Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
υπάρχει κάνα λινκ να γελάσουμε και μεις που μας νευρίασε ο μ@λ@κ@ς ο webb?
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
http://www.thefirstrow.eu/watch/138812/ ... crete.html
Δειτε τον Σακη να μοιαζει Ιμπραιμοβιτς και τον Κουτσια να ειναι φτυστος ο Ρόμπεν...!
Δειτε τον Σακη να μοιαζει Ιμπραιμοβιτς και τον Κουτσια να ειναι φτυστος ο Ρόμπεν...!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ε καλά ρε παιδιά λογική η νίκη του Αστέρα...
Ο Σάκης είναι πολύ καλός σήμερα. Και ο Κούτσια κάτι κάνει.
Ο Σάκης είναι πολύ καλός σήμερα. Και ο Κούτσια κάτι κάνει.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
3-0 θα χουμε θέμα με τον Αστέρα, παίζουμε και την επόμενη αγωνιστική.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Καλά που είναι κι ο ρούλης και θα ρίξουμε λίγο γέλιο φέτος!!!
Ιδίως οι περιγραφές στο ραδιόφωνο απ' τους κλασσικούς προπαγανδιστές δημοσιογράφους τους δεν έχουν όριο γραφικότητας!!!
Ιδίως οι περιγραφές στο ραδιόφωνο απ' τους κλασσικούς προπαγανδιστές δημοσιογράφους τους δεν έχουν όριο γραφικότητας!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μετα απο 180 λεπτα αυτο το ΣΚ με σκουλικη και κουλα ενα εχω να πω,
ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
ΥΓ1. Ας αρχισει σιγα σιγα η νοβα το προμοσιον την επομενης αγωνιστικής
"Το μεγαλο ντερμπυ μονο εδω,το απολυτο ματσς το υπερθεαμα ΚΟΥΛΑ-ΡΟΥΛΗΣ
ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
ΥΓ1. Ας αρχισει σιγα σιγα η νοβα το προμοσιον την επομενης αγωνιστικής
"Το μεγαλο ντερμπυ μονο εδω,το απολυτο ματσς το υπερθεαμα ΚΟΥΛΑ-ΡΟΥΛΗΣ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο Κατσαβάκης δήλωσε ότι τον αδικεί το σκορ..!!
Ένα δοκάρι ο βασιλάκης, και 2 μπαμ ευκαιρίες με Παπάζογλου μία κεφαλιά και ένα σουτ λίγο έξω..είχαν οι Κρητικοί..
Μετά την διακοπή και την επόμενη αγωνιστική του ρούλη, θα πέσει πολύ γέλιο, ακόμα είναι νωρίς..

Ένα δοκάρι ο βασιλάκης, και 2 μπαμ ευκαιρίες με Παπάζογλου μία κεφαλιά και ένα σουτ λίγο έξω..είχαν οι Κρητικοί..
Μετά την διακοπή και την επόμενη αγωνιστική του ρούλη, θα πέσει πολύ γέλιο, ακόμα είναι νωρίς..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
κατι ασχετο...ισχυει οτι το σκουληκι δεν εχει συνδεσμο στο κεντρο της θεσσαλονικης???
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Παντιδος(στοπερ) και Κοελιο(χαφ) ειναι οι 2 οασεις αγωνιστικα για τον συμπολιτη
ειδικα ο Παντιδος ειναι μονο 21 χρονων και παιζει σαν 30αρης... πολυ καλος στα 2 πρωτα παιχνιδια, το θεμα ειναι να δειξει καλα στοιχεια και με δυνατοτερες ομαδες .
του χρονου στην μεγαλη ομαδα , δλδ σε μας
ειδικα ο Παντιδος ειναι μονο 21 χρονων και παιζει σαν 30αρης... πολυ καλος στα 2 πρωτα παιχνιδια, το θεμα ειναι να δειξει καλα στοιχεια και με δυνατοτερες ομαδες .
του χρονου στην μεγαλη ομαδα , δλδ σε μας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εχουν πολυ γελιο οι σκωληκες που ειναι και ευχαριστιμενοι απο την εμφανιση λεει.
Ο μονος λογος που ο Αρης φανηκε καπως καλυτερος ηταν το οτι ο ΟΦΗ ΣΕΡΝΟΤΑΝΕ ολο το ματς. Οι παικτες του, και ειδικα του κεντρου ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΝΕ σε ολο το ματς. Γιαυτο και ο Αρης πειρε το κεντρο και φανηκε καλυτερος. Ποιοτικα ο ΟΦΗ εχει πολυ καλυτερους παικτες.
Απο ποιοτητα ο Αρης ειναι πραγματικα τραγικος.
Ο μονος λογος που ο Αρης φανηκε καπως καλυτερος ηταν το οτι ο ΟΦΗ ΣΕΡΝΟΤΑΝΕ ολο το ματς. Οι παικτες του, και ειδικα του κεντρου ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΝΕ σε ολο το ματς. Γιαυτο και ο Αρης πειρε το κεντρο και φανηκε καλυτερος. Ποιοτικα ο ΟΦΗ εχει πολυ καλυτερους παικτες.
Απο ποιοτητα ο Αρης ειναι πραγματικα τραγικος.