Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
γενικα ειναι πολυ καλοςRizla έγραψε:Eλα βρε με τα λιμα αντιπαλο κι εγω θα φανω καλος...δεν βλεπεται η ΑΕΚ.Καλο ταξιδι κουλα στα χωρια της Β'.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κοντεύει να μπει ο παγκος του Ατρόμητου μέσα........λόγω διαιτησίας.Πεφτουν ψιλά απο την κερκίδα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
οταν λες πεφτουν ψιλα απο την κερκιδα, επειδη δεν το βλεπω το ματς, εννοεις πενηνταλεπτα ευρα και δίευρα?μηπως γι αυτο τους εκνευριζει ο παππας?

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τι λεει το φιλικο?......Τελειωσε?......Ε,ρε αθανατο ελληνικο ποδοσφαιρο......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο γαβρος και τα παραρτήματα του
:)
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ηταν που ο σπανος ελεγε οτι θα φτυσουν αιμα και θα πεθανουν για να νικησουν τον γαυρο κ αλλα τετοια γλοιωδη...παντως στο στοιχημα τον επιασα τον
γκει...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Απορώ πως έχουν ακόμη στο στοίχημα τον γαβρο αφού το αποτέλεσμα ειναι γνωστό και απολυτως προβλέψιμοsporos123 έγραψε:ηταν που ο σπανος ελεγε οτι θα φτυσουν αιμα και θα πεθανουν για να νικησουν τον γαυρο κ αλλα τετοια γλοιωδη...παντως στο στοιχημα τον επιασα τονγκει...
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν νομιζω οτι πλεον μπορει να γινει κτ στο ελ ποδοσφαιρο που μπορει να μας προκαλεσει εκπληξη....
Για τους οπαδους και φαν του σαμπεγκου μτξ των οποιων και γω..σημερα με δικο του γκολ 1 0 την αελ.//
επισης χαιρομαι που η μεγαλη γιουβε επεστρεψε ουσιαστικα ...ελειψε απο τοο ευρ ποδοσφαιρο..
Για τους οπαδους και φαν του σαμπεγκου μτξ των οποιων και γω..σημερα με δικο του γκολ 1 0 την αελ.//
επισης χαιρομαι που η μεγαλη γιουβε επεστρεψε ουσιαστικα ...ελειψε απο τοο ευρ ποδοσφαιρο..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
αδερφε ντανιριφλ,υπηρχε περιπτωση να γινει τπτ διαφορετικο??ολοι ξερουμε τι γινεται...ο σκονδρας ποσο γατακι σημερα..μονο με εμας ηξερε να κανει χειρονομιες και να μας λεει πουτσα παλι....@ρχιδ@κι σκονδρα,εχεις και γυναικα θεσσαλονικια που....σπερμα.....