μονο ο κλαψας ο καραβουτας ελειπε σημερα απο αυτον τον τραγικο βαζελο για να ''δεσει το γλυκο''.
σαν να τον ''βλεπω'' να κανει τα μακροβουτια
τσιρκο...οχι ομαδα...τσιρκο.
η αληθεια ειναι οτι
εχουμε να κανουμε με μια κατεστραμενη-νεκρη ομαδα,που την κρατανε στη ζωη ....με τα 'σωληνακια''