Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
και η ζέλα θα χάνει από τον πανθρακα και το χανούμι από κωλοπετεινίτσες και πάει λέγοντας...
οι εποχές που η φανέλα έπαιζε μπάλα έχουν περάσει!
αυτό ισχύει και για μας.
ντέρμπυ λοιπόν με την τριπολιτσά βάση ρόστερ
οι εποχές που η φανέλα έπαιζε μπάλα έχουν περάσει!
αυτό ισχύει και για μας.
ντέρμπυ λοιπόν με την τριπολιτσά βάση ρόστερ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
με το ροστερ της κουλας μια μικρη ομαδα θα επεφτε 100%, προφανως η φανελα παιζει ρολο ακομα 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ε καλά, ακόμα 3η αγωνιστική είμαστε και δεν ξέρεις αν πέσει ή όχι η κούλα.
Το πρώτο βήμα πάντως για την σωτηρία της, έγινε από την σουπερλίγκα.
18 ομάδες του χρόνου.
Ότι η ψαλίδα μεταξύ των ομάδων έχει κλείσει, συμφωνώ. Αυτό συμβαίνει από πέρυσι.
Το πρώτο βήμα πάντως για την σωτηρία της, έγινε από την σουπερλίγκα.
Ότι η ψαλίδα μεταξύ των ομάδων έχει κλείσει, συμφωνώ. Αυτό συμβαίνει από πέρυσι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
δε θα πεσει πιστευω... ουτε και με 16, ο αρης ειναι χειροτερος, η κερκυρα το ιδιο....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ας μη βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματαPaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Εντάξει ο γαύρος στο +7 από την 3η αγωνιστική. Πρωτάθλημα από το Δεκέμβρη θα πάρουν...
με μια νικη σημερα παμε στο -4 κ αν μπορεσουμε κ την κρατησουμε αυτη την διαφορα μεχρι το
μεταξυ μας ματς, βαση προγραμματος μπορουμε,
μπορει να γινει η διαφορα -1,
ειναι πολυ νωρις ακομα για να το τελειωσουμε το πρωταθλημα,
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δηλαδή με νίκη σήμερα πάμε για πρωτάθλημα και με ηττα παλεύουμε να σωθουμε;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Με νίκη σήμερα πάμε στο -3,όχι στο -4..
Οποιος θέλει να γελάσει ας ρίξει μια ματιά στο πρωτοσέλιδο των συναγωγικών νέων..
Οποιος θέλει να γελάσει ας ρίξει μια ματιά στο πρωτοσέλιδο των συναγωγικών νέων..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν είπε κανείς ότι παλεύουμε να σωθούμε..!nico4 έγραψε:Δηλαδή με νίκη σήμερα πάμε για πρωτάθλημα και με ηττα παλεύουμε να σωθουμε;
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχουμε όσο λιγότερη διαφορά από τον πρώτο γίνεται μέχρι τον Γενάρη, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να βγούμε πρώτοι εμείς, με την βοήθεια των ποδοσφαιριστών που θα έρθουν τότε!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
σωστα μπερδευτικα με το αδερφο πιο πανω που εγραψε +7 κ οχι +6Odi έγραψε:Με νίκη σήμερα πάμε στο -3,όχι στο -4..
Οποιος θέλει να γελάσει ας ρίξει μια ματιά στο πρωτοσέλιδο των συναγωγικών νέων..
μαλλον εννοουσε την διαφορα απο τον βαζελο
ROMAN εχεις δικιο
ολα ανοιχτα τουλαχιστον μεχρι τον Γεναρη, καθαρα στα ποδια μας ειναι η συνεχεια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αν κερδίσει σήμερα ο Ατρόμητος θα παραμείνει ισόβαθμος με Ολυμπιακό. Το ίδιο και ο Αστέρας...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αποστολε ναι ετσι ειναι
αλλα εαν θυμηθεις καθε χρονο καποιες ομαδες ξεκοινανε θεαματικα κ μετα ξεφουσκωνουν
τι εννοεις με αυτο που λες, πως υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να ειναι κυριοι αντιπαλοι του γκει
για τον τιτλο?

αλλα εαν θυμηθεις καθε χρονο καποιες ομαδες ξεκοινανε θεαματικα κ μετα ξεφουσκωνουν
τι εννοεις με αυτο που λες, πως υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να ειναι κυριοι αντιπαλοι του γκει
για τον τιτλο?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τον Παναθηναϊκό να μην τον υποτιμήσουμε καθόλου. Αν ο Κουίνσυ πάρει παιχνίδια θα βοηθήσει, όπως και η πιθανή συμμετοχή του Λέτο στον β΄ γύρο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν νομίζω να παίξει ο Λέτο καθόλου..Τουλάχιστον 10 μήνες θέλει τέτοιος τραυματισμός..Και όταν γυρίσει θα θέλει ένα εξάμηνο προσαρμογής.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)