Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ρε σκατοβάζελοι......τι θέλετε να βρίζει ο Κατσουράνης όποιο διαιτητη θέλει.....και να περνάει έτσι?
Τι μαζέυεστε ρε μαλακισμένα στο αεροδρομιο και περιμένετε τον Σιδηρόπουλο?Θα φοβηθεί?
Οταν σκάγανε οι κάρτες στο Πάμπλο επειδη φτερνίστηκε ρε καρκίνοι ήταν ωραία?
Ρε μουνιά αφού έβρισε τον διαιτητή τι θέλετε ρε?
Να μη ξεχάσω τους γαύρους που βρίζανε το διαιτητή στα αποδυτήρια και δε γράφτηκε ούτε κόμμα στο φύλλο αγώνα.
Αει στο διάολο αλήτες.
ΖΩΑ!
Τι μαζέυεστε ρε μαλακισμένα στο αεροδρομιο και περιμένετε τον Σιδηρόπουλο?Θα φοβηθεί?
Οταν σκάγανε οι κάρτες στο Πάμπλο επειδη φτερνίστηκε ρε καρκίνοι ήταν ωραία?
Ρε μουνιά αφού έβρισε τον διαιτητή τι θέλετε ρε?
Να μη ξεχάσω τους γαύρους που βρίζανε το διαιτητή στα αποδυτήρια και δε γράφτηκε ούτε κόμμα στο φύλλο αγώνα.
Αει στο διάολο αλήτες.
ΖΩΑ!
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ρε καλά λέω εγώ κι ο σύντεκνος για την διαφορά αντίληψης.PAPA TSIBIKOS έγραψε:Δεν φαντάζομαι να τσιμπίσουν τα δικά μας και να κάνουν καμιά καταδρομική κίνηση???![]()
ΥΓ."Λευτεριά στα αδέρφια μας"ναούμε ναούμε.......
Χαώδης κι έτσι να παραμείνει.
Προκλητικο ασχετο και οφ τοπικ. Rainmaker
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κανά καλό link για τη κούλα , να σκοτώσουμε την ώρα μας , έχουμε?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τρόμος έγραψε:Ρουφάμε και τα ΛΑΙΜΑΙ κούλα,ρουφάμε και τα ΛΑΙΜΑΙ!!!
Κλαιω....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η κούλα μετα απο 2 αγωνιστικες 0 βαθμοί εσπασε όλα τα ρεκορ.
Την αδικήσανε όμως βγάλανε το καλύτερο παικτης της με καρτα το Κουρέλα.

Την αδικήσανε όμως βγάλανε το καλύτερο παικτης της με καρτα το Κουρέλα.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
....στο δυναμικο του ''τσιρκου'' που λεγεται ''κουλα-μεντρανο''.....εμφανιζονται......
......ο Φούντας
......ο Αρκούδας
...... ο Λαγός
...... ο Κατσικοχέρις
......και ο ....κουρελας
μεγαλειο....το απολυτο ροστερ....
δλδ....ελεος ρε πουστη μου
δεν υπαρχει λεμε
:lol:mrgreen:
.... που τους βρηκατε ρε τσακαλακια και τους μαζεψατε ολους αυτους μαζι
ρε την φουκαριαρα την κουλα

......ο Φούντας
......ο Αρκούδας
...... ο Λαγός
...... ο Κατσικοχέρις
......και ο ....κουρελας
μεγαλειο....το απολυτο ροστερ....
δλδ....ελεος ρε πουστη μου
.... που τους βρηκατε ρε τσακαλακια και τους μαζεψατε ολους αυτους μαζι
ρε την φουκαριαρα την κουλα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ο φουντας πρεπει να ναι καλος παντως τους αλλους δεν τους εχω δει..και ο κατσικοκερης κατιδης παο τους καινουργιους...Η αεκ αν δεν σπρωχτει φετος θα χει μεγαλο θεμα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
και σε αλλα στην αρχη που χα δει δε θυμαμαι αν ηταν φιλικα ή ευρωπη...ηταν καλος και βασικο δεκαρι τους...