ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Γενικά ο Μήτσιος ήταν αλλού για αλλού σήμερα. Εγώ όσες φορές κι αν είδα τη φάση δεν ξεκαθάρισα αν ήταν πέναλτυ. Μια μου φαίνεται ότι βρίσκει στο χέρι και μια στο στήθος.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από che4 »

ηταν
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Εμένα μου φάνηκε ότι ήταν τώρα να σας πω την αλήθεια δεν ξέρω.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Λουκέτο ρε! :opaokara:
T.H.E.O.S
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2009, 19:10

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από T.H.E.O.S »

o αστερας σημερα δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ.ΤΙΠΟΤΑ. Ολες οι φασεις που γιναν στην περιοχη μας εγιναν γιατι εχουμε ενα πολυ κακο για να μην πω αστειο αμυντικο διδυμο. Ο αστερας προσπαθουσε να βρει τους επιθετικους του αποκλειστικα με γιομες.Δεν θυμαμαι ουτε μια φαση που να αναπτυχθηκε και να αλλαξε πασες.Τετοιες φασεις δεν θα επρεπε να σου δημιουργουσαν κανενα προβλημα, να κατεβαζει την μπαλλα ο κεντρικος αμυντικος και να παιζεις στο μισο γηπεδο μετα τον αντιπαλο.
Κουμαλο....αντε και καλο παγκο.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από bane1980 »

Εγώ είδα να βρίσκει στο χέρι του και μάλιστα το χέρι/μπράτσο να είναι ανοιχτό.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από hitman »

Ε όχι και δεν ήταν ρε...λίγο ακόμη και θα έβρισκε παλάμη!!
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

T.H.E.O.S έγραψε:o αστερας σημερα δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ.ΤΙΠΟΤΑ. Ολες οι φασεις που γιναν στην περιοχη μας εγιναν γιατι εχουμε ενα πολυ κακο για να μην πω αστειο αμυντικο διδυμο. Ο αστερας προσπαθουσε να βρει τους επιθετικους του αποκλειστικα με γιομες.Δεν θυμαμαι ουτε μια φαση που να αναπτυχθηκε και να αλλαξε πασες.Τετοιες φασεις δεν θα επρεπε να σου δημιουργουσαν κανενα προβλημα, να κατεβαζει την μπαλλα ο κεντρικος αμυντικος και να παιζεις στο μισο γηπεδο μετα τον αντιπαλο.
Κουμαλο....αντε και καλο παγκο.
Το θέμα δεν είναι μόνο αυτό. Ο Δώνης τους βάζει να κατεβάζουν μπάλα λες και είναι ο Πικέ ξέρω εγώ. Δηλαδή ο Κατσικά κάτι ντριπλίτσες θύμισε τον Ισπανό κάπως.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Ή ο Γλύκος που σε κάποια φάση θύμισε λίγο... Βαλντές!Αν έκανε και ίδια γκάφα μετά άντε γεια σας... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

:D :D
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 16/9/12, 18.15 NS1/NSHD

Δημοσίευση από angelheart »

Συνέχεια και σχόλια εδώ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”