Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από angelheart »

Πριν καμιά 20αριά μέρες είχα σχολιάσει ένα πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Φως με αφορμή το τρίμπαλο που μάζεψε ο ΟΣΦΠ από την Νάπολι.

Χτες το Φως "χτύπησε" εκ νέου με συνέντευξη κάποιου καθηγητή πανεπιστημίου (πάντως όχι με αντικείμενο το ποδόσφαιρο) ο οποίος δήλωσε οτι
Εικόνα

Στο κείμενο αυτό απάντησε σήμερα ο Σάββας Θεοδωρίδης (δλδ ο Μαρινάκης) ο οποίος μιλώντας για την εφημερίδα (την παλαιότερη και ιστορικότερη αυτών που είναι με τον ΟΣΦΠ), είπε οτι...
"...Δεν θα ασχοληθούμε παραπάνω με αυτούς που καλλιεργούν την εσωστρέφεια ούτε με ΜΜΕ που νομίζουν ότι θα διοικήσουν τον Ολυμπιακό..."

Θα το για δεύτερη φορά σε 20 μέρες. ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ στο εσωτερικό του ΟΣΦΠ. Σαφώς και ο Μαρινάκης έχοντας ολόκληρο στρατό από ΑΡΔ καταφέρνει να τα σκεπάζει όλα. Σαφώς και πέφτει από τους ΑΡΔ το κράξιμο της αρκούδας στον Ζαρντιμ (και έτσι την βγάζει στον αφρό ο Μαρινάκης). Αλλά από την κατσαρόλα που αρχίζει να σιγοβράζει, ακούς (και βλέπεις) το καπάκι να αρχίζει να χοροπηδάει.

Το θέμα είναι να μη τα λέμε μόνο εμείς εδώ μέσα, αλλά να τα βλέπουν και κάποιοι άλλοι. Μήπως και μπορέσουν να κάνουν και κάτι.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4898
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Τρόμος »

Τον ξεπάτωσε ο Κομπώτης τον Νιώνιο.... :?
karl έγραψε:Μπήκε αλλαγή Vieirinha στο δεύτερο ημίχρονο (Wolfbürg - Fürth)

Είναι 1:1, αλλα μέχρι τωρα πολύ χαλια παιχνίδι.

http://www.sportlemon.tv/v-4/4/118/v-451957.html
Δεν πιάνεται για συμμετοχή.... :(
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16658
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Equalizer »

Αγγελόκαρδε σωστά μιλάς και διαβλέπεις.


Το ζήτημα είναι να ρολάρουμε εμείς.

Εγώ το λέω και το εννοώ. Προλαβαίνουμε να κόψουμε το γαύρο φέτος.

Παραλειπόμενο : ο χοντρός δεν το χει...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11570
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από pgetsos »

Που ειναι ο Βιερι? δεν τον ειδα καθολου εδω και 5 λεπτα...

Θα φυγει ο χοντρος... συντομα πιστευω!
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3206
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από GEOL »

Ο Αντελίνο - ΑΝ δεν γυρίσει σε μας, που είναι καθαρά θέμα χρημάτων πλέον - πρέπει να αλλάξει ομάδα, στη Γερμανία ή αλλού (που πάλι είναι θέμα χρημάτων). Με αυτά τα μπες-βγες σε μια πάρα πολύ μέτρια ομάδα και με αυτόν τον Μάγκατ στον πάγκο δεν πρόκειται να πάρει καλή ψυχολογία και να δείξει όλα όσα μπορεί να κάνει στο γήπεδο. Δείτε αντίθετα το παράδειγμα του Στέλιου στη Φορτούνα. Και αυτή είναι μικρή ομάδα αλλά με καλό κλίμα, εμπιστοσύνη από τον προπονητή και τον κόσμο, και έχει μηδέν παθητικό σε 4 παιγνίδια - μετά και το σημερινό με Φράιμπουργκ - που στη Γερμανία είναι κατόρθωμα. Κάτι και για τον Μπαλαφίνιο στην Ουκρανία: η ομάδα του ξεκίνησε με μηδέν στα επτά πρώτα παιγνίδια. Μετά άρχισε να παίζει βασικός ο Μπαλάφας και έκαναν μια νίκη και μια ισοπαλία και θα παλέψουν για τη σωτηρία. Ακριβώς από πάνω τους είναι η Καρπάτι!!!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11915
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από desperando »

αυτο που εχει καταφερει παντως ο μαγκατ θελει πολυ προσπαθεια. σε ενα ημιχρονο ειδα τοσες γιομες οσες βλεπω σε μια σεζον.\οσο για τον βιερινια οταν τον δεινουν την μπαλα ειναι πολυ καλος, σημερα για παραδειγμα δεν εκανε ουτε ενα λαθος αλλα ακουμπα το τοπι καθε ενα τετερτο ετσι δεν προκειται να παιξει με τιποτα. ιβαν φερτον πισω να σωθει το παιδι
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2315
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karl »

Έπαιξε στο δεύτερο ημίχρονο ο Vieirinha , τελικά το παιχνίδι έμεινε στο 1:1. Κακό παιχνίδι. Ο Vieirinha γενικά δεν έπαιξε άσχημα. Η θέση του σήμερα ήταν αριστερά. Αλλα είναι πολύ δύσκολο να τον κρίνεις. Έφαγε τρομερό κλάσιμο από τους συμπαίκτες του, ειδικά τα τελευταία 20 λεπτά, λες και δεν έπαιζε. Πλέον αυτό το φαινόμενο δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Ο σχολιαστής πάντως έκαμνε θετικές αειφόρες στο Vieirinha.
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από angelheart »

bane1980 έγραψε:Άρα γιοκ συμμετοχή...
Γιατί ρε παιδιά γιοκ συμμετοχή ; εγώ θυμάμαι οτι συμμετοχή μετράει αν παίξει ημίχρονο. Θυμάμαι λάθος ;
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Δεν μπορώ να το καταλάβω .....
Με τόσα εκατομμύρια μπάτζετ ο Μάγκατ, έχει φτιάξει ένα σύνολο που παίζει χάλια ποδόσφαιρο.
Πιστεύω ότι ο μικρός χαραμίζεται εκεί και ότι η μεταγραφή του στην Φόλκσμπουργκ ήταν λάθος από την πλευρά του.
Αυτό που είδα σήμερα ήταν για πολλά κολύρια.
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1233
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DigitalFan »

Εγώ σας είχα πει ότι είναι σίγουρος άσος (στο 2,00 παρακαλώ...) ο Λεβαδειακός! Περάπατο κάνει...!
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1233
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DigitalFan »

DC έγραψε:Δεν μπορώ να το καταλάβω .....
Με τόσα εκατομμύρια μπάτζετ ο Μάγκατ, έχει φτιάξει ένα σύνολο που παίζει χάλια ποδόσφαιρο.
Πιστεύω ότι ο μικρός χαραμίζεται εκεί και ότι η μεταγραφή του στην Φόλκσμπουργκ ήταν λάθος από την πλευρά του.
Αυτό που είδα σήμερα ήταν για πολλά κολύρια.
26 είναι πλέον, όχι και μικρός... ;)
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από sporos123 »

μεγας μιζαδορος ο μαγκατ.....τα εχει κανει μανταρα στη βολφσμπουργκ...νομιζω για να μετρηθει ως συμμετοχη θα πρεπει να παιζει πανω απο 45' σε ενα ματς...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11915
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από desperando »

karl έγραψε:Έπαιξε στο δεύτερο ημίχρονο ο Vieirinha , τελικά το παιχνίδι έμεινε στο 1:1. Κακό παιχνίδι. Ο Vieirinha γενικά δεν έπαιξε άσχημα. Η θέση του σήμερα ήταν αριστερά. Αλλα είναι πολύ δύσκολο να τον κρίνεις. Έφαγε τρομερό κλάσιμο από τους συμπαίκτες του, ειδικά τα τελευταία 20 λεπτά, λες και δεν έπαιζε. Πλέον αυτό το φαινόμενο δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Ο σχολιαστής πάντως έκαμνε θετικές αειφόρες στο Vieirinha.
ρε συ καρλ μια και εισαι στην γερμανιακαι ισως ξερεις κατι περισσοτερο, γιατι η φετινη βολσμπουρκ παιζει αυτο το τοσο χαλια ποδοσφαιρο? ενω μεσοεπιθετικα δεν της λειπει το ταλεντο,δεν εχει καμια σχεση με την ομαδα που ειχε φιαξει και ειχε παρει το πρωταθλημα. ακομα και ο ντιεγκο μιαζει αγνωριστος. υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος που εχουν τον βιερινια στο κλασιμο? και να πεις οτι δεν φενετε η ποιοτητα του, καθε φορα που ακουμπουσε την μπαλα εμοιαζε σαν την μυγα μεσ στο γαλα σε σχεση με τους περσσοτερους
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3998
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από slidar »

To eida το ματσακιον .. Καμια σχεση ο αντζελινο της γερμανιας με αυτον του ΠΑΟΚ.

Δεν ξερω τι φταιει...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από bane1980 »

angelheart έγραψε:
bane1980 έγραψε:Άρα γιοκ συμμετοχή...
Γιατί ρε παιδιά γιοκ συμμετοχή ; εγώ θυμάμαι οτι συμμετοχή μετράει αν παίξει ημίχρονο. Θυμάμαι λάθος ;
Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά θέλει έστω 46'.
Πέρσυ είχε βγει στο ημίχρονο 1-2 φορές, και δεν μέτρησε.

ΥΓ. food for thought το σχόλιό σου για το διορισμένο...λες να έχει με κάτι εκδικάσεις που ακούγονταν πριν από κάποιους μήνες; όπως και να έχει, εάν ο Ιβάν ασχοληθεί, τους έχει για πρωινό τους εδώ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”