Φανέλα ΠΑΟΚ
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτήν την κοψιά στις ρίγες να μην είχε η 1η φανέλα (για του fofana μιλάω) και θα έχυνα...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φοβερή η 1η φανέλα...
Έτσι και την φορέσουμε θα αδειάσω την μπουτικ.. (Τώρα πιο είναι πιο πιθανό δεν ξέρω..να φορέσουμε αυτή τη φανέλα, ή να ανοίξει η μπουτίκ...)
Έτσι και την φορέσουμε θα αδειάσω την μπουτικ.. (Τώρα πιο είναι πιο πιθανό δεν ξέρω..να φορέσουμε αυτή τη φανέλα, ή να ανοίξει η μπουτίκ...)
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτό το "PAOK Action" τι απέγινε;; Έχουμε καιρό να το δούμε στη φανέλα.. Νισάφι πια με τον Ο.Π.Α.Π.!! Τουλάχιστον να μας φέρει καμιά καλή εταιρία του χρόνου ο Σαββίδης... Άλλο να βγαίνεις Ευρώπη με το άγνωστο "Πάμε Στοίχημα" και άλλο με "British Airways", "Sony-Ericsson", "Apple" κτλ... 
Re: Απ: Φανέλα ΠΑΟΚ
Το ΠΑΟΚ action εχω την εντυπωση οτι εμπαινε οταν παίζαμε σε χωρες που απαγορευόταν η διαφήμιση απο στοιχημστικες εταιριες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Το φορούσαμε και σε εντός Ελλάδος αγώνες. Χαρακτηριστικά θυμάμαι το 1-0 επί του γαύρου στη Τούμπα για το κύπελλο! (γκολ Σαλπιγγίδη)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Στην Ευρώπη όπου απαγορευόταν δεν είχαμε τίποτα πχ ΤΣΣΚΑ,Ρούμπιν.
Το PAOK-ACTION το φορούσαμε πρόπερσι όταν και ο αντίπαλος είχε οπαπ στην Ελλάδα. Πέρσι δεν το βάλαμε καθόλου.
Το PAOK-ACTION το φορούσαμε πρόπερσι όταν και ο αντίπαλος είχε οπαπ στην Ελλάδα. Πέρσι δεν το βάλαμε καθόλου.
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια

