Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16715
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Equalizer »

Μάλιστα. Βρήκαμε νέο φονιά. Λαζαρίδης. ¨ΟΛΕΣ οι φάσεις απο αυτόν. Έλεος...
Betonieras
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Betonieras »

Aσταδιαλα
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Thanix »

Θα έρθεις λαζαριδη Θεσσαλονίκη δεν θα έρθεις;;;;


Sent from my mind using boobs power
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από axl4 »

τωρα ο δωνης και οι παιχτες μας θα νευριασουν...τρεμε περιστερι...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16715
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Equalizer »

Η ομάδα απο την κοιλιά του 35 και μετά δεν ξαναβγήκε στο γήπεδο.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Olorin »

Άντε φέρτε Άγγελο. Τελείωσαν τα παραμύθια με Δώνηδες.

ΦΕΡΤΕ ΑΓΓΕΛΟ!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από nikolasf »

Τα κακαλά μας ,,... Δώνη, Βρύζα, Ιβάν πάτε για ρωσίδες ...... Βρε Ουουουουουστ.......... Γ@%#&σατε τον ΠΑΟΚ μας

ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙΟΙΟΙΟΟΙΟΙΟΙΟΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol:
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Taseos »

82% κατοχη ουτε η μπαρτσα σε ματς με τον καμπανιακο. Τραγικη ομαδα. Μπραβο ζησαρε και σε σενα κ στον κολητο σου τον καβλιαρη που αναρωτιοταν που ειναι η καβλα. Τρομπες
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από xlebouras »

Μάιστα...
Εποχή σαρδέλων II
Τα μάτια μας πονάνε... :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από nikolasf »

axl4 έγραψε:τωρα ο δωνης και οι παιχτες μας θα νευριασουν...τρεμε περιστερι...
Το άλλο με τον ΤΟτό το ξέρεις;;;;;
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Ale3 »

FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ariskatiforos

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από ariskatiforos »

ο μαλ#%@#$@#κας ο ρομπερ εδωσε το γκολ με το ηλιθιο φαουλ
μα που τους βρισκουν τετοιους ανικανους
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από nikolasf »

xlebouras έγραψε:Μάιστα...
Εποχή σαρδέλων II
Τα μάτια μας πονάνε... :shock: :shock:
Κάποτε το έγραψα και έφαγα κράξιμο!
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από CCCP »

Olorin έγραψε:Άντε φέρτε Άγγελο. Τελείωσαν τα παραμύθια με Δώνηδες.

ΦΕΡΤΕ ΑΓΓΕΛΟ!
Ναι ο προπονητης ειναι το προβλημα σε αυτη την ομαδα. Γιατι κατα τα αλλα η ομαδα που κατεβασαμε σημερα ειναι για πρωταθλημα.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD

Δημοσίευση από Karelias »

Δεν τους προλαβαίνουμε λέμε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”