Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Αυτή τη σημερινή ΜΑΛΑΚΙΑ να μην εκτελεί με τίποτα ο Λώρενς, δεν την καταλαβαίνω... Αφού έχει πόδί γιατί βαράνε όλοι οι άλλοι;
υ.γ. Θα φάμε γκολ απ τον Κούτσι. Θέλουμε ΧΑΦ. Οχι Γιάννου.
υ.γ. Θα φάμε γκολ απ τον Κούτσι. Θέλουμε ΧΑΦ. Οχι Γιάννου.
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Έρχεται ο Άγγελος;;;PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:79% κατοχή ο Ατρόμητος! Το σύστημα άλλαξε σε σκέτο "Η Παναγιά μαζί μας"!!
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Μπραβο αγοραρε..ΠΑΜΕ.Βαλε κι ενα γκολ.Rizla έγραψε:Μεγαλε Κουμαλο!!!Τι τακλιν εκανες ρε αγοραρε.Μπραβο.Συνεχισε ετσι.
-
Betonieras
- Δημοσιεύσεις: 83
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2008, 21:21
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://lsh.lshunter.tv/static/popups/10872202892370.htmlΑφού έπεσε το άλλο βρήκα αυτό
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Παρακολουθείστε πόσο άψυχα παίζει ο Γιάννου και ατσούμπαλα.
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Τα... Λίγκ τί είναι;
Μοικαν είχες δίκιο.
Γιάννου απλά δεν...
Μοικαν είχες δίκιο.
Γιάννου απλά δεν...
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Το 'δες, το 'παιξες?moican4 έγραψε:Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΜΠΕΡ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΚΑ..
Θα πάει αριστερά και ο Γιάννου στην θέση του Πέλκα..
λέω τώρα..
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Δώνη, είσαι για γέλια...moican4 έγραψε:Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΜΠΕΡ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΚΑ..
Θα πάει αριστερά και ο Γιάννου στην θέση του Πέλκα..
λέω τώρα..
Προβλέψιμος μέχρι αηδίας..
Δεν θα σε κράξω ακόμα, θα σου δώσω και άλλο χρόνο...
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Ρε Χάρη .......θέλει χρόνο ακόμα η ομάδα......τόσα χιλιάδες νέα παιδιά έχει μέσα.