Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

ρε σικ σε λεω αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν ουτε το πρωτο μεγαλο πανι ειναι ουτε το τελευταιο...

το μνμ εχει να κανει με τους φυλακισμενους αλλα αν το αναλυσουμε θα καταληξουμε σε επικους καυγαδες και μπαναρισμτα...οποτε καλυτερα να μεινει ως ειναι... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Μέτριο έως κακό ματσάκι δε προσφέρετε για συμπεράσματα νομίζω. Πρώτη φορά είδα τον Παυλάρα να περνάει μπροστά του η μπάλα και να μήν απλώνει το πόδι. Φοβόταν για τραυματισμό ή κρυβόμασταν?

Γ Στην κερκίδα έλιωνες απ τη ζέστη πόσο μάλλον αν έτρεχες στον αγων. χώρο .Πώς άντεξαν οι Ολλανδέζες ρπμ.
ΥΓ2 Το συμμάζεμα των οικονομικών ξεκίνησε απ το φωτεινό πίνακα? Ημαρτον..
ΥΓ3 Αρκετός κόσμος που πήγε να πάρει διαρκείας βρήκε μεγάλη ουρά στα δύο (?) εκδοτ. και τελικά δε πήρε γιατί το παιχνίδι είχε ξεκινήσει. Ήμαρτον (δις)
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από teod1980 »

O Pablo ρε παιδιά έχασε και κομμάτι της προετοιμασίας και τα περισσότερα φιλικά.
Λογικό είναι να είναι μουδιασμένος.
Ο Φωτάκης πότε μπαίνει;
Ποιος το περίμενε. Φωτάκη θα λαίμαι και θα κλαίμαι!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

Ο Φωτάκης όταν θα μπει, δύσκολα θα βγει γιατί παίζει και σε πολλές θέσεις, θέλει όμως χρόνο...
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από trel@menos »

παιδια τι εγραφε το πανο? δεν ειδα το ματς γι αυτο ρωταω.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
:pano:
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από lefis »

λαμογια κηνυγουσανε ρουφιανοι τους βγηκανε
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από trel@menos »

ευχαριστω.
αντε να βγαλεις ακρη τι θελει να πει ο ποιητης. :)
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DC »

Sera4 έγραψε:γιατι σκατε με το πανο στο κεντρο??αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν δε χρειαζεται να διατυμπανιστει κιολας......
Αν πρόκειται για μήνυμα από συγκεκριμένους σε συγκεκριμένους, υπάρχουν και τα τηλέφωνα και τα email.

Photis έγραψε:Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
:pano:
Αν πρόκειται για μήνυμα που απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, είμαι από αυτούς δεν εννόησε γιατί ίσως να μην νοώ και μάλλον δεν είμαι μόνος μου.
Άμα κατάλαβες εσύ Φώτη, βοήθα και τους υπόλοιπους που δεν μπορούμε. :)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

DC έγραψε:
Sera4 έγραψε:γιατι σκατε με το πανο στο κεντρο??αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν δε χρειαζεται να διατυμπανιστει κιολας......
Αν πρόκειται για μήνυμα από συγκεκριμένους σε συγκεκριμένους, υπάρχουν και τα τηλέφωνα και τα email.
ευχαριστουμε για την ενημερωση θα το λαβουμε υποψην... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

DC έγραψε:
Photis έγραψε:Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
:pano:
Αν πρόκειται για μήνυμα που απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, είμαι από αυτούς δεν εννόησε γιατί ίσως να μην νοώ και μάλλον δεν είμαι μόνος μου.
Άμα κατάλαβες εσύ Φώτη, βοήθα και τους υπόλοιπους που δεν μπορούμε. :)
Τι να πω...εγώ το εξέλαβα σαν μήνυμα προς τους πρώην και τους νυν. Τίποτ'άλλο.
:pano:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από slidar »

Ο νοων νοειτο. Παραπανω πραγματα εαν ειπωθούν τοτε θα εχουμε απο μπαναρισματα ( το λιγοτερο ) μεχρι αγωγες και μηνυσεις.. :ugeek:

Καλα τα λεω συνφορουμιτη σερα4 ? :mrgreen:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.makthes.gr/news/sports/89652/
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DC »

Sera4 έγραψε:
DC έγραψε:
Sera4 έγραψε:γιατι σκατε με το πανο στο κεντρο??αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν δε χρειαζεται να διατυμπανιστει κιολας......
Αν πρόκειται για μήνυμα από συγκεκριμένους σε συγκεκριμένους, υπάρχουν και τα τηλέφωνα και τα email.
ευχαριστουμε για την ενημερωση θα το λαβουμε υποψην... :ugeek:
Α, δεν ήξερα ότι συμμετείχες αλλιώς θα χρησιμοποιούσα 2ο πληθυντικό.
Εσύ ξέρεις από internet.

Photis έγραψε:
DC έγραψε:
Photis έγραψε:Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
:pano:
Αν πρόκειται για μήνυμα που απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, είμαι από αυτούς δεν εννόησε γιατί ίσως να μην νοώ και μάλλον δεν είμαι μόνος μου.
Άμα κατάλαβες εσύ Φώτη, βοήθα και τους υπόλοιπους που δεν μπορούμε. :)
Τι να πω...εγώ το εξέλαβα σαν μήνυμα προς τους πρώην και τους νυν. Τίποτ'άλλο.
:pano:
Εγώ ακόμα δεν καταλαβαίνω.
Πάντως, θα μπορούσαν να τοποθετηθούν καλύτερα, 4 ώρες πριν το παιχνίδι. Στο παλατάκι. 8-)
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DC »

slidar έγραψε:Ο νοων νοειτο. Παραπανω πραγματα εαν ειπωθούν τοτε θα εχουμε απο μπαναρισματα ( το λιγοτερο ) μεχρι αγωγες και μηνυσεις.. :ugeek:

Καλα τα λεω συνφορουμιτη σερα4 ? :mrgreen:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.makthes.gr/news/sports/89652/
Αυτό που παραθέτεις έχει να κάνει με τις συλλήψεις που είχαν γίνει πριν 2 μήνες, οπότε ναι, ας το αφήσουμε κατά μέρος, γιατί πλέον παίζουμε με ανθρώπινες ζωές.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από lefis »

ελπιζω οι ηχοι μαιμους που ακουστηκαν στο τελος να μην ξαναακουστουν απο τους εκπροσωπους της αρειας φυλης :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”