Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
O Lawrence όλα τα λέφτα τρεις ασιστ σε τρεις αγώνες . Σκεφτήταε να φορμαριστεί τι έχει να γίνει

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
θα φυγει οταν θα μπορει να παει σε πολυ μεγαλη ομαδα οποτε δυο χρονια θα τον χαιρομαστε ο σαντος ποτε θα παρει γραμμη δεν ξερω.... σορρυ για το οφτοπικRizla έγραψε:Αρε Κλαους...κριμα που θα φυγεις...
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
Ιδέα μου είναι ή τα τελευταία λεπτά δεν κρατάμε καθόλου μπάλα;
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
baneprelevic361 έγραψε:Ιδέα μου είναι ή τα τελευταία λεπτά δεν κρατάμε καθόλου μπάλα;
ρε μπανε εσυ δεν ειπες οτι δεν το βλεπεις το δευτερο α ρε αρρωστια
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
Ο Γ.Γ. πρέπει να έχει πουλήσει την μπάλα καμιά 70 φορές μέχρι στιγμής.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
Παιζει ο Γεωργιαδης?????!!!!!!!!!!!!!!Olorin έγραψε:Ο Γ.Γ. πρέπει να έχει πουλήσει την μπάλα καμιά 70 φορές μέχρι στιγμής.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Πανθρακικος,26/8,19:15,NS
Εδώ χέστηκα μιλάμε έτσι. Τσε ΠΑΟΚΑΡΑ αυτό λέω μόνο. Ρε είμαστε η μόνη ομάδα η οποία βάζει γκολ έχει τον απόλυτο έλεγχο πριν το γκολ και αφού το βάλει χέζεται πάνω της...