Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106611
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο Αστέρας μετά το 1-1 δύσκολα περνάει στα paly-off
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ας περάσει στα paly off (να δώσει βαθμούς στην χώρα) και ας αποκλειστεί μετά. 
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1826
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Επειδή είχα μια κουβέντα με κάποιον και διαπίστωσα οτι πολύς κόσμος δεν τα ξέρει, να ξαναπούμε κάποια πράγματα, ανεξάρτητα αν ο Doomlord τα έχει γράψει εξαιρετικά εδώ μέσα. Έχουμε λοιπόν και λέμε.
Οι νίκες/ισοπαλίες σε προκριματικούς γύρους (πχ εμείς χτες, ο ΠΑΟ την Τρίτη κτλ) μετράνε μόνο για τον συντελεστή χώρας (country coefficient). Ο τελευταίος, είναι αυτός που καθορίζει την θέση της χώρας/πρωταθλήματος στην κατάταξη της Ουέφα. Τώρα πχ είμαστε δέκατοι.
Όσον αφορά τον συντελεστή ομάδας (club coefficient), αυτόν δλδ που καθορίζει την θέση της κάθε ομάδας στην κατάταξη της Ουέφα, εκεί μετράνε ΜΟΝΟ οι βαθμοί σε ΟΜΙΛΟΥΣ. Συνεπώς βαθμούς για την πάρτι μας θα πάρουμε μόνο εφόσον περάσουμε ομίλους. Έως τότε υπομονή.
Στην (προφανή) ερώτηση : "δλδ είτε περάσεις με δυο ισοπαλίες, είτε με δυο νίκες, το ίδιο είναι ;" η απάντηση είναι και ναι και όχι. Το ΝΑΙ το αναλύσαμε στις προηγούμενες δυο παραγράφους. Το ΟΧΙ κολλάει στο ότι όσο περισσότερα βαθμουλάκια μαζεύουν οι ομάδες μας σαν χώρα (αυξάνοντας δλδ το country coefficient) τόσο ψηλότερα είναι η χώρα στην κατάταξη και επομένως τόσο περισσότερες ομάδες βγάζει Ευρώπη. Συνεπώς συμφέρει μεν, αλλά μόνο μακροπρόθεσμα.
ΥΓ : γνωρίζω οτι υπάρχει και το country participation αλλά δεν το αναφέρω επίτηδες μιας και περισσότερο θα μπερδέψει τα πράγματα.
Οι νίκες/ισοπαλίες σε προκριματικούς γύρους (πχ εμείς χτες, ο ΠΑΟ την Τρίτη κτλ) μετράνε μόνο για τον συντελεστή χώρας (country coefficient). Ο τελευταίος, είναι αυτός που καθορίζει την θέση της χώρας/πρωταθλήματος στην κατάταξη της Ουέφα. Τώρα πχ είμαστε δέκατοι.
Όσον αφορά τον συντελεστή ομάδας (club coefficient), αυτόν δλδ που καθορίζει την θέση της κάθε ομάδας στην κατάταξη της Ουέφα, εκεί μετράνε ΜΟΝΟ οι βαθμοί σε ΟΜΙΛΟΥΣ. Συνεπώς βαθμούς για την πάρτι μας θα πάρουμε μόνο εφόσον περάσουμε ομίλους. Έως τότε υπομονή.
Στην (προφανή) ερώτηση : "δλδ είτε περάσεις με δυο ισοπαλίες, είτε με δυο νίκες, το ίδιο είναι ;" η απάντηση είναι και ναι και όχι. Το ΝΑΙ το αναλύσαμε στις προηγούμενες δυο παραγράφους. Το ΟΧΙ κολλάει στο ότι όσο περισσότερα βαθμουλάκια μαζεύουν οι ομάδες μας σαν χώρα (αυξάνοντας δλδ το country coefficient) τόσο ψηλότερα είναι η χώρα στην κατάταξη και επομένως τόσο περισσότερες ομάδες βγάζει Ευρώπη. Συνεπώς συμφέρει μεν, αλλά μόνο μακροπρόθεσμα.
ΥΓ : γνωρίζω οτι υπάρχει και το country participation αλλά δεν το αναφέρω επίτηδες μιας και περισσότερο θα μπερδέψει τα πράγματα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ωραία,
με τα ΦΡΑΓΚΑ όμως τι παίζει ξέρουμε στους προκριματικούς;
Δηλαδή με νίκη παίρνουμε κάτι; Και είναι παραπάνω απότι η ισοπαλία πχ;
με τα ΦΡΑΓΚΑ όμως τι παίζει ξέρουμε στους προκριματικούς;
Δηλαδή με νίκη παίρνουμε κάτι; Και είναι παραπάνω απότι η ισοπαλία πχ;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Γι αυτό έκανα και το προηγούμενο σχόλιο, angel, αλλά και για να υποννοήσω ότι το καλύτερο για εμάς είναι να μπούμε μόνοι μας στους ομίλους και να καρπωθούμε ολόκληρο το μαρκετ πουλ.
Την καραμελίτσα με τον βάζελο που "είναι καλύτερα να μην περάσει ομίλους του τσουλού" εγώ δεν θα την γλύψω.
Αν ηταν να καταστραφεί ο βάζελος, θα είχε γίνει ήδη. Το ότι θα ανασάνει ή όχι οικονομικά, δεν βλέπω να μας αγγίζει. Άποψή μου.
Το πρωτάθλημά μας είναι βρώμικο και στην προκειμένη περίπτωση κοιτάζω τον κώλο μας και μόνον αυτόν και το μεγαλύτερο χρηματικό ποσό που μπορούμε να πάρουμε φέτος από την Ουέφα.
Την καραμελίτσα με τον βάζελο που "είναι καλύτερα να μην περάσει ομίλους του τσουλού" εγώ δεν θα την γλύψω.
Αν ηταν να καταστραφεί ο βάζελος, θα είχε γίνει ήδη. Το ότι θα ανασάνει ή όχι οικονομικά, δεν βλέπω να μας αγγίζει. Άποψή μου.
Το πρωτάθλημά μας είναι βρώμικο και στην προκειμένη περίπτωση κοιτάζω τον κώλο μας και μόνον αυτόν και το μεγαλύτερο χρηματικό ποσό που μπορούμε να πάρουμε φέτος από την Ουέφα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο Βάζελος στο Τσου.Λου. θα πάρει τα 7 από τα 22 εκ που θα πήγαιναν όλα στο γαύρο.Έμεις δεν θέλουμε τον βάζελο στους ομίλους του Γιουρώπα,πέρυσι το μάρκετ πουλ ήταν 5,7 φέτος θα είναι τουλάχιστον 6,5!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106611
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τα 6,5 μύρια έσοδα προϋποθέτουν:
1. Ότι εμείς θα αποκλείσουμε τον επόμενο αντίπαλό μας στο E.L. (play-off),
2. Ο Αστέρας και ο Ατρόμητος θα αποκλειστούν στα play-off. Βασικά ο Ατρόμητος γιατί ο Αστέρας μάλλον δεν παερνάει τους Πορτογάλους.
3. O ΠΑΟ θα περάσει στους ομίλους του Ch.L.
1. Ότι εμείς θα αποκλείσουμε τον επόμενο αντίπαλό μας στο E.L. (play-off),
2. Ο Αστέρας και ο Ατρόμητος θα αποκλειστούν στα play-off. Βασικά ο Ατρόμητος γιατί ο Αστέρας μάλλον δεν παερνάει τους Πορτογάλους.
3. O ΠΑΟ θα περάσει στους ομίλους του Ch.L.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σόρι αλλά εγώ το περσινό μάρκετ πουλ των ομίλων του EL το θυμάμαι κάπου 3.200.000 ευρώ, εκ των οποίων η κούλα πήρε λίγα παραπάνω από τους άλλους λόγω κατάκτησης κυπέλου.
Φέτος άντε να είναι 3.500.000.
Φέτος άντε να είναι 3.500.000.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ρε σεις τι είναι τα εκατομμύρια???Πετσετάκια???? Ο DC μίλησε με ρεαλιστικά νούμερα. Αυτά που ακούγονται για τον βάζελο τώρα αν περάσει play off του τσ.λ. δεν υπάρχουν. Είναι κοντά 2 μύρια που θα πάρει. ΑΝ μπει ομίλους αλλάζει το πράμα. Γιουρόπα Λίνγκ μας συμφέρει να μην περάσει καμμιά ελληνική ομάδα πλην εμάς στυς ομίλους για να καρπωθούμε όλο το ποσό του μάρκετ πουλ. Θεωρώ πως ο Αστέρας και ο Ατρόμητος θα δυσκολευτούν πολύ γιατί είναι ΚΑΙ άπειροι και θα παίξουν και με δύσκολους αντιπάλους.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ναι το μαρκετ πουλ είναι λιγότερο αλλά αν μπεις στους ομίλους παίρνεις και άλλα μπόνους.DC έγραψε:Σόρι αλλά εγώ το περσινό μάρκετ πουλ των ομίλων του EL το θυμάμαι κάπου 3.200.000 ευρώ, εκ των οποίων η κούλα πήρε λίγα παραπάνω από τους άλλους λόγω κατάκτησης κυπέλου.
Φέτος άντε να είναι 3.500.000.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://olapaok.gr/podosfairo/Europa_League/ta_esoda_toy_paok_apo_to_europa_league.1853619.htmlRe: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ναι ρε Τρόμε αλλά εδώ αναφερόμαστε στο μάρκετ πουλ. Τι μπερδεύεις τα υπόλοιπα;
Και σύμφωνα με το άρθρο, το σύνολο του περσυνού μάρκετ πουλ ήταν κάπου 3.600. Δεν το θυμόνουν καλά και έπεσα 400 έξω.
Αν πούμε ότι το φετινό θα είναι αυξημένο, στρογγυλά 4.000 πχ και αν, τότε το χειρότερο σενάριο θα είναι 1 χαρτί και το καλύτερο 4. ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΙΛΟΥΣ.
Έχει κάποια απόσταση από τα 6,5.
Και σύμφωνα με το άρθρο, το σύνολο του περσυνού μάρκετ πουλ ήταν κάπου 3.600. Δεν το θυμόνουν καλά και έπεσα 400 έξω.
Αν πούμε ότι το φετινό θα είναι αυξημένο, στρογγυλά 4.000 πχ και αν, τότε το χειρότερο σενάριο θα είναι 1 χαρτί και το καλύτερο 4. ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΙΛΟΥΣ.
Έχει κάποια απόσταση από τα 6,5.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μπόνους συμμετοχής: 640.000 ευρώ
Μπόνους αγώνων: 360.000 ευρώ
Αυτά ήταν τα περσινά πριμ στους ομίλους πέρα από το μαρκετ πουλ.Ναι το 6,5 δεν ισχύει αλλά είναι πάνω απο 5 αν μπεις μόνος.
Μπόνους αγώνων: 360.000 ευρώ
Αυτά ήταν τα περσινά πριμ στους ομίλους πέρα από το μαρκετ πουλ.Ναι το 6,5 δεν ισχύει αλλά είναι πάνω απο 5 αν μπεις μόνος.
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1826
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
@eleos
Η Ουέφα ανακοινώνει κάθε χρόνο πόσα πήγαν στις ομάδες. Το λέω αυτό διότι στο θέμα λεφτά από Ουέφα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να κρυφτεί (ή να κρύψει κάτι). Δεν υπάρχουν (τουλάχιστο όσο ξέρω) λεφτά από Ουέφα για προκριματικούς αγώνες (πχ τόσα για νίκη τόσα για ισοπαλία κτλ). EDIT : Υπάρχει φυσικά μπόνους πρόκρισης το οποίο είναι καμιά 100αριά χιλιάδες €. Έτσι όπως το έγραψα φαίνεται οτι δεν παίρνεις τίποτα, πράγμα που είναι φυσικά λάθος. Απ την άλλη είναι ευρωπαϊκό παιχνίδι, συνεπώς έχεις έσοδα από εισιτήρια, και (το σημαντικότερο) από τηλεόραση. Το ματς εδώ με τη Μπνέι, είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ όσον αφορά τα τηλεοπτικά. Ότι συμφωνήσουμε δλδ πάει στη τσέπη μας. Αντίθετα αν/όταν μπεις ομίλους, τα τηλεοπτικά τα διαχειρίζεται η Ουέφα και εσύ παίρνεις από το μάρκετ πουλ.
@DC
το σχόλιό μου συμπτωματικά βρέθηκε κάτω από το δικό σου. Μάλλον γράφαμε μαζί.
Στα λοιπά συμφωνώ με προλαλήσαντες. Αυτό που συμφέρει εμάς είναι να πάνε ΟΣΦΠ/ΠΑΟ και οι δυο ομίλους, ώστε τα χρήματα του Τσου Λου να ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ, ενώ απ' την άλλη εμείς να πάμε ΜΟΝΟΙ μας ομίλους Europa League. Βέβαια μια κουβέντα είναι το σενάριο αυτό να πραγματοποιηθεί κιόλας. Που εξαρτάται ΚΥΡΙΩΣ από τη κληρωτίδα.
Η Ουέφα ανακοινώνει κάθε χρόνο πόσα πήγαν στις ομάδες. Το λέω αυτό διότι στο θέμα λεφτά από Ουέφα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να κρυφτεί (ή να κρύψει κάτι). Δεν υπάρχουν (τουλάχιστο όσο ξέρω) λεφτά από Ουέφα για προκριματικούς αγώνες (πχ τόσα για νίκη τόσα για ισοπαλία κτλ). EDIT : Υπάρχει φυσικά μπόνους πρόκρισης το οποίο είναι καμιά 100αριά χιλιάδες €. Έτσι όπως το έγραψα φαίνεται οτι δεν παίρνεις τίποτα, πράγμα που είναι φυσικά λάθος. Απ την άλλη είναι ευρωπαϊκό παιχνίδι, συνεπώς έχεις έσοδα από εισιτήρια, και (το σημαντικότερο) από τηλεόραση. Το ματς εδώ με τη Μπνέι, είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ όσον αφορά τα τηλεοπτικά. Ότι συμφωνήσουμε δλδ πάει στη τσέπη μας. Αντίθετα αν/όταν μπεις ομίλους, τα τηλεοπτικά τα διαχειρίζεται η Ουέφα και εσύ παίρνεις από το μάρκετ πουλ.
@DC
το σχόλιό μου συμπτωματικά βρέθηκε κάτω από το δικό σου. Μάλλον γράφαμε μαζί.
Στα λοιπά συμφωνώ με προλαλήσαντες. Αυτό που συμφέρει εμάς είναι να πάνε ΟΣΦΠ/ΠΑΟ και οι δυο ομίλους, ώστε τα χρήματα του Τσου Λου να ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ, ενώ απ' την άλλη εμείς να πάμε ΜΟΝΟΙ μας ομίλους Europa League. Βέβαια μια κουβέντα είναι το σενάριο αυτό να πραγματοποιηθεί κιόλας. Που εξαρτάται ΚΥΡΙΩΣ από τη κληρωτίδα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
1) Όντως τα έσοδα θα είναι φέτος περισσότερα στο Europa League. O Gianni Ifantino είπε, ότι άλλαξε ο κεντρικός χορηγός και τα έσοδα θα είναι κάπως αυξημένα σε σχέση με πέρσι.
2) Τα ακριβή ποσά, με βάση το market pool, τα ανακοινώνει κάθε χρόνο η UEFA, αλλά στο τέλος της σεζόν.
3) Καλύτερα να περάσουμε μόνοι μας στους ομίλους του Europa League, για να καρπωθούμε ολόκληρο το ποσό του market pool, δίχως να το μοιραστούμε.
4) Τα αποτελέσματα των προκριματικών δεν δίνουν βαθμούς στην ομάδα, αλλά στον Εθνικό συντελεστή. Ακόμη, παίρνουμε κάποιους ελάχιστους βαθμούς, σχεδόν μηδαμινούς θα έλεγα, στα προκριματικά όπως και όλες οι ελληνικές ομάδες, με βάση τα αποτελέσματά τους. Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, Ατρόμητος και Τρίπολη πήραν ακριβώς τους ίδιους βαθμούς με τα αποτελέσματα του Παναθηναϊκού, του ΠΑΟΚ και του Αστέρα, άσχετα αν δεν έπαιξαν όλοι τους. Αλλά όπως προανέφερα είναι ελάχιστοι.
5) Αν περάσουμε στους ομίλους, περιμένουμε να αποκλειστούν τρεις ομάδες που είναι πιο πάνω από εμάς στην σχετική βαθμολογία, είτε από αυτό τον γύρο, είτε από τα play off, ώστε να είμαστε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας για την κλήρωση των ομίλων.
6) Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στην 63η θέση της κατάταξης της UEFA με 27.720 βαθμούς. Και μόνο με την πρόκρισή μας επί της Bnei Yehuda πάμε 62οι, επειδή έχουμε ελάχιστη διαφορά με την Salzburg, η οποία και αποκλείστηκε. Έχουμε κάνει άλματα τα δύο τελευταία χρόνια, αρκεί να δείτε πως ομάδες όπως η Fenerbahce, η Celtic, η Everton και η Lazio είναι κάτω από εμάς. Και με μια χρονιά ανάλογη με την περσινή, πιστεύω πως άνετα κερδίζουμε ακόμη 6-7 θέσεις.
2) Τα ακριβή ποσά, με βάση το market pool, τα ανακοινώνει κάθε χρόνο η UEFA, αλλά στο τέλος της σεζόν.
3) Καλύτερα να περάσουμε μόνοι μας στους ομίλους του Europa League, για να καρπωθούμε ολόκληρο το ποσό του market pool, δίχως να το μοιραστούμε.
4) Τα αποτελέσματα των προκριματικών δεν δίνουν βαθμούς στην ομάδα, αλλά στον Εθνικό συντελεστή. Ακόμη, παίρνουμε κάποιους ελάχιστους βαθμούς, σχεδόν μηδαμινούς θα έλεγα, στα προκριματικά όπως και όλες οι ελληνικές ομάδες, με βάση τα αποτελέσματά τους. Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, Ατρόμητος και Τρίπολη πήραν ακριβώς τους ίδιους βαθμούς με τα αποτελέσματα του Παναθηναϊκού, του ΠΑΟΚ και του Αστέρα, άσχετα αν δεν έπαιξαν όλοι τους. Αλλά όπως προανέφερα είναι ελάχιστοι.
5) Αν περάσουμε στους ομίλους, περιμένουμε να αποκλειστούν τρεις ομάδες που είναι πιο πάνω από εμάς στην σχετική βαθμολογία, είτε από αυτό τον γύρο, είτε από τα play off, ώστε να είμαστε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας για την κλήρωση των ομίλων.
6) Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στην 63η θέση της κατάταξης της UEFA με 27.720 βαθμούς. Και μόνο με την πρόκρισή μας επί της Bnei Yehuda πάμε 62οι, επειδή έχουμε ελάχιστη διαφορά με την Salzburg, η οποία και αποκλείστηκε. Έχουμε κάνει άλματα τα δύο τελευταία χρόνια, αρκεί να δείτε πως ομάδες όπως η Fenerbahce, η Celtic, η Everton και η Lazio είναι κάτω από εμάς. Και με μια χρονιά ανάλογη με την περσινή, πιστεύω πως άνετα κερδίζουμε ακόμη 6-7 θέσεις.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
προτιμω το βαζελο στο ευροπα παντως ,,,,,αν παει τσ λου εφυγε πολυ πολυ....αλλα ας περασουμε εμεις....