Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
δωνη καταλαβες τωρα απο τι μπουρδελο αποκλειστηκαμε η ακομα?ειμαι σε κολλητο κ βλεπουμε το πορνο του ζελου οποτε καποια στιγμη μας τα χει πρηξει ο τσωχος με τα πουλμαν του βαζελου κ εμεις νομιζουμε οτι εχει γινει μεγαλη εκδρομη κ τετοια.3 πουλμαν λεει ο δικος σου κ με λεει ο φιλος.κολλητε μπαλακι κ πουλμαν!ακομα γελαω......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εκατσα και ειδα λιγο το ματς της rapid με τους ξυλοκοπους ..
Aποκλειστηκαμε απο ποδοσφαιρικο ανεκδοτο.
6 ηττες θα κανει χαλαρα.
Aποκλειστηκαμε απο ποδοσφαιρικο ανεκδοτο.
6 ηττες θα κανει χαλαρα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Το άλλο με τον Εττό το άκουσες;
''Ήταν ένας Κουμαλό, ένας .... ''
''Ήταν ένας Κουμαλό, ένας .... ''
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Eγω τα λεω αλλα...στηριξη στο Δωνη...slidar έγραψε:Εκατσα και ειδα λιγο το ματς της rapid με τους ξυλοκοπους ..
Aποκλειστηκαμε απο ποδοσφαιρικο ανεκδοτο.
6 ηττες θα κανει χαλαρα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
μια που αναφερθηκε ο σισοκο πιο πανω,
μετα απο 3-4 ματς του ζελου που εχω δει αυτος
ο σισοκο παρα μα παρα πολυ τσαπατσουλομπαλος με φανηκε, βεβαια ειδικα χθες δεν τον βοηθησε κ το συστημα.
μπαλα ξερει αλλα..... περισσοτερο σαν εφημεριδοπωλης κομπαρσος, απο τις παλιες ελλην. ταινιες μοιαζει

μετα απο 3-4 ματς του ζελου που εχω δει αυτος
ο σισοκο παρα μα παρα πολυ τσαπατσουλομπαλος με φανηκε, βεβαια ειδικα χθες δεν τον βοηθησε κ το συστημα.
μπαλα ξερει αλλα..... περισσοτερο σαν εφημεριδοπωλης κομπαρσος, απο τις παλιες ελλην. ταινιες μοιαζει
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εγω απο βαζελο αλλον παιχτη θελω. Οποιος τον βρει θα τον παραδεχτω.
Ειναι Undercover..
Ps Ελληνας ειναι.
Ειναι Undercover..
Ps Ελληνας ειναι.