θα μου το πληρωσεις την 5η αγωνιστικη ρουλα.
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ε ρε πο!#$η μου. κι ειχα κανει καλο δελτιο με ασσους φραιμπυργκ και ΠΑΟΚ και ρουλη 0-1 γκολ.
θα μου το πληρωσεις την 5η αγωνιστικη ρουλα.

θα μου το πληρωσεις την 5η αγωνιστικη ρουλα.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ειπαμε ηρθε η ωρα να φαν την κλωτσα τους και δυο και να παν εκει που επρεπε να ειναι απτο 2004
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Το ΠΑΟΚ -Αστέρας μπροστα στο αεκ-ρουλης μοιάζει σαν παιχνιδη μπαρτσελονα - Ρεάλ ....απίστευτα χαμηλή η ποιότητα των κιτριανιρηδων βορείων και νοτιων
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Δευ 17 Σεπ 2012, 00:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εάν μπορούσα να διαλέξω, θα ήθελα να πέσει η κούλα. Θα χάσει πολύ κόσμο, οι άλλοι το έχουν ξαναζήσει εις διπλούν. Άσε που η κούλα στη FL ούτε επενδυτές-σωτήρες, ούτε γούστα κρατικά θα έχει.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Λοιπόν, εγώ το κιτρινόμαυρο ματσάκι το καραγούσταρα.
Μπάλα μηδέν, αλλά με τόσες γκέλες, τσαφ και κλωτσοσκούφι ήταν ό,τι πιο ψυχαγωγικό είδα το ΣΚ.
Να πω την αμαρτία μου, ήθελα νίκη του σκουλικιού. Μηδέν βαθμούς σε 3 αγωνιστικές θα την έτσουζε πολύ την κούλα.
Χάιλάιτ το ότι 3 φορές οι παίκτες των ερπετών χτυπήθηκαν μεταξύ τους.
PS: Αυτός ο Γιαννιώτας, όσο μπάλα ξέρει τόσο βλάκας είναι. Για να κάνει πάσα χρειάζεται αίτηση με χαρτόσημο και υπογραφή από τον προϊστάμενο. Με αυτά τα μυαλά χαΐρι δεν θα δει.
Μπάλα μηδέν, αλλά με τόσες γκέλες, τσαφ και κλωτσοσκούφι ήταν ό,τι πιο ψυχαγωγικό είδα το ΣΚ.
Να πω την αμαρτία μου, ήθελα νίκη του σκουλικιού. Μηδέν βαθμούς σε 3 αγωνιστικές θα την έτσουζε πολύ την κούλα.
Χάιλάιτ το ότι 3 φορές οι παίκτες των ερπετών χτυπήθηκαν μεταξύ τους.
PS: Αυτός ο Γιαννιώτας, όσο μπάλα ξέρει τόσο βλάκας είναι. Για να κάνει πάσα χρειάζεται αίτηση με χαρτόσημο και υπογραφή από τον προϊστάμενο. Με αυτά τα μυαλά χαΐρι δεν θα δει.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν βλεπω να την αφησουν την κουλα να πεσει...το σκουληκι ειναι πιο πιθανο.
Και η τριτη οπως ολοι ξερουμε θα ειναι οριστικη.
Και η τριτη οπως ολοι ξερουμε θα ειναι οριστικη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
εγω αυτο που ειδα σε 2 απο τα 3 ματς της ρουλας ειναι οτι ο γιαννιωτας ειναι πολυ
τσογλαν-μπο'ι'.....
θελει προσοχη την 5η αγωνιστικη γιατι θα πεσουν πολλες μαπες στο χορταρι
προβλεπω ξυλομπουνιδια μεταξυ
γιαννιωτα-Κατσε κ μαλιστα με πολυ βρομικη προκλιση προς τον παικτη μας
προσοχη γιατι ευκολα θα παρει
ευχομαι να βγω μακακας
τσογλαν-μπο'ι'.....
θελει προσοχη την 5η αγωνιστικη γιατι θα πεσουν πολλες μαπες στο χορταρι
προβλεπω ξυλομπουνιδια μεταξυ
γιαννιωτα-Κατσε κ μαλιστα με πολυ βρομικη προκλιση προς τον παικτη μας
προσοχη γιατι ευκολα θα παρει
ευχομαι να βγω μακακας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μου φαινετε πολυ παραξενο που για τα χανουμο πρωτοσελιδα δεν φταιει ο διαιτητης
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο Μπουμσόνγκ τράβηξε τα μαλιά του οικοδόμου στον βάζελο.
Αχ καλέ.
Αχ καλέ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
στην ωρα διαβασα που ελεγε "την ωρα που στην Τουμπα ο διαιτητης χαριζε πεναλτυ στον ΠΑΟΚ , στο οακα εσκιζαν την κουλα"karlat85 έγραψε:Μου φαινετε πολυ παραξενο που για τα χανουμο πρωτοσελιδα δεν φταιει ο διαιτητης
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Sick Bastard έγραψε:Ο Μπουμσόνγκ τράβηξε τα μαλιά του οικοδόμου στον βάζελο.
Αχ καλέ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν το προσεξα,ουφ ηρεμησα λιγο τωραsernikos έγραψε:
στην ωρα διαβασα που ελεγε "την ωρα που στην Τουμπα ο διαιτητης χαριζε πεναλτυ στον ΠΑΟΚ , στο οακα εσκιζαν την κουλα"
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δραματικές καταστάσειςsernikos έγραψε:στην ωρα διαβασα που ελεγε "την ωρα που στην Τουμπα ο διαιτητης χαριζε πεναλτυ στον ΠΑΟΚ , στο οακα εσκιζαν την κουλα"karlat85 έγραψε:Μου φαινετε πολυ παραξενο που για τα χανουμο πρωτοσελιδα δεν φταιει ο διαιτητης
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ