Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

DC έγραψε:Α, δεν ήξερα ότι συμμετείχες αλλιώς θα χρησιμοποιούσα 2ο πληθυντικό.
Εσύ ξέρεις από internet.
ειπα στηριζω 100% αυτο που γραφει το πανι...τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο...

το παιχνιδι της ειρωνιας το ξερω πολυ καλα και αν θες να το παιξουμε ενημερωσε με...μονο να με ενημερωσεις και οταν φτασω στα ορια του μπαν γιατι για σενα δε φαινεται να υπαρχουν... :ugeek:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από giapas »

Για μένα όποιος δεν έχει τα μπαλάκια να αναλάβει την ευθύνη των λεγομένων του και να πει "Σέρα4 είσαι ρουφιάνος" , αλλά λέει "στο δρόμο μου βρέθηκε ένας ρουφιάνος που το όνομά του ξεκινάει από Σε και τελειώνει σε ρα και στο τέλος έχει τον αριθμό της γνωστότερης θύρας του ΠΑΟΚ " , είναι το λιγότερο κότα.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DC »

Sera4 έγραψε:
DC έγραψε:Α, δεν ήξερα ότι συμμετείχες αλλιώς θα χρησιμοποιούσα 2ο πληθυντικό.
Εσύ ξέρεις από internet.
ειπα στηριζω 100% αυτο που γραφει το πανι...τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο...

το παιχνιδι της ειρωνιας το ξερω πολυ καλα και αν θες να το παιξουμε ενημερωσε με...μονο να με ενημερωσεις και οταν φτασω στα ορια του μπαν γιατι για σενα δε φαινεται να υπαρχουν... :ugeek:
Ευχαρίστησες σε 1ο πληθυντικό κι εγώ κατάλαβα ότι ανήκεις σε αυτούς που απευθυνόνταν η ενημέρωση περί της τεχνολογικής προόδου.
Τώρα λες ότι απλώς το στηρίζεις. ΟΚ. Όταν αποφασίσεις, πες μας.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Parolos »

Αυτος ο Νικολάου στο ραδιοφωνο μίλησε για κάποιους νεαρούς παίχτες που μετα την προετοιμασια πήγαν κι έκαναν γλέντια και ξεφτιλικια στη Χαλκιδική.
Ξέρει κανείς τπτ?
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

Να μην ρωτήσω ποιος είναι ο Νικολάου, δεν με νοιάζει...αλλά αφού ξέρει γιατί δεν λέει...?
Ας μας πει να μην μας τρώει η αγωνία...

2 μέρες ρεπό είχαν....ας ρωτήσουν, ας μάθουν ΚΑΛΑ, και μετά ας μιλάνε...
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Taseos »

Parolos έγραψε:Αυτος ο Νικολάου στο ραδιοφωνο μίλησε για κάποιους νεαρούς παίχτες που μετα την προετοιμασια πήγαν κι έκαναν γλέντια και ξεφτιλικια στη Χαλκιδική.
Ξέρει κανείς τπτ?
και τι να κανουν 18 χρονων σε διημερο ρεπο με 40 βαθμους κελσιου; Να κλειστουν σε μοναστηρι;
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από karlat85 »

Κ τι θα πει αυτο εδω πχ ο φαν μπομελ ηταν εβγαινε γινοταν τυφλα κ επαιζε μπαλαρα.Αφηστε τα παιδια να ζησουν.Στα ρεπο τους ας κανιυν οτι θελουν


Sent from my LG-P970 using Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

DC έγραψε:
Sera4 έγραψε:
DC έγραψε:Α, δεν ήξερα ότι συμμετείχες αλλιώς θα χρησιμοποιούσα 2ο πληθυντικό.
Εσύ ξέρεις από internet.
ειπα στηριζω 100% αυτο που γραφει το πανι...τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο...

το παιχνιδι της ειρωνιας το ξερω πολυ καλα και αν θες να το παιξουμε ενημερωσε με...μονο να με ενημερωσεις και οταν φτασω στα ορια του μπαν γιατι για σενα δε φαινεται να υπαρχουν... :ugeek:
Ευχαρίστησες σε 1ο πληθυντικό κι εγώ κατάλαβα ότι ανήκεις σε αυτούς που απευθυνόνταν η ενημέρωση περί της τεχνολογικής προόδου.
Τώρα λες ότι απλώς το στηρίζεις. ΟΚ. Όταν αποφασίσεις, πες μας.
δεν θα παραλειψω...
Άβαταρ μέλους
Billis
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 24 Απρ 2008, 09:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Billis »

Δεν έχει σήμερα (Κυριακή 29/7) φιλικό με την Ξάνθη ή κάνω λάθος;
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από gergeo4 »

14/8
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DC »

Ελεύθερη η είσοδος με Ξάνθη

Όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, στο φιλικό παιχνίδι που θα δώσει την Τρίτη το βράδυ στην Τούμπα ο ΠΑΟΚ με αντίπαλο την Ξάνθη , η είσοδος θα είναι ελεύθερη!
Διαβάστε την ανακοίνωση:

"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως στον αυριανό φιλικό αγώνα εναντίον της Ξάνθη, που θα διεξαχθεί στις 20:00 στο γήπεδο της Τούμπας, η είσοδος θα είναι δωρεάν για όλες τις θύρες του γηπέδου".
http://www.paokmania.gr/%CF%80%CE%BF%CE ... E%B8%CE%B7
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από kaltirim »

Προτείνω γεμάτη Τούμπα για ένα τρικούβερτο pyro party (μια που δεν έχει και πρόστιμα για πυρσούς κλπ στα φιλικά) για να γιορτάσουμε την αλλαγή σελίδας στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας, αλλά και να δουν οι νέοι που ήρθαν. Το ΄χουμε ας το δείξουμε με το καλημέρα αδέρφια!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

θα δούμε βραζιλιάνο και ιρλανδό στο φιλικό;
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από kaltirim »

Λογικά θα τους δούμε αφού ήρθαν εδώ έτοιμοι από πλευράς φυσικής κατάστασης. Βάλε και Χακόμπο, βάλε και Χακόμπο λέμεεεεεε.

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

έλα καλέ κυρία, τζάμπα πράμα έχω λαίμαι :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”