Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στη Schalke υπάρχει ένα θέμα με την έλλειψη εμπειρίας κάποιων παικτών. Eλπίζω να μην κωλώσουν και να βάλουν το γαύρο στη θέση του. Προβλέπω: 1:2.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Βλεπεις παμπλιτο πως κανουν τα ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ;δες τον κυριακο στα τετια του και οι επηφιμιες και η πλακετες .Αν το κάρφωνε θα πανηγύριζε σαν πραγματικός ΠΑΟΚΤΣΗΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Τρί 18 Σεπ 2012, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
θενκς για τα λινς παιδια..
εβριζαν τον καζανα...?
εδωσε φαουλ εκει???

εβριζαν τον καζανα...?
εδωσε φαουλ εκει???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Τρί 18 Σεπ 2012, 21:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ο ρεφ πισω απ την εστια διπλα απ το δοκαρι στη φαση που το καρφωνει ο καζανας, ποσο αβοηθητος ειναι;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ελπιζω ναναι καλα πλημενοι οι κωλοι τους γιατι
εχει κ συνεχεια....
αρε Παπ καρφωσε το στο δευτερο κ μετα ελα απο εδω μια βολτα
ετσι ΧΑΛΑΡΑ για ενα ποτακι στα μελλοντικα σου
λημερια....

εχει κ συνεχεια....
αρε Παπ καρφωσε το στο δευτερο κ μετα ελα απο εδω μια βολτα
ετσι ΧΑΛΑΡΑ για ενα ποτακι στα μελλοντικα σου
λημερια....