Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από slidar »

Τα τσακαλακια του παροντος τοπικ ας ενημερωσουν λιγο τι αντιπαλο ( στο περιπου ) να περιμενουμε στα play-off.
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από angelheart »

Βασικά στα play-off πρώτα απ' όλα οι ομάδες που πέρασαν συν αυτοί που περιμένουν (Πχ Ατρόμητος) αλλά και αυτοί που θα αποκλειστούν από τον τρίτο γύρο του Τσου Λου (πχ Motherwell) θα χωριστούν σε 6 ομίλους. Κάθε όμιλος έχει 10 ή 12 ομάδες. Σε κάθε όμιλο οι μισές (5 ή 6) είναι από τους ισχυρούς και οι άλλοι από τους ανίσχυρους. Συνεπώς δεν μπορείς να κληρωθείς με οποιονδήποτε ανίσχυρο, αλλά μόνο από αυτούς που είναι στον ίδιο όμιλο με σένα.
Πέρυσι (2011-2012) ο ΠΑΟΚ ήταν στον τρίτο όμιλο και θα μπορούσε να είχε κληρωθεί και με την Τραμπζονσπορ που ήταν "αδύνατος" μιας και δεν είχε παίξει ευρωπαϊκά παιχνίδια για αρκετό καιρό.
Εικόνα

Εδώ είναι όλοι οι περυσινοί όμιλοι (εκεί που λέει seeding).

Γενικά το πρόβλημα είναι ποιοι θα είναι οι αδύνατοι στον όμιλό σου. Αν δείτε τον όμιλο της ΑΕΚ (ο 7) θα δείτε οτι "αδύνατη" εκεί ήταν η Young Boys, η οποία κληρώθηκε με τη Braga, και οι Πορτογάλοι (φιναλίστ πρόπερσι) τους απέκλεισαν με τα χίλια ζόρια. Απ την άλλη η ΑΕΚ κληρώθηκε με τους Αρμένιους Edit : με τους Γεωργιανούς (η ρουφιάνα η κληρωτίδα). Και φέτος έχει τέτοιες ομάδες στους αδύνατους (πχ μπορεί να είναι ακόμα και η Newcastle), οπότε πρέπει να περιμένουμε να δούμε ποιοι θα περάσουν για αρχή και μετά ποιοι αδύνατοι θα μας τύχουν.

Η κλήρωση των ομίλων γίνεται σχετικά νωρίς, οπότε και από νωρίς θα ξέρουμε ποιοι είναι οι πιθανοί 5 ή 6 αντίπαλοι.
Άβαταρ μέλους
dimitrissss
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από dimitrissss »

angelheart έγραψε: Απ την άλλη η ΑΕΚ κληρώθηκε με τους Αρμένιους (η ρουφιάνα η κληρωτίδα).
Γεωργιανοί ήταν και όχι Αρμένιοι, αλλά λίγη σημασία έχει. Και δεν ήταν μόνο τυχερή στην κλήρωση, αλλά και στην πρόκριση (γκολ στο 90' στον πρώτο αγώνα και πρόκριση με ένα πέναλτι στην παράταση του επαναληπτικού).
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Αν και όπως είπε και ο angelheart, πρέπει να περιμένουμε, για να διεξαχθούν οι επαναληπτικοί, μήπως γίνει καμία έκπληξη, έχουμε μια αρχική εικόνα. Επίσης, την ημέρα της κλήρωσης θα χωριστούν σε γκρουπ, όπου θα έχουμε 5 ή 6 συγκεκριμένες αντιπάλους, οι πιθανοί αντίπαλοι πάντως είναι:


FC Vaslui @3 Rom 13.764
Bursaspor *3 Tur 13.310
Dinamo Bucuresti Rom 13.264
Feyenoord @3 Ned 12.603
Maritimo Funchal *3 Por 12.569
AA Gent ** Bel 12.480
Rapid Wien *3 Aut 12.265
Legia Warsaw ** Pol 11.983
Dinamo Moscow *3 Rus 11.066
Red Star Belgrade ** Srb 10.850
Metalurg Donetsk ** Ukr 10.526
IF Elfsborg * Swe 10.180
Sheriff Tiraspol @3 Mol 9.849
Anzhi Makhachkala ** Rus 9.566
DVSC Debrecen @3 Hun 7.950
Hearts FC Sco 7.228
Motherwell @3 Sco 6.728
FC Midtjylland Den 6.505
KSC Lokeren Bel 6.480
NK Maribor @3 Slo 6.424
FC Luzern Sui 6.360
Slovan Liberec @3 Cze 5.570
Slask Wroclaw @3 Pol 5.483
HJK Helsinki @3 Fin 5.326
AEL Limassol @3 Cyp 5.099
Ekranas Panevezys @3 Lit 4.875
FK Sarajevo * Bos 4.183
Molde FK @3 Nor 3.935
Mura Murska Sobota * Slo 3.241
Neftchi Baku @3 Azb 2.241

(με *, ** και *3 είναι οι αμάδες που προέρχονται από 1ο, 2ο και 3ο προκριματικό γύρο του Europa League αντίστοιχα και πρέπει να περάσουν)
(με @3 είναι οι αμάδες που προέρχονται από τον 3ο προκριματικό γύρο του Champions League και έχουν αποκλειστεί ή θα αποκλειστούν)
Και αναλογικά, όποια ομάδα από τους ισχυρούς αποκλείεται, η πρώτη ομάδα από τους αδύναμους, πάει στο γκρουπ των ισχυρών.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οι περισσοτερες δεν ειναι αμελητεες...μακρια απο τουρκικες ουκρανικες πολωνμικες ολλανδικες...δε γινεται καμια αμπαλη ..σκωτσεζα?
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αν πέσουμε με Ερυθρό Αστέρα περιμένω πρόσκληση στους Grobari! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν γίνεται να παίξουμε με τα Σκόπια καμιά φορά (Vardar);
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ξερουμε ημερομηνιες των πλει οφ ακριβως?
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από paok87 »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

thanks paok87
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Thanix »

Θελω να πεσουμε αν γινεται με μια κυπριακη!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λιμο θελω..δεν ειμαστε για ηρωισμους... :D μετα τους 16 οποιος θελει.. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Thanix »

Γιαυτο θελω κυπριακη...να τελειωνει αυτο το παραμυθι με τις κυπριακες υπερομαδες!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τους φοβαμαι εγω :? :D ..θελω νεφσκι μπακου ή σαραγεβο ή εφλσμποργ...
Άβαταρ μέλους
dimitrissss
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από dimitrissss »

Με δεδομένο ότι περνάμε αύριο τους Γιους του Ιούδα (αυτό σημαίνει Μπνέι Γιεχούντα στα εβραϊκά), τότε μπαίνουμε στην κληρωτίδα της Παρασκευής ως ισχυροί. Ήδη, με το τέλος του Γ' προκριματικού γύρου του Τσάμπιονς Λιγκ, μαζεύτηκε ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ομάδων στους ανίσχυρους του Γιουρόπα Λιγκ και υπάρχουν αρκετά λαβράκια ως πιθανοί αντίπαλοι.

Έχουμε και λέμε: Μάδεργουελ (Σκωτία), Μίντιλαντ (Δανία), Βασλούι (Ρουμανία), Ελσίνκι (Φινλανδία), Εκράνας (Λιθουανία), Σερίφ Τίρασπολ (Μολδαβία), Μόλντε (Νορβηγία), Νέφτσι Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), Ντουντελάνζ (Λουξεμβούργο) κλπ.

Από τα αυριανά ζευγάρια, σχετικά καλούτσικες περιπτώσεις είναι οι νικήτριες των ζευγαριών: Βιντεότον (Ουγγαρία) - Γάνδη (Βέλγιο), Σαράγεβο (Βοσνία) - Ζέτα (Μαυροβούνιο), Κάλμαρ (Σουηδία) - Γιανγκ Μπόις (Ελβετία), Χόρσενς (Δανία) - Έλφσμποργκ (Σουηδία), Γκενκ (Βέλγιο) - Ακτόμπε (Καζακστάν), Τρόμσο (Νορβηγία) - Μέταλουργκ (Ουκρανία) κλπ.

Στον αντίποδα, η μόνη πολύ επικίνδυνη ως τώρα φαίνεται να είναι η Φέγενορντ (αποκλείστηκε από το Τσάμπιονς Λιγκ), όμως δεν είναι ακόμα βέβαιο αν θα βρίσκεται στους ισχυρούς ή τους αδύνατους της κληρωτίδας. Ο Ερυθρός Αστέρας είναι πιθανός αντίπαλος αν περάσει, όχι όμως και η Παρτιζάν (κι αυτή αποκλείστηκε από το Τσάμπιονς Λιγκ), η οποία θα είναι σίγουρα στους ισχυρούς.

Είχαμε κι ένα απρόοπτο: Ο αγώνας Άρσεναλ Κιέβου (Ουκρανία) με την Μούρα (Σλοβενία) έληξε 3-0, όμως κατοχυρώθηκε με 0-3 υπέρ της Μούρα, επειδή η πρώτη χρησιμοποίησε παίκτη χωρίς δικαίωμα συμμετοχής (σας θυμίζει κάτι;) Αν εκμεταλλευτεί το δώρο και προκριθεί, δεν θα μας καθόταν καθόλου άσχημα να κληρωθούμε με τα σλοβένικα μούρα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”