Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100755
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το Λύκειο το τέλειωσες;
Μάλλον αντιγράφοντας...
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από karlat85 »

Δηλαδη δεν ειναι ρατσισμος να κρινεσαι συμφωνα με τα θρησκευτικα τους πιστευω;
Πολλα παιδια που διάβαζαν,και πολλα παιδια απο δω μεσα,δεν περασαν επειδη κρίθηκαν με διαφορα κριτηρια απο αλλους ελληνες,μουσουλμάνους

Και δεν παω του χρονου στον κυρ βαγγελα τον κρεοπώλη να μου πατησει μια περιτομη να περασω σε καμια καλη σχολή.Απο αυριο θα με λεγε μαχμούτ
Άβαταρ μέλους
VagosPaok
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: Σάβ 02 Οκτ 2010, 13:37
Τοποθεσία: Γλασκώβη

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από VagosPaok »

Τιποτα δεν ειναι δικαιο...δυστυχως ή ευτυχως πλεον το εχω συνειδητοποιησει...
Αυτο με τους μουσουλμανους το χα σκεφτει μιας και ειμαι αθεος αλλα υπαρχει προβλημα...αφορα τους μουσουλμανους της Θρακης... :twisted:
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από karlat85 »

Δεν μπορω να καταλαβω το προβλημα.Ελληνικη υπηκοότητα δεν εχουν;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11577
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από pgetsos »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Ή, ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς...
η σε αφηνει αναπηρο...

ανεβηκε η κτηνιατρικης Θεσσαλονικης :evil: τουλαχιστον επεσαν τα του Πολυτεχνειου της...
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54496
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

VagosPaok έγραψε:Τιποτα δεν ειναι δικαιο...δυστυχως ή ευτυχως πλεον το εχω συνειδητοποιησει...
Αυτο με τους μουσουλμανους το χα σκεφτει μιας και ειμαι αθεος αλλα υπαρχει προβλημα...αφορα τους μουσουλμανους της Θρακης... :twisted:
Γαμώτο, κι εγώ το σκέφτηκα λόγω αθεΐας, δεν ήμουν σίγουρος όμως για το αν είναι για τους μουσουλμάνους της Θράκης…!!
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Η ποσόστωση εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι το μεγαλύτερο έγκλημα του Γιώργου Παπανδρέου απέναντι στην Ελλάδα

Πόσες φορές, πράγματι, αναφερθήκαμε στην υπάρχουσα ανισότητα που εξαναγκάζονται να βιώνουν οι Έλληνες της Θράκης, επειδή οι φοβικοί και νέο-οθωμανικού προσανατολισμού πολιτικοί της Αθήνας, πιστοί στο δόγμα της μονομερούς ελληνοτουρκικής φιλίας, είτε έχουν εγκαταλείψει την Θράκη, είτε έχουν δρομολογήσει την μετάβαση σε μία άτυπη συγκυριαρχία με την Άγκυρα, είτε έχουν εκδώσει αποφάσεις ή έχουν δημιουργήσει νόμους που υπηρετούν τον εκτουρκισμό των Ελλήνων μουσουλμάνων που κατοικούν στην περιοχή.

Μέσα σε αυτό ακριβώς το πνεύμα, λειτουργώντας χωρίς ούτε ένα λογικό επιχείρημα, δημιουργήθηκε επί υπουργίας Γιώργου Παπανδρέου στο υπουργείο Παιδείας και ο νόμος που αφορά την ποσόστωση εισαγωγής νέων μουσουλμάνων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση… Ένας νόμος κόλαφος κατά της ισότητας και της ισονομίας, κατά της Ελληνικής εκπαίδευσης, που δημιουργήθηκε με προφάσεις για να «χτίσει» νέους γενίτσαρους και να θέσει γερά τα θεμέλια του εκτουρκισμού της Θράκης.

Ο νόμος που αφορά την ποσόστωση, δημιουργήθηκε με την πρόφαση πως οι μουσουλμανόπαιδες δεν μπορούσαν να εισαχθούν στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. Οι νομοθέτες δεν προσπάθησαν να ελέγξουν το γιατί συνέβαινε αυτό. Δεν προσπάθησαν να βρούνε την ρίζα ενός υπαρκτού προβλήματος, αλλά με το νόμο που δημιούργησαν γκρέμισαν τις εκπαιδευτικές γέφυρες που υπήρχαν (έστω και με πολλές ατέλειες) για να εισάγουν τους νεαρούς μουσουλμάνους και τις νεαρές μουσουλμάνες στην Ελληνική εκπαίδευση.

Το καθεαυτό πρόβλημα βρίσκεται στην συνενοχή της αποδοχής εισαγωγής στην εκπαίδευση της τουρκικής γλώσσας. Βρίσκεται στην ύπαρξη μειονοτικών σχολείων, που λειτουργούν με Έλληνες δασκάλους (χριστιανούς και μουσουλμάνους), αλλά και με δασκάλους «ειδικών προσόντων» ή εισαγόμενους από την Τουρκία. Η συνενοχή του Ελληνικού κράτους στην διδασκαλία (από νεαρή ηλικία) της τουρκικής γλώσσας, είναι ένα έγκλημα κατά ενός σημαντικού μέρους του Ελληνικού πληθυσμού της Θράκης, των Πομάκων, τα παιδιά των οποίων εξαναγκάστηκαν και συνεχίζουν να εξαναγκάζονται να «λειτουργούν» σε τρεις γλώσσες:
στην μητρική τους γλώσσα, την Πομακική, την οποία πρωτο-μαθαίνουν και την μιλούν μέχρι να μπούνε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
στην Ελληνική γλώσσα, που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους και αργότερα στην κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή και
στην τουρκική γλώσσα, η οποία εισήχθη ως ίσο μέτρο μέσα στα πλαίσια της εκπαίδευσης των Ελληνόπουλων της Κωνσταντινούπολης (οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης αποτελούν εθνική μειονότητα και με βάση το Διεθνές Δίκαιο έχουν κάθε δικαίωμα στην εκπαίδευση στην γλώσσα της εθνότητας στην οποία ανήκουν, ενώ οι μουσουλμάνοι της Θράκης –όπως είναι οι Πομάκοι- αποτελούν θρησκευτική μειονότητα με βάση τη συνθήκη της Λοζάνης, την οποία το Ελληνικό κράτος παραβίασε στο όνομα των καλών σχέσεων γειτονίας και φιλίας, αλλά και κατόπιν εντολών του ΝΑΤΟ, το οποίο ήθελε το 1954 να προσεταιρισθεί την Τουρκία, προκειμένου να αποκτήσει δικό του χώρο στο μαλακό υπογάστριο της τότε Σοβιετικής Ένωσης).
Όπως είναι φυσικό, είναι αδύνατον να μιλάς τρεις γλώσσες και κυρίως, να εκπαιδεύεσαι σε τρεις γλώσσες, εκ των οποίων η μία επιβλήθηκε απολύτως αυθαίρετα και σήμερα δεν εξυπηρετούνται οι λόγοι για τους οποίους υπήρξε αυτή η «ανοχή» και η αποδοχή στην ύπαρξη της τουρκικής γλώσσας Ελληνική εκπαίδευση. Με ποια άνεση, λοιπόν, να διαβάσουν αυτά τα νέα παιδιά των μουσουλμάνων, μαθήματα που περιέχουν δύσκολες λέξεις ή λέξεις που δεν χρησιμοποιούν σχεδόν ποτέ στην καθημερινότητά τους; Η κοινή λογική αποκλείει το ενδεχόμενο, ένας καθημερινός τρίγλωσσος μαθητής να είναι και καλός μαθητής. Οπότε… οι βαθμολογίες του θα είναι κακές και η εισαγωγή του σε ανώτερες και ανώτατες σχολές σχεδόν αδύνατη.

Και τι έκανε το Ελληνικό κράτος για να λύσει το πρόβλημα; Απολύτως τίποτε! Ή για την ακρίβεια, αγνόησε το πρόβλημα, δεν προχώρησε στην απαιτούμενη λύση που είναι η παύση της τουρκικής γλώσσας στην εκπαίδευση των Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, δεν ενίσχυσε την ανάγκη εκμάθησης στην Ελληνική γλώσσα και το μόνο που κατόρθωσε ήταν να δημιουργήσει ένα νόμο, ο οποίος αντιμετώπιζε τους νεαρούς μουσουλμάνους της Θράκης σαν άτομα με ειδικές ανάγκες, χαμήλωσε τον πήχη αξιολόγησής τους για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και δημιούργησε ένα πλήθος εισαχθέντων μαθητών σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με βαθμούς κάκιστους και με ελάχιστες γνώσεις, αλλά κυρίως, με την έλλειψη ικανότητας χρήσης και κατανόησης της Ελληνικής γλώσσας (δυστυχώς, για κάποιους, ακόμη αυτή η γλώσσα χρησιμοποιείται στα Ελληνικά Πανεπιστήμια).

Ο νόμος που προώθησε και υλοποίησε ο Γιώργος Παπανδρέου, δημιούργησε μέγιστα αδιέξοδα για τους Έλληνες μουσουλμάνους φοιτητές, οι οποίοι δεν κατανοούσαν τα μαθήματα των σχολών τους και ως εκ τούτου δεν μπορούσαν να περάσουν στις εξετάσεις, παρά μόνο εάν κάποιος καθηγητής τους λυπόταν… Τελικό αποτέλεσμα αυτού του κενού ουσιαστικού περιεχομένου και αποτελέσματος νόμου, ήταν πάρα πολλά μουσουλμανόπαιδα να εγκαταλείπουν τις σχολές που εισήχθησαν (στερώντας από κάποιον άλλο υποψήφιο την θέση που οι ίδιοι είχαν καταλάβει χαριστικά, λόγω της ποσόστωσης) και είτε να επιστρέφουν στις πατρικές τους εστίες αναζητώντας εργασία είτε να προσανατολίζονται στην τουρκική εκπαίδευση και στα τουρκικά πανεπιστήμια, τα οποία πάντα τους περίμεναν με ανοιχτή αγκαλιά και με συνθήκες υποτροφίας παρακολουθούσαν και ολοκλήρωναν τις σπουδές τους. Σε συζήτηση που υπήρξε με νεαρό Έλληνα μουσουλμάνο που έτυχε αυτών των ειδικών συνθηκών εκπαίδευσης σε τουρκικό πανεπιστήμιο, παραδέχθηκε πως πάρα πολλά μαθήματα τα πέρασε επειδή ήταν «τούρκος» της Ελληνικής Θράκης…, ενώ τώρα εργάζεται σε δουλειά που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που σπούδασε στην Τουρκία.

Όμως, αυτός ο περίφημος νόμος του Γιώργου Παπανδρέου, στην πραγματικότητα έκανε πολλαπλή ζημιά, είτε στους Πομάκους, στους οποίους δημιουργεί μείζονα προβλήματα με την μητρική τους γλώσσα την οποία αργά αλλά σταθερά «ξεχνούν», κάτω από τις πιέσεις των τουρκοπρακτόρων και την πρόφαση «γλώσσα που δεν έχει γραφή δεν είναι γλώσσα» (παρακάμπτουν, φυσικά, οι τουρκοπράκτορες πως η Τουρκική γλώσσα απέκτησε –λατινική- γραφή το 1927 και μετά από σειρά δολοφονιών δασκάλων στην Τουρκία, προκειμένου να εξαφανισθεί η αραβική γραφή ως γραφή εκπαίδευσης). Αυτή η αμεσότητα της εισαγωγής μίας γλώσσας που τείνει να χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο από τους Πομάκους της Θράκης, ταυτόχρονα λειτουργεί και ως μέσον εκτουρκισμού τους, αφού έτσι προσεγγίζονται ευκολότερα είτε με έντυπα, είτε μέσω δορυφορικών προγραμμάτων της τουρκικής τηλεόρασης (σημειώνουμε πως η πλήρης εγκατάσταση ενός δορυφορικού συστήματος τηλεόρασης είναι δωρεάν σε όσους μουσουλμάνους θελήσουν να το εγκαταστήσουν –αν και με διάφορους τρόπους και ψυχολογικές πιέσεις έχει γίνει σχεδόν απαιτητό κάτι τέτοιο- και τα έξοδα φυσικά πληρώνονται από το τουρκικό προξενείο).

Έτσι, αντί να λειτουργήσουμε κράτος που προστατεύει τους πολίτες του, με το νόμο του Γιώργου Παπανδρέου λειτουργήσαμε τελείως αντίθετα και εκθέσαμε δεκάδες χιλιάδες Ελλήνων μουσουλμάνων, μόνιμων κατοίκων της Θράκης, στην αγκαλιά της τουρκικής προπαγάνδας. Αν και η προσέγγιση του θέματος ήταν πολύ σύντομη και περιληπτική, η εικόνα που σχηματίζεται τόσο για το νομοθέτη, όσο και για τον εμπνευστή του συγκεκριμένου νόμου, προφανώς είναι η χείριστη και φυσιολογικά θα έπρεπε να χαρακτηρίζεται σαν έγκλημα κατά των μουσουλμάνων Πομάκων της Θράκης.

Εάν θέλουμε να λεγόμαστε κράτος, που σέβεται τους πολίτες του και που λειτουργεί δημιουργώντας άμυνες κατά οιουδήποτε επιβουλεύεται και λειτουργεί προς την κατεύθυνση δημιουργίας ανώμαλων καταστάσεων, που ενδέχεται να απειλήσουν την εσωτερική ειρήνη, την ασφάλεια και την ειρηνική συμβίωση των πολιτών του, οφείλουμε από σήμερα να παύσουμε το νομοθετικό αυτό έκτρωμα, το οποίο υποβιβάζει τους μουσουλμάνους της Θράκης, τους δημιουργεί μέγιστα προβλήματα στην κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή, λειτουργεί υποβοηθητικά στον εκτουρκισμό τους, ενώ νομιμοποεί την ανισότητα μεταξύ των πολιτών και εισάγει «δαιμόνια» που λειτουργούν ανάδρομα όχι μόνο στον πληθυσμό της συγκεκριμένης γεωγραφικής επικράτειας της χώρας, αλλά και στην υπόλοιπη επικράτεια.

Μπορεί η ιδεοληπτική προσέγγιση (ή ποιος ξέρει τι άλλο…) του Γιώργου Παπανδρέου να έχει δημιουργήσει ζημιά και να έχει στερήσει την ισόνομη εκπαίδευση σε ένα σημαντικό πλήθος Ελλήνων πολιτών, όμως αυτή η κατάσταση θα πρέπει να τερματισθεί σήμερα κιόλας. Δεν είναι δυνατόν η χώρα και οι νέοι της να λειτουργούν κάτω από ένα καθεστώς που επέβαλε ένας απολύτως ανεύθυνος και ανεκδιήγητος γενικότερα πολιτικός! Η εκπαίδευση που θα παρέχεται από τα Ελληνικά σχολεία πρέπει να είναι αποκλειστικά Ελληνική. Η ύπαρξη μειονοτικών σχολείων, υποβιβάζει πρώτα τους εκπαιδευόμενους και στη συνέχεια τις οικογένειές τους, αλλά και το ίδιο το κράτος, το οποίο φέρεται να μην επιθυμεί να εκπαιδεύσει στην Ελληνική γλώσσα Έλληνες πολίτες, επειδή έχουν διαφορετικό θρήσκευμα.

Εάν η πολιτεία και τα εντεταλμένα όργανά της δεν προωθήσουν την απαίτηση για ισότητα και ισονομία στην εκπαίδευση, τότε αύριο θα συνηγορήσουν σε όλους εκείνους που –ήδη υπάρχουν και περιμένουν την εντολή- μιλάνε για τουρκική Θράκη. Ταυτόχρονα, τα ίδια μέτρα θα πρέπει να ληφθούν και για τους ομογενείς και τους παλιννοστούντες, για τους οποίους ισχύει παραπλήσιο καθεστώς. Επιτέλους, ας διδάξουμε στην πράξη την ισότητα και την ισονομία στα παιδιά μας, αν θέλουμε να ισχυριζόμαστε πως παλεύουμε γι αυτά τα αγαθά…

Στη Θράκη έχει συντελεσθεί ένα έγκλημα, όχι μόνο κατά της ισονομίας, αλλά κατά της δημοκρατίας και της χώρας. Πρωταγωνιστής του εγκλήματος ήταν ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, ενώ συμπαραστάτες (ο.χ. Διαμαντοπούλου) στο έργο αφελληνισμού της περιοχής βρήκε την Δραγώνα και ένα άλλο πλήθος εύκαμπτων αρμοδίων τόσο στο υπουργείο Παιδείας, όσο και στο κοινοβούλιο, οι οποίοι βοήθησαν -ο καθένας με τον δικό του τρόπο και φυσικά πάντα με το αζημίωτο, όπως η κυρία Δραγώνα με τα ειδικά προγράμματα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων- στην δημιουργία προϋποθέσεων για την μελλονική απώλεια της Θράκης. Δυστυχώς, τόσο ο πρωταγωνιστής αυτού του εθνικού εγκλήματος, όσο και οι συμπρωταγωνιστές και βοηθοί του, συνεχίζουν τις ζωές τους αμέριμνοι τσαλαβουτώντας στα νερά του Αιγαίου, προσπαθώντας να ξεπλύνουν από επάνω τους το έγκλημα που έγινε, αλλά για το οποίο δεν έχει τιμωρηθεί κανείς...

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://kostasxan.blogspot.gr/2012/08/blog-post_5717.html
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4154
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από Lord »

Τα υπόλοιπα του συστήματος όμως,πχ Πολύτεκνοι,τρίτεκνοι,ομογενείς κλπ δεν μας πειράζουν γιατί μας συμφέρουν. :roll:
Τα παιδιά των μουσουλμάνων της Θράκης έχουν χαμηλές βάσεις γιατί διαγωνίζονται μεταξύ τους κι όχι επειδή απλά είναι μουσουλμάνοι. Δεν λέω ότι είναι δίκαιο,αλλά μην είμαστε επιλεκτικοί στην κρίση μας. ;)
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από karlat85 »

Lord δεν ειναι το δικαιο ειναι οτι ειναι κοινωνικος ρατσισμος,το οτι διαγωνιζονται μεταξύ τους δεν σημαίνει τίποτα γιατι εαν πριν στην γενική κατηγορία σε μια σχολη μπαίναν 100 μαθητες τωρα θα μπουν 97 και 3 μουσουλμανοι

Και αφήστε τα όλα αυτα,ξερετε τι μου θυμιζει αυτη η κατάσταση;Το 2003 που εδινα πανελλήνιες είχα μια συμμαθήτρια που ειχε βγει ασημένια σε πανευρωπαικο πρωταθλημα ταεκ βοντο,και με το τοτε συστημα περνούσε όπου ήθελε χωρις εξετασεις,και διαλεξε ιατρικη,που πας μαρι,με το ζορι συλλαβίζεις,και όπως ηταν φυσικο την επομενη χρονια αλλαξε σχολή και πήγε αστυνομια.

Πες τε μου για παραδειγμα γενικη κατηγορια ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 18696,και ειδικη κατηγορια μουσουλμανοι 13002,πως στον κορακα θα την τελειώσει?ΚΛΕΒΕΙ θεση ενος παιδου που ξεσκίστηκε ολη την χρονια να διαβαζει
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4154
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από Lord »

Μα σχεδόν τα περισσότερα ειδικά κριτήρια είναι αυτό που λες.Δεν σου λέω ότι είναι δίκαιο σαν κατηγορία,αλλά κακώς επικεντρωνόμαστε ΜΟΝΟ σε αυτό,με δεδομένο ότι ένας υποψήφιος πανελληνίων μπορεί να προσπεράσει και να καταλάβει την θέση ενός άλλου με βάση κάποιο ηλίθιο κοινωνικό/θρησκευτικό κριτήριο.
Αυτό θέλω να τονίσω,ότι γκρινιάζουν πάρα πολλοί για τους μουσουλμάνους,αλλά για τις υπόλοιπες ειδικές κατηγορίες ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝΕ κουβέντα γιατί τους συμφέρει.
Να πω ότι υπάρχουν ειδικά κριτήρια με βάση την οικονομική κατάσταση ναι. Αλλά όχι επειδή κάποιος είναι μουσουλμάνος,πολύτεκνος,τρίτεκνος κλπ να μπαίνει πιο εύκολα σε μία σχολή απλά και μόνο λόγο αυτού και όχι λόγω των επιδόσεων του. ;)
Άβαταρ μέλους
Othin
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:04

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από Othin »

Lord έγραψε:Τα υπόλοιπα του συστήματος όμως,πχ Πολύτεκνοι,τρίτεκνοι,ομογενείς κλπ δεν μας πειράζουν γιατί μας συμφέρουν. :roll:
Τα παιδιά των μουσουλμάνων της Θράκης έχουν χαμηλές βάσεις γιατί διαγωνίζονται μεταξύ τους κι όχι επειδή απλά είναι μουσουλμάνοι. Δεν λέω ότι είναι δίκαιο,αλλά μην είμαστε επιλεκτικοί στην κρίση μας. ;)
Φίλε Λόρδε, δεν νομίζω πως ισχύει αυτό που προβάλλεις ως αιτία για τις χαμηλές βάσεις των μουσουλμάνων , αφού πχ και τα παιδιά των στρατιωτικών διαγωνίζονται μεταξύ τους στις στρατιωτικές σχολές, ωστόσο οι βάσεις της ειδικής τους κατηγορίας είναι στα ύψη. Επίσης, το άρθρο δεν αποδίδει ρατσιστικά τις χαμηλές επιδόσεις των μουσουλμάνων στην καταγωγή, τη φυλή τους ή στη θρησκεία τους, αλλά στις συνθήκες εκπαίδευσης που τους παρέχονται λόγω αυτού του χαρακτηριστικού τους. Ειδικότερα το αποδίδει (σωστά ή λανθασμένα) στην τρίγλωσση μορφή της εκπαίδευσής τους και προτείνει να πάψει η διδασκαλία της τρίτης (τουρκικής) γλώσσας, που κατά τον συντάκτη δημιουργεί την σύγχυση στα παιδιά (ως αχρείαστη επιπλέον δυσκολία) και δυσχεραίνει την πρόοδό τους.

Φυσικά, ο χειρότερος και πλέον ευήθης πολιτικός της σύγχρονης ιστορίας μας βρήκε την εύκολη λύση. Αντί να αναβαθμίσει την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση των μουσουλμάνων (πράγμα δύσκολο κι επίπονο), φρόντισε να τους χαρίζει πτυχία υποβαθμίζοντας την τριτοβάθμια εκπαίδευση (πράγμα εύκολο, που χαρίζει και ψήφους).

Όσο για τα «υπόλοιπα του συστήματος» (τρίτεκνοι, ομογενείς κτλ) που αναφέρεις, συμφωνώ απόλυτα και προσωπικά θεωρώ οποιοδήποτε παρόμοιο προνόμιο απαράδεκτο. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να «αμοίβουμε» κάποιον που ανήκει σε ειδική κατηγορία, χαρίζοντάς του το δικαίωμα να κάνει τον γιατρό, μηχανικό κοκ χωρίς να έχει τις ικανότητες. Έτσι υποβαθμίζονται τα Πανεπιστήμια και οι επιστήμονες εν γένει, ξέχωρα από το τραγικό γεγονός πως παράγουμε επικίνδυνους και άσχετους επαγγελματίες. Δηλαδή είναι μικρό ή υποτιμητικό κίνητρο η εξασφάλιση εργασίας αναλόγως των προσόντων ή ενδεχομένως η φοροαπαλλαγή, επιδότηση έναρξης επιχείρησης κοκ?
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4307
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από karlat85 »

Lord έγραψε:Μα σχεδόν τα περισσότερα ειδικά κριτήρια είναι αυτό που λες.Δεν σου λέω ότι είναι δίκαιο σαν κατηγορία,αλλά κακώς επικεντρωνόμαστε ΜΟΝΟ σε αυτό,με δεδομένο ότι ένας υποψήφιος πανελληνίων μπορεί να προσπεράσει και να καταλάβει την θέση ενός άλλου με βάση κάποιο ηλίθιο κοινωνικό/θρησκευτικό κριτήριο.
Αυτό θέλω να τονίσω,ότι γκρινιάζουν πάρα πολλοί για τους μουσουλμάνους,αλλά για τις υπόλοιπες ειδικές κατηγορίες ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝΕ κουβέντα γιατί τους συμφέρει.
Να πω ότι υπάρχουν ειδικά κριτήρια με βάση την οικονομική κατάσταση ναι. Αλλά όχι επειδή κάποιος είναι μουσουλμάνος,πολύτεκνος,τρίτεκνος κλπ να μπαίνει πιο εύκολα σε μία σχολή απλά και μόνο λόγο αυτού και όχι λόγω των επιδόσεων του. ;)
Μα οι πολυτεκνοι έιναι οικονομικο κριτήριο,οι περισσοτερες πολυτετκνες οικογενειες εχουν πρόβλημα διαβίωσης,και ναι καλα κανουν και υπαρχει ειδικη κατηγορια,για τους μουσουλμανους ειναι κοινωνικο κριτηριο και κοινωνικη αδικια,Και θα στο ξαναπω ειναι ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ προς την θρησκεία μου,

Δηλαδη αν εγω αυριο τον γιο μου του κανω περιτομη τον ντυσω και πριγκηπα και τον φωναζω ισμαιλ εγω θα φταίω :D :D :D
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από elpaoki »

περσυ ειχαν γινει διαφορα κουλα οπου εμπαιναν πολυτεκνοι στην ιατρικη με 12.000 και γενικα σε υψηλοβαθμες σχολες με 9.000 .αυτο ναι ηταν αδικια σε βαρος αλλων που ειχαν ξεσκιστει στο διαβασμα και εγινε σε πολλες σχολες και με τεραστια διαφορα.και αυτο ηταν και ανοητο γιατι αυτοι εννοειται δεν θα μπορουσαν να παρακολουθησουν την σχολη.φετος οι αποκλισεις ηταν μικρες και μονο με τους μουσουλμανους ειχε αποκλιση μεγαλη.ομως οι θεσεις των μουσουλμανων ηταν μια-δυο σε καθε σχολη.εγω θεωρω πιο μεγαλη αδικια το να δηλωνει καποιος μια σχολη οπου εχει βαση πανω απο 12 και να ξερει οτι δεν θα την παρακολουθησει και θα ξαναδωσει του χρονου και την δηλωνει απλα για να παρει το πασο.αυτος κοβει μια θεση ενος που θα ηθελε αυτη τη σχολη.αλλα οτι και να λεμε το συστημα ειναι τοσο αδικο που αυτα δεν ειναι οι μεγαλυτερες αδικιες..
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54496
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εμένα η γνώμη μου είναι να καταργηθούν οι Πανελλαδικές. Από εκεί πηγάζει το πρόβλημα. + -

Το σύστημα αυτό παράγει ανθρώπους-φυτά, εργάτες με σκυμμένο κεφάλι, όχι μυαλά. Πρέπει να γίνεται όπως στις άλλες χώρες όπου οι νέοι μπαίνουν στα Πανεπιστήμια δίνοντας μόνο εξετάσεις μέσα στη σχολή!

:ΥπουργόςΠαιδείαςτηςκερκίδας:
Άβαταρ μέλους
VagosPaok
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: Σάβ 02 Οκτ 2010, 13:37
Τοποθεσία: Γλασκώβη

Re: Tο PAOKmania και στα σχολεία!!

Δημοσίευση από VagosPaok »

Παιδια κατα τη γνωμη μου μια κατηγορια επρεπε να υπαρχει και δυο κριτηρια για να εισαχθεις...
1ον:Οικονομικα κριτηρια σε αναλογια με τα παιδια(ελεος αυτο με τους πολυτεκνους,αν βγαζουν οι γονεις 50.000 και πανω ευρω το χρονο τι σκατα κριτηρια θες)
2ον:Κριτηρια αναπηριας για γονεις/αδερφια(Αν υπαρχει αναπηρος στο σπιτι σου γ@μ@ει την ψυχολογια+οτι δεν μπορει να δουλεψει(και κινητικα προβληματα και ψυχωτικοι συνδρομοι))
Ολα τα αλλα τα ακουω χατιρια,ψηφους,μ@λ@κιες κτλ...
Υ.Γ.RoMaN συμφωνω δεν υπαρχει πιο καφρο,σιχαμερο,τεχνοκρατικο και κτλ συστημα απο τις πανελλαδικες.Τελος,διαχωρισμος της τριτοβαθμιας απο την δευτεροβαθμια στο θεμα εισαγωγης...Στη δευτεροβαθμια πρεπει να περνουμε γενικες γνωσεις και να μαθαινουμε για τις σχολες.Δινουμε εξετασεις για Πανεπιστημια που δεν ξερουμε καν το προγραμμα σπουδων τους...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος VagosPaok την Πέμ 30 Αύγ 2012, 13:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”