Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ιβιτς ακουστικε για παναιτωλικού και ηρακλη αλλα τιποτα.Μπαλάφας ουκρανία τσιριλο κανει κεφαλοκλειδωματα σε πανηγυρισμούς γκολ στην κυπρο.
Και η λεύκα με τα γρασσα στα γάντια περιμενει να δείρει τον μυρτσο κατω απτο μετροπολις και δεν υπογραφεί πουθενά μεχρι να το κανει
Ας τον ενημερώσει καποιος οτι εφυγε απο εκει ο μυρτσος γιατι ο φοίνικας πολίχνης τον περιμενει
Και η λεύκα με τα γρασσα στα γάντια περιμενει να δείρει τον μυρτσο κατω απτο μετροπολις και δεν υπογραφεί πουθενά μεχρι να το κανει
Ας τον ενημερώσει καποιος οτι εφυγε απο εκει ο μυρτσος γιατι ο φοίνικας πολίχνης τον περιμενει
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
karlat85 έγραψε:Ιβιτς ακουστικε για παναιτωλικού και ηρακλη αλλα τιποτα.Μπαλάφας ουκρανία τσιριλο κανει κεφαλοκλειδωματα σε πανηγυρισμούς γκολ στην κυπρο.
Και η λεύκα με τα γρασσα στα γάντια περιμενει να δείρει τον μυρτσο κατω απτο μετροπολις και δεν υπογραφεί πουθενά μεχρι να το κανει
Ας τον ενημερώσει καποιος οτι εφυγε απο εκει ο μυρτσος γιατι ο φοίνικας πολίχνης τον περιμενει
αρα Ιβιτς κ η λευκα
αφου δεν κλεισαν καπου τωρα ποτε περιμενουν?
οποιος κυνηγαει τα πολλα χανει κ τα λιγα λεει ο σοφος λαος.... αυτο γιασενα Βλανταν, γιατι πολλες φορες διαβασα πως δεν τον εκαναν οι προσφορες που του εκαναν....
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Το οτι δεν μπορουν να βρουν ουτε τα μισα συμβόλαια απο τα δικα μας δεν ειναι τυχαίο
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Σημαίνει ότι το δίδυμο ΖΖ υπερκοστολόγησε λίγο-πολύ όλους τους παίκτες που πέρασαν από τον Π.Α.Ο.Κ. όσο ήταν οι 2 τους στο τιμόνι...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
μπααα, θα κερδισει ρε η Πανιωναρα!DigitalFan έγραψε:Την επόμενη Κυριακή δίνεται η ευκαιρία σε όποιον περνάει οικονομική κρίση (υπάρχει κανείς που δεν περνάει άλλωστε...; ) να ξεφύγει από αυτήν! Πως; Παίζοντας το... σπίτι του στον άσο του Λεβαδειακού με τον Πανιώνιο!!!![]()
![]()
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Παγκόσμια πρωτοτυπία στη σούπερλιγκ.
Είναι τόσο παθιασμένοι με το θέαμα, που όταν η μία ομάδα δε μπορεί να βάλει γκολ, για να κουνηθούν τα δίχτυα, βάζει η αντίπαλος ομάδα αυτογκολ.
Μέχρι και όβερ βγαίνει ένα παιχνίδι έτσι.

Είναι τόσο παθιασμένοι με το θέαμα, που όταν η μία ομάδα δε μπορεί να βάλει γκολ, για να κουνηθούν τα δίχτυα, βάζει η αντίπαλος ομάδα αυτογκολ.
Μέχρι και όβερ βγαίνει ένα παιχνίδι έτσι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εδώ παει να βγει καλύτερο γκολ του Λόρενς ωραιο γκολ αλλά μεχρι εκει
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Λες και τα άλλα δύο καλύτερα ήταν... Του Άρεως ήταν πανομοιότυπο (σαν εκτέλεση) με του Muslimovic στο Π.Α.Ο.Κ. - Βάζελος 2-1 (τη βραδιά που έφαγε την banana ο Τζόρβας από τον Garcia) και το άλλο ένα μπούμι ακριβώς έξω από την περιοχή...
Όλα τα λεφτά ήταν η κάθετη για το γκολ του Άρη!
Όλα τα λεφτά ήταν η κάθετη για το γκολ του Άρη!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εκεί και μία μαϊμού θα έβγαζε την πάσα. Μισό γήπεδο άδεια ήταν.
Αφού η αεκ είχε πάει να βάλει κι άλλο γκολ λες και κέρδιζε με 3-0 ή έχανε με 0-3.
Αφού η αεκ είχε πάει να βάλει κι άλλο γκολ λες και κέρδιζε με 3-0 ή έχανε με 0-3.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
RoMaN έγραψε:Λες και τα άλλα δύο καλύτερα ήταν... Του Άρεως ήταν πανομοιότυπο (σαν εκτέλεση) με του Muslimovic στο Π.Α.Ο.Κ. - Βάζελος 2-1 (τη βραδιά που έφαγε την banana ο Τζόρβας από τον Garcia) και το άλλο ένα μπούμι ακριβώς έξω από την περιοχή...
Όλα τα λεφτά ήταν η κάθετη για το γκολ του Άρη!
Δεν δεν λεω οτι ηταν καλυτερα,αλλα δες αναμεσα σε τι πρεπει να ψηφίσουμε,ποιοτητα οχι αστεια
Ακου εκει εκει του Αρεως,ποσο χρονων εισαι 79?Λες και δευτερο ημιχρόνιο?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Συντροφοι , μην ξεχαστειτε σημερα.... Αποψε ξεκιναει την ευρωπαικη τουρνε το "κοκκινο χαρτινο θηριο" , ο πρωταθλητης των στημενων και της παραγκας.....
Με βαση και την αμυντικη διαταξη του "θηριου" , αναμενω ενα ευχαριστο βραδυ και ισως με συνοδεια καποιου χρηματικου επαθλου στο τελος.... Εχω εμπιστοσυνη στους πρωταθλητες μας .....
Με βαση και την αμυντικη διαταξη του "θηριου" , αναμενω ενα ευχαριστο βραδυ και ισως με συνοδεια καποιου χρηματικου επαθλου στο τελος.... Εχω εμπιστοσυνη στους πρωταθλητες μας .....
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εγώ πάντως θα εμπιστευθώ το διπλό. Αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι.
Κερασάκι στην τούρτα θα είναι να φάει κόκκινη ο χιλιανός, αφού πρώτα τους έχει καρφώσει ένα με κεφαλιά το ΠΑΟΚτσάκι
Κερασάκι στην τούρτα θα είναι να φάει κόκκινη ο χιλιανός, αφού πρώτα τους έχει καρφώσει ένα με κεφαλιά το ΠΑΟΚτσάκι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Και 0-2 με κεφαλια ο Κυριακος Παπαδοπουλος υστερα απο τραγικη παπ@ρια του Καρολ....

-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Όσο για την ποιότητα, δεν αργεί η μέρα που θα κληθεί ο κόσμος να ψηφίσει ανάμεσα σε 2 αυτογκόλ και ένα πέναλτυ!karlat85 έγραψε:RoMaN έγραψε:Λες και τα άλλα δύο καλύτερα ήταν... Του Άρεως ήταν πανομοιότυπο (σαν εκτέλεση) με του Muslimovic στο Π.Α.Ο.Κ. - Βάζελος 2-1 (τη βραδιά που έφαγε την banana ο Τζόρβας από τον Garcia) και το άλλο ένα μπούμι ακριβώς έξω από την περιοχή...
Όλα τα λεφτά ήταν η κάθετη για το γκολ του Άρη!
Δεν δεν λεω οτι ηταν καλυτερα,αλλα δες αναμεσα σε τι πρεπει να ψηφίσουμε,ποιοτητα οχι αστεια
Ακου εκει εκει του Αρεως,ποσο χρονων εισαι 79?Λες και δευτερο ημιχρόνιο?![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν είμαι 79, 18 είμαι αλλά το μικρόβιο της Θεωρητικής κατεύθυνσης και το κόλλημα με τα αρχαία δεν φεύγει!