Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΜΠΕΡ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΚΑ..
Θα πάει αριστερά και ο Γιάννου στην θέση του Πέλκα..
λέω τώρα..
Θα πάει αριστερά και ο Γιάννου στην θέση του Πέλκα..
λέω τώρα..
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Rain, δεν είναι ότι δεν θέλω να συμμεριστώ την αισιοδοξία σου ρε φίλε, αλλά ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Μεγαλε Κουμαλο!!!Τι τακλιν εκανες ρε αγοραρε.Μπραβο.Συνεχισε ετσι. 
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
γεωργιαδη πιο ανυπαρκτος...πεθαινεις.
κουμααλο δεν σε ξανακραζω ρε φιλε δεν θα σ κανω την χαρα να σε κρινω σαν ποδοσφαιριστη
κατσε στις 5 ενεργειες οι 6 λαθος ρε φιλε.
ααααυτα κολυριο τελειωσε σαρδελες ις μπακ. (θα κερδισουμε )
κουμααλο δεν σε ξανακραζω ρε φιλε δεν θα σ κανω την χαρα να σε κρινω σαν ποδοσφαιριστη
κατσε στις 5 ενεργειες οι 6 λαθος ρε φιλε.
ααααυτα κολυριο τελειωσε σαρδελες ις μπακ. (θα κερδισουμε )
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
79% κατοχή ο Ατρόμητος! Το σύστημα άλλαξε σε σκέτο "Η Παναγιά μαζί μας"!!
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Ρε παιδιά.............ουτε υποψία φάσης....δεν εχω ξαναδεί έτσι τον ΠΑΟΚ τα τελευταία 3 χρόνια.
Re: Ατρόμητος - ΠΑΟΚ,03/9,20:30,NS1/NS1HD
Πωωω ο Λόρενς με τέτοια σωματοδομή θα τον πάρω μαζί μου για προπόνηση ΜΜΑ.....ΨΑΡΩΤΙΚος είναι.