Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Και εγω δικο μας παιδι ήταν :):)


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

γκελαρε ο βαζελος ,ο γελοιος ο σκαις παντως εβγαλε προκαταβολικη ανακοινωση :lol:
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2710
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από zissos »

Ο Αλαφούζος θα το τινάξει το πρωτάθλημα στον αέρα. Αυτό είναι ο σκοπός του
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως ποσο γελοια χρησιμοποιουν τους στρατους τους για τις μτξυ τους διαφορες...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Πραγματικα αηδία σκέτη


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33764
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τι γκολ εβαλε ο ντεβιντσετι..ουτε σε στο προ τετοιο..
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Ρε τσαλτιδη κομπλεξικο παλιο μουσκαρο βοδι κουραδομηχανη χάρηκες για τον αποκλεισμο ε; και θα παρω πιτσα μπυρα για να δω το φιλικο σου; υπομονή ομως σε 15 μερες ερχετε η σφαλιάρα σου


Αντε πρωι πρωι με τρελανες


Edit:σαπιοκοιλια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Σάβ 01 Σεπ 2012, 07:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από giapas »

Τώρα γιατί τις λες αυτές τις χαζομάρες? Γιατί είσαι τόσο εριστικός? Ο άνθρωπος ( σόρι , μαμούθ) θα έχει μετρημένες χαρές σε όλο το πρωτάθλημα... όποτε ο ΠΑΟΚ χάνει και όποτε ο ο ρούλης παίρνει κανά ηρωϊκό Χ από το Πλατανιά...

Βλέπω ο ρεξόνας να τους διακορεύει αυτή την αγωνιστική και ο ρούλης να πλασάρεται από την αρχή σε πλεονεκτική θέση για τα χωράφια της Β
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Όποιος είδες χθες το παιχνίδι του βάζελου είδε και τις δυνατότητες του.Μια μέτρια ομάδα είναι που στηρίζεται σε έναν παίκτη και μόνο (Σισοκό).Μπροστα οικοδόμος-Μαυρίας-Τοτσέ και Πετρόπολουλος είναι για τα σκυλιά.Στο κέντρο άφαντοι και αμυντικά ευάλωτοι.

Συμπέρασμα:Μην υπερβάλλετε τόσο και κράζετε λόγω του αποκλεισμού μας.Εχετε πίστη στην ομάδα.Λίγο ρε παιδί μου.Αγαπήστε τον ΠΑΟΚ επιτέλους.

Να θυμίσω πέρσυ που ο βάζελος διεκδίκησε το πρωτάθλημα είχε αποκλειστεί από την Μακάμπι Τελ Αβίβ.Οπότε όλα γίνονται.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από eorptol »

Το λες ρε φίλε εχει βιτολο πλάκα κανεις τρια επίπεδα πάνω απο μας ειναι :):) .....Πως γουστάρω να τον κραζουν οι πράσινες καμπιες :):)


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από bane1980 »

Εγώ πιο πολύ φοβάμαι το περιστέρι για διεκδικητή 2ης θέσης παρά το ζέλο. Οι λαγοί το νου τους το έχουν στο να πλακωθούν στις δηλώσεις με το χοντρο, ενώ αυτός καθαρίζει τη μπουγάδα από τώρα και πάει για τίτλο από την παρέλαση.
το περιστέρι και την υποστήριξη του χοντρού έχει ως καλό παράρτημα, και παίκτες έχει, και ομάδα έχει, και πρόεδρα που πληρώνει ον τάιμ έχει και δίψα έχει και ούτε την πίεση για πορεία και πρωτάθλημα έχει. ο ζέλος εάν μείνει πίσω 8-10 βαθμούς αρχή αρχή θα καταρρεύσει. Θα έρθει και κανά κλαρίνο από καμια Τότεναμ και πάει. Το μόνο που τον φοβάμαι είναι οτι μπροστά έχει 2-3 παίκτες που εάν είναι υγιείς μπορούν να πάρουν ένα παιχνίδι μόνοι τους και αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά, ειδικά σε τπτ πλευ ωχ.
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Odi έγραψε:Όποιος είδες χθες το παιχνίδι του βάζελου είδε και τις δυνατότητες του.Μια μέτρια ομάδα είναι που στηρίζεται σε έναν παίκτη και μόνο (Σισοκό).Μπροστα οικοδόμος-Μαυρίας-Τοτσέ και Πετρόπολουλος είναι για τα σκυλιά.Στο κέντρο άφαντοι και αμυντικά ευάλωτοι.

Συμπέρασμα:Μην υπερβάλλετε τόσο και κράζετε λόγω του αποκλεισμού μας.Εχετε πίστη στην ομάδα.Λίγο ρε παιδί μου.Αγαπήστε τον ΠΑΟΚ επιτέλους.

Να θυμίσω πέρσυ που ο βάζελος διεκδίκησε το πρωτάθλημα είχε αποκλειστεί από την Μακάμπι Τελ Αβίβ.Οπότε όλα γίνονται.
Και ο γαύρος το 10.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7286
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

MANIAKOS έγραψε:κοροιδευετε ρεμαλια :D ..αλλα το χω ξαναπει ...και το πιστευω μεσοεπιθετικα..οικοδομος ...σισοκο...κουινσι ,,..λετο...ειναι π π π καλυτεροι απο ρομπερ γεωργιαδη για να μην πω και μαυριας που το παιδι ειναι του 94 ..και πλεον διεθνης με την ανδρων...σε μας μεσοεπιθετικα μονο σε πελκα πιστευω ....Φορ εχουμε π καλυτερα αλλα εκει οπως και στα σεντ μπακ με μπουμσογκ ειναι καλυτεροι...στις αλλες θεσεις οκ.
Μάλιστα ...
Ο οικοδόμος δεν είναι ΠΟΥΘΕΝΑ καλύτερος από Ρομπέρ και Γεωργιάδη, ο Λέτο δεν ξέρει ούτε ο ίδιος πότε έπαιξε τελευταία φορά και ούτε πότε θα ξαναπαίξει και μεσοεπιθετικά απ' ότι κατάλαβα, δεν πιστεύεις ούτε σε Παναγιωτούδη ούτε σε Πόποβιτς. ΟΚ ....
Ο βάζελος έναν Σισοκό έχει που μπορεί να δημιουργήσει και μετά το απόλυτο μηδέν. Κάτι πετρόπουλους, σπυρόπουλους, ζέκα, φορναρόλι και τοτσέ, αν τους είχαμε εμείς θα τους στέλναμε δανεικούς στην Επανωμή.
Η μόνη ποιότητα του βάζελου βρίσκεται στο παρασκήνιο (η 2η μετά τον γάβρο) και πουθενά αλλού.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9124
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

Ε..όχι και καλύτερος του οικοδόμου ο Ρομπέρ και ο Γεωργιάδης.Είπαμε είναι μέτριος παίκτης αλλά είναι καλύτερος από αυτούς τους τωρινούς μας. Η επίθεση του βάζελου με εξαίρεση τον Αθανασιάδη είναι καλύτερη.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16664
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Equalizer »

Καλα ρε ειστε ΧΑΖΟΙ; Τα παιρνετε με τον τσαλτιδη;
Ο ανθρωπος εχει αυτογελοιοποιηθει μυριαδες φορες.
Ειναι δυνατον οπαδος που σεβεται τον εαυτο του να προκαλει τους εχθρους να ζηλεψουν για ενα ΦΙΛΙΚΟ; Αν το εκανε κανεις δικος μας αυτο θα ετρωγε ξυλο αβερτα. Διαφημιση μας κανει και δυσφημει την ομαδα του.
Μπραβο Τσαλτ.

υ.γ. Οι ανθρωποι ειναι τοσο γελοιοι ωστε ειλικρινα πιστευουν πως εχουν αναπτυξει ενα αριστο θεωρητικο μοντελο προσηλυτισμου πιτσιρικαδων. Ρεντικολα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”