Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από nico4 »

Μαθηματικός είσαι ε;:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Όλως τυχαίως έπεσες μέσα κι ας το χρησιμοποίησες ως αστεϊσμό.

Το άλλο που θα ήθελα να καταδείξω ,είναι ότι η Φορτούνα που (υποτίθεται πως) ήθελε τον Σαλπιγγίδη (και έδινε 5 κατοστάρικα) ,έδωσε στον Βορονίν συμβόλαιο 440.000 ευρώ.
Παίκτη που έχει αγωνιστεί σε δύο από τα καλύτερα πρωταθλήματα στον κόσμο.

...
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από nico4 »

Απλώς το θυμόμουνα από άλλη φορά που το είχες πει.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Δηλαδη θα ηταν υπέρβαση του μπάτζετ η μεταγραφη σουμπινιο που πηγε ατρόμητο με 200 χιλιάρικα;
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από sernikos »

με τα νουμερα ευκολα ξεγελιεσαι
οκ ο βορονιν παιρνει 440.000
ο μαλεζας ποσα παιρνει;

οκ ο σαλπι παιρνει οσα παιρνουν γεωργιαδης,ρομπερ,γιαννου,λινο,εττο
ας πουμε προχθες ποιον θα ηθελες να σου γυρισει το ματς στην αυστρια ή στο περιστερι; τι οφελος θα ειχες απο ομιλους;
δεν ειναι ολα απολυτα λοιπον...εδω περσι λεγαμε οκ για μπαλαφα αφου μας εδωσε προκριση, τα ιδια για μουσλι στην Πολη κτλ..

αν ερχοταν ο παπουλης του οφη σε εμας το καλοκαιρι (που καποιοι προσπαθουσαν να μας πασαρουν) με ποσα θα ερχοταν; (100000+ λεω γω)
με ποσα ακουστηκε δεν μπορεσε να τον παρει ο ρουλης; (35000)
το τελευταιο το ανεφερα για σουμπινιο
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16700
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Equalizer »

Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Δηλαδή 1 παίρνει το 1/5
και οι 27 ..εναπομείναντες παίρνουν τα 4/5.

Τώρα μ' αρέσει καλύτερα.

Ορίστε. Εδώ, τί να σε πώ;

Οτι έχεις άδικο; Αφού δίκιο έχεις.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

karlat85 έγραψε:Δηλαδη θα ηταν υπέρβαση του μπάτζετ η μεταγραφη σουμπινιο που πηγε ατρόμητο με 200 χιλιάρικα;

και μενα μ αρεσε αλλα ειναι δανεικος στον ατρομητο οποτε ..
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από bane1980 »

Ο Σουμπίνιο δεν πήγε για τα 200 στο περιστέρι...πήγε για να μείνουν κάτω τα βρακιά και να πάρει τον τίτλο του παραρτήματος και φέτος ο "μαλλιάς".

Άλλα βλέπω εγώ...Κάτι Ναπολεόνι με 120, κάτι Φυτανίδηδες, Ιγκλέσιας κλπ με <200.000...Πόσα παίρνει ο Ρομπέρ πχ;

Το θέμα δεν είναι τόσο το budget για τις θέσεις που πάμε εμείς, αλλά όσα ξοδεύεις να έχουν καλό ROI. Ομάδα φτιάχνεις και υπάρχουν καλά παιχτάκια ακόμα και μέσα στο μέγιστο βεληνεκές του "σκάουτίνγκ :lol: " μας (δλδ σούπα λιγκ), απλά θέλει καλή μοιρασιά (και όχι πχ να πουλάς Μαλεζά για να τα δίνεις στο δανεικό Κουμαλό).

Και για κερασάκι...4,5 φορές πάνω το budget ο Βουβαλάκης. Συν τα κομάντα με τα μαύρα, συν τις παλλακίδες του και τους προσκυνημένους. Και πιστεύουμε ακόμα οτι με μια μεταγραφή αριστερού εξτρέμ, θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι παραπάνω φέτος;
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Μαιστα δεν το ηξερα νομιζα ηταν ελευθερος
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Karelias »

Meanwhile in Austria....

Δραστικά μέτρα για να μην επαναληφθούν επεισόδια ανάλογα εκείνα της Τούμπας μεταξύ οπαδών της κι εκείνων του ΠΑΟΚ, που επέφεραν την τιμωρία και των δύο ομάδων, πήρε η Ραπίντ Βιέννης.

Όπως ανακοινώθηκε από τον αυστριακό σύλλογο, δύο σύνδεσμοι οργανωμένων οπαδών που αποδείχτηκε πως είχαν συμμετοχή στα επεισόδια παύουν να αναγνωρίζονται από το σύλλογο και στο εξής δεν θα τους επιτρέπεται η είσοδος σε όλους τους αγώνες της Ραπίντ, εντός ή εκτός έδρας, αλλά κι εντός ή εκτός Αυστρίας.

Οι εν λόγω σύνδεσμοι είχαν βεβαρημένο «ιστορικό», καθώς τα γεγονότα της Τούμπας δεν ήταν τα πρώτα στα οποία είχαν πρωταγωνιστήσει πλήττοντας τον σύλλογο της πρωτεύουσας. Όλα αυτά κι ενώ εκκρεμεί η εκδίκαση της έφεσης της Ραπίντ (όπως και του ΠΑΟΚ), που έχει τιμωρηθεί με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και 75.000 ευρώ πρόστιμο.

[codehttp://www.sport-fm.gr/article/577690][/code]
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Καλα και που ξέρουν απο ποιους συνδέσμους ήτανε ; Και μάλιστα σε εκτός έδρας ματς ; Εδω εμεις δεν βρήκαμε ακόμη αυτόν που έριχνε φωτοβολιδες στον σαχα αυτα τα τσακαλια πως βρήκανε τους ενόχους με τα στυλο ;


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16700
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Equalizer »

Σσσσστ! Ζαγοροσκυλο. Μπες μονο σου φυλακη.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

φεύγω κατευθείαν θα με φέρνει τσιγάρα και πυρπολητης του σαχα :):)


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

εγω τον ξερω ....σχεδον διπλα μου καθοταν
αλλα
δεν εφταιγε ρε το παιδι
κοιτουσε προς την κερκιδα καιειχε τον πυρσο στο χερι και εκει που πηγε να κανει...
οοοοοοοοοοολεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
του εφυγε ο πυρσος προς τα πισω......και η ταναπου η τυχη ενα πραγμα ρε παιδια αμα θελει.......πηγε και εκατσε στην πλατη του σαχα



αυτο με τους λακαμαδες τους αυστριακους δεν βλεπω να εχει καμια σχεση
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54434
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

eorptol έγραψε:Καλα και που ξέρουν απο ποιους συνδέσμους ήτανε ; Και μάλιστα σε εκτός έδρας ματς ; Εδω εμεις δεν βρήκαμε ακόμη αυτόν που έριχνε φωτοβολιδες στον σαχα αυτα τα τσακαλια πως βρήκανε τους ενόχους με τα στυλο ;


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ

Σους ρε φιλλλαράκι...χικ! Δικός μας είναι σε λλέω, μη λλες πολλλλά.....άντε και μένω από ρετσίνα λλαίμαι!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”