Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Μάλιστα. Βρήκαμε νέο φονιά. Λαζαρίδης. ¨ΟΛΕΣ οι φάσεις απο αυτόν. Έλεος...
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Θα έρθεις λαζαριδη Θεσσαλονίκη δεν θα έρθεις;;;;
Sent from my mind using boobs power
Sent from my mind using boobs power
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
τωρα ο δωνης και οι παιχτες μας θα νευριασουν...τρεμε περιστερι...
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Η ομάδα απο την κοιλιά του 35 και μετά δεν ξαναβγήκε στο γήπεδο.
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Άντε φέρτε Άγγελο. Τελείωσαν τα παραμύθια με Δώνηδες.
ΦΕΡΤΕ ΑΓΓΕΛΟ!
ΦΕΡΤΕ ΑΓΓΕΛΟ!
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Τα κακαλά μας ,,... Δώνη, Βρύζα, Ιβάν πάτε για ρωσίδες ...... Βρε Ουουουουουστ.......... Γ@%#&σατε τον ΠΑΟΚ μας
ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙΟΙΟΙΟΟΙΟΙΟΙΟΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙΟΙΟΙΟΟΙΟΙΟΙΟΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
82% κατοχη ουτε η μπαρτσα σε ματς με τον καμπανιακο. Τραγικη ομαδα. Μπραβο ζησαρε και σε σενα κ στον κολητο σου τον καβλιαρη που αναρωτιοταν που ειναι η καβλα. Τρομπες
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Το άλλο με τον ΤΟτό το ξέρεις;;;;;axl4 έγραψε:τωρα ο δωνης και οι παιχτες μας θα νευριασουν...τρεμε περιστερι...
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
ariskatiforos
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
ο μαλ#%@#$@#κας ο ρομπερ εδωσε το γκολ με το ηλιθιο φαουλ
μα που τους βρισκουν τετοιους ανικανους
μα που τους βρισκουν τετοιους ανικανους
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Κάποτε το έγραψα και έφαγα κράξιμο!xlebouras έγραψε:Μάιστα...
Εποχή σαρδέλων II
Τα μάτια μας πονάνε...![]()
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Ναι ο προπονητης ειναι το προβλημα σε αυτη την ομαδα. Γιατι κατα τα αλλα η ομαδα που κατεβασαμε σημερα ειναι για πρωταθλημα.Olorin έγραψε:Άντε φέρτε Άγγελο. Τελείωσαν τα παραμύθια με Δώνηδες.
ΦΕΡΤΕ ΑΓΓΕΛΟ!