβούν... δύο εβδομάδες για το επόμενο ματς της Ένωσης.
Τον Κονσεϊσάο τον περίμεναν από μέρα σε μέρα, μετά τον περίμεναν μέχρι τις 16:00 της Τρίτης αλλά απάντηση δεν ήρθε και από τα Σπάτα λένε πως είναι έτοιμοι να αποσυρθούν εκτός κι αν αλλάξει κάτι μέσα στην επόμενη ώρα... Ο λόγος για αυτή την απόσυρση έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορεί να υπάρξει συμφωνία με την Ολανένσε για να αποδεσμευθεί ο Πορτογάλος.
Οπως και να έχει, στο προσκήνιο επιστρέφουν για την ΑΕΚ άλλες περιπτώσεις όπως οι Εβαλντ Λίνεν, Μάκης Χάβος και Γιτζάκ Σουμ.
* Για τον Λίνεν η ΑΕΚ έβγαζε εδώ και μέρες ότι υπάρχει συμφωνία και είναι σταντ-μπάι, άρα αν έλεγαν αλήθεια είναι πολύ εύκολο να ανακοινωθεί άμεσα.
* Για τον Χάβο υπάρχει όντως συμφωνία εδώ και αρκετές ημέρες αλλά δεν τον έχουν εγκρίνει... δημοσιογράφοι.
* Για τον Σουμ τα σενάρια κυκλοφόρησαν τα τελευταία 24ωρα και θα δούμε αν η ΑΕΚ θα κινηθεί ουσιαστικά ή όχι προς την πλευρά του.
gazzeta.gr
Στην ΑΕΚ είχαν μία εβδομάδα μπροστά τους για να βρουν προπονητή πριν το κρίσιμο ματς με την Κέρκυρα αλλά δε βρήκαν... Υποψήφιους είχαν πολλούς αλλά η ομάδα πήγε χωρίς τεχνικό στον αγώνα. Να δούμε αν θα καταφέρουν να κλείσουν τώρα προπονητή που μεσολαβούν... δύο εβδομάδες για το επόμενο ματς της Ένωσης.
Τον Κονσεϊσάο τον περίμεναν από μέρα σε μέρα, μετά τον περίμεναν μέχρι τις 16:00 της Τρίτης αλλά απάντηση δεν ήρθε και από τα Σπάτα λένε πως είναι έτοιμοι να αποσυρθούν εκτός κι αν αλλάξει κάτι μέσα στην επόμενη ώρα... Ο λόγος για αυτή την απόσυρση έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορεί να υπάρξει συμφωνία με την Ολανένσε για να αποδεσμευθεί ο Πορτογάλος.
Οπως και να έχει, στο προσκήνιο επιστρέφουν για την ΑΕΚ άλλες περιπτώσεις όπως οι Εβαλντ Λίνεν, Μάκης Χάβος και Γιτζάκ Σουμ.
* Για τον Λίνεν η ΑΕΚ έβγαζε εδώ και μέρες ότι υπάρχει συμφωνία και είναι σταντ-μπάι, άρα αν έλεγαν αλήθεια είναι πολύ εύκολο να ανακοινωθεί άμεσα.
* Για τον Χάβο υπάρχει όντως συμφωνία εδώ και αρκετές ημέρες αλλά δεν τον έχουν εγκρίνει... δημοσιογράφοι.
* Για τον Σουμ τα σενάρια κυκλοφόρησαν τα τελευταία 24ωρα και θα δούμε αν η ΑΕΚ θα κινηθεί ουσιαστικά ή όχι προς την πλευρά του.
gazzeta.gr
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ελπιζω να μη παει ουτε ο Λινεν ουτε ο Μακης! ειδικα ο 1ος θα τους σωσει, ειμαι σιγουρος 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η κουλα με το συγκεκριμενο ροστερ χωρις σκούντημα δεν σωζετε,η μονος τροπος ειναι να την επιτρεψουν να κανει μεταγραφες τα χριστουγεννα οπως και θα γινει,γιατι κουλα ειναι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Θα με παραξένευε πολύ αν πήγαινε ο Σέρτζιο στην κούλα.
Ούτε για τόσο πεταμένο, ούτε για τόσο πεινασμένο τον έχω.
Η κούλα, ακόμα και τα 40-50 χιλιάρικα που υπόσχεται, αμφιβάλλω αν θα τα δώσει.
Ούτε για τόσο πεταμένο, ούτε για τόσο πεινασμένο τον έχω.
Η κούλα, ακόμα και τα 40-50 χιλιάρικα που υπόσχεται, αμφιβάλλω αν θα τα δώσει.