Χτες το Φως "χτύπησε" εκ νέου με συνέντευξη κάποιου καθηγητή πανεπιστημίου (πάντως όχι με αντικείμενο το ποδόσφαιρο) ο οποίος δήλωσε οτι

Στο κείμενο αυτό απάντησε σήμερα ο Σάββας Θεοδωρίδης (δλδ ο Μαρινάκης) ο οποίος μιλώντας για την εφημερίδα (την παλαιότερη και ιστορικότερη αυτών που είναι με τον ΟΣΦΠ), είπε οτι...
"...Δεν θα ασχοληθούμε παραπάνω με αυτούς που καλλιεργούν την εσωστρέφεια ούτε με ΜΜΕ που νομίζουν ότι θα διοικήσουν τον Ολυμπιακό..."
Θα το για δεύτερη φορά σε 20 μέρες. ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ στο εσωτερικό του ΟΣΦΠ. Σαφώς και ο Μαρινάκης έχοντας ολόκληρο στρατό από ΑΡΔ καταφέρνει να τα σκεπάζει όλα. Σαφώς και πέφτει από τους ΑΡΔ το κράξιμο της αρκούδας στον Ζαρντιμ (και έτσι την βγάζει στον αφρό ο Μαρινάκης). Αλλά από την κατσαρόλα που αρχίζει να σιγοβράζει, ακούς (και βλέπεις) το καπάκι να αρχίζει να χοροπηδάει.
Το θέμα είναι να μη τα λέμε μόνο εμείς εδώ μέσα, αλλά να τα βλέπουν και κάποιοι άλλοι. Μήπως και μπορέσουν να κάνουν και κάτι.