33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
Επιβεβαιώνει την άποψή μου ότι πολλοί χρησιμοποιούν τα (απεχθή πλέον) greeklish για να κρύψουν την ορθογραφική τους ένδεια...DC έγραψε:
Φλαράκ .... έτσι και ξαναγράψεις με γκρίκλις, έφυγες για μπάνιο ... ναούμ.
"lupseis";;;;; Ε όχι ρε φίλε...
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
δεν υπηρχε στο γηπεδο και απλα εσπρωξε την μπαλα στα διχτυα στο γκολ
δεν ειναι ετσι τα σεντερ φορ επιπεδου ΠΑΟΚ
δεν ειναι ετσι τα σεντερ φορ επιπεδου ΠΑΟΚ
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
Απ'όλους όσους έχουμε μπροστά είναι καλύτερος, οπόταν αν θέλουμε καλύτερο πρέπει να πληρώσουμε αρκετά φράγκα.

Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
συμφωνώ με ρονάλντο
διαφωνώ με φώτη.
θεωρώ το δίδυμο γιάννου-κοντός πολύ καλύτερο
διαφωνώ με φώτη.
θεωρώ το δίδυμο γιάννου-κοντός πολύ καλύτερο
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
Αυτος ειναι ο κλαους κυριοι. Ο χειροτερος παιχτης να ειναι παλι παστελωσε. Ο ζλαταν πχ θα ετρωγε ξυλο θα επαιρνε φαουλ θα εσπαγε μπαλες αλλα μαλλον δεν θα ηταν εκει για το 0-2 . Α ρε ιντζακι των φτωχων!
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
Γιατί; Επειδή έβαλε μόνο ένα;karlat85 έγραψε:Τον πιστευα με απογοητευσε σημερα
Μια χαρά ήταν σήμερα. Και τρεξίματα και πίεση και γκολ.
Αν ήταν και λίγο καλύτερες οι γιόμες που του έκαναν, ίσως έβαζε και 2ο.
Βασικά, ελπίζω να σε απογοητεύει πάντα.
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
Νταξ, μη λέμε χαζά,
απο τους χειρότερους ήταν και το γκολ ήταν μισό του Ρομπέρ.
Πάντως δεν αγχώνομαι, η αξία του δεν είναι αμφισβητήσιμη..
απο τους χειρότερους ήταν και το γκολ ήταν μισό του Ρομπέρ.
Πάντως δεν αγχώνομαι, η αξία του δεν είναι αμφισβητήσιμη..
Re: 33.Στέφανος Αθανασιάδης
DamoN έγραψε:Αυτος ειναι ο κλαους κυριοι. Ο χειροτερος παιχτης να ειναι παλι παστελωσε. Ο ζλαταν πχ θα ετρωγε ξυλο θα επαιρνε φαουλ θα εσπαγε μπαλες αλλα μαλλον δεν θα ηταν εκει για το 0-2 . Α ρε ιντζακι των φτωχων!
