ειπα στηριζω 100% αυτο που γραφει το πανι...τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο...DC έγραψε:Α, δεν ήξερα ότι συμμετείχες αλλιώς θα χρησιμοποιούσα 2ο πληθυντικό.
Εσύ ξέρεις από internet.
το παιχνιδι της ειρωνιας το ξερω πολυ καλα και αν θες να το παιξουμε ενημερωσε με...μονο να με ενημερωσεις και οταν φτασω στα ορια του μπαν γιατι για σενα δε φαινεται να υπαρχουν... :ugeek: