Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ρε σικ σε λεω αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν ουτε το πρωτο μεγαλο πανι ειναι ουτε το τελευταιο...
το μνμ εχει να κανει με τους φυλακισμενους αλλα αν το αναλυσουμε θα καταληξουμε σε επικους καυγαδες και μπαναρισμτα...οποτε καλυτερα να μεινει ως ειναι... :ugeek:
το μνμ εχει να κανει με τους φυλακισμενους αλλα αν το αναλυσουμε θα καταληξουμε σε επικους καυγαδες και μπαναρισμτα...οποτε καλυτερα να μεινει ως ειναι... :ugeek:
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Μέτριο έως κακό ματσάκι δε προσφέρετε για συμπεράσματα νομίζω. Πρώτη φορά είδα τον Παυλάρα να περνάει μπροστά του η μπάλα και να μήν απλώνει το πόδι. Φοβόταν για τραυματισμό ή κρυβόμασταν?
Γ Στην κερκίδα έλιωνες απ τη ζέστη πόσο μάλλον αν έτρεχες στον αγων. χώρο .Πώς άντεξαν οι Ολλανδέζες ρπμ.
ΥΓ2 Το συμμάζεμα των οικονομικών ξεκίνησε απ το φωτεινό πίνακα? Ημαρτον..
ΥΓ3 Αρκετός κόσμος που πήγε να πάρει διαρκείας βρήκε μεγάλη ουρά στα δύο (?) εκδοτ. και τελικά δε πήρε γιατί το παιχνίδι είχε ξεκινήσει. Ήμαρτον (δις)
Γ Στην κερκίδα έλιωνες απ τη ζέστη πόσο μάλλον αν έτρεχες στον αγων. χώρο .Πώς άντεξαν οι Ολλανδέζες ρπμ.
ΥΓ2 Το συμμάζεμα των οικονομικών ξεκίνησε απ το φωτεινό πίνακα? Ημαρτον..
ΥΓ3 Αρκετός κόσμος που πήγε να πάρει διαρκείας βρήκε μεγάλη ουρά στα δύο (?) εκδοτ. και τελικά δε πήρε γιατί το παιχνίδι είχε ξεκινήσει. Ήμαρτον (δις)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
O Pablo ρε παιδιά έχασε και κομμάτι της προετοιμασίας και τα περισσότερα φιλικά.
Λογικό είναι να είναι μουδιασμένος.
Ο Φωτάκης πότε μπαίνει;
Ποιος το περίμενε. Φωτάκη θα λαίμαι και θα κλαίμαι!
Λογικό είναι να είναι μουδιασμένος.
Ο Φωτάκης πότε μπαίνει;
Ποιος το περίμενε. Φωτάκη θα λαίμαι και θα κλαίμαι!
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Ο Φωτάκης όταν θα μπει, δύσκολα θα βγει γιατί παίζει και σε πολλές θέσεις, θέλει όμως χρόνο...
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.

- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αν πρόκειται για μήνυμα από συγκεκριμένους σε συγκεκριμένους, υπάρχουν και τα τηλέφωνα και τα email.Sera4 έγραψε:γιατι σκατε με το πανο στο κεντρο??αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν δε χρειαζεται να διατυμπανιστει κιολας......
Αν πρόκειται για μήνυμα που απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, είμαι από αυτούς δεν εννόησε γιατί ίσως να μην νοώ και μάλλον δεν είμαι μόνος μου.Photis έγραψε:Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
Άμα κατάλαβες εσύ Φώτη, βοήθα και τους υπόλοιπους που δεν μπορούμε.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ευχαριστουμε για την ενημερωση θα το λαβουμε υποψην... :ugeek:DC έγραψε:Αν πρόκειται για μήνυμα από συγκεκριμένους σε συγκεκριμένους, υπάρχουν και τα τηλέφωνα και τα email.Sera4 έγραψε:γιατι σκατε με το πανο στο κεντρο??αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν δε χρειαζεται να διατυμπανιστει κιολας......
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Τι να πω...εγώ το εξέλαβα σαν μήνυμα προς τους πρώην και τους νυν. Τίποτ'άλλο.DC έγραψε:Αν πρόκειται για μήνυμα που απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, είμαι από αυτούς δεν εννόησε γιατί ίσως να μην νοώ και μάλλον δεν είμαι μόνος μου.Photis έγραψε:Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
Άμα κατάλαβες εσύ Φώτη, βοήθα και τους υπόλοιπους που δεν μπορούμε.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Ο νοων νοειτο. Παραπανω πραγματα εαν ειπωθούν τοτε θα εχουμε απο μπαναρισματα ( το λιγοτερο ) μεχρι αγωγες και μηνυσεις.. :ugeek:
Καλα τα λεω συνφορουμιτη σερα4 ?
Καλα τα λεω συνφορουμιτη σερα4 ?
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.makthes.gr/news/sports/89652/Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Α, δεν ήξερα ότι συμμετείχες αλλιώς θα χρησιμοποιούσα 2ο πληθυντικό.Sera4 έγραψε:ευχαριστουμε για την ενημερωση θα το λαβουμε υποψην... :ugeek:DC έγραψε:Αν πρόκειται για μήνυμα από συγκεκριμένους σε συγκεκριμένους, υπάρχουν και τα τηλέφωνα και τα email.Sera4 έγραψε:γιατι σκατε με το πανο στο κεντρο??αυτοι που ειναι να παρουν το μνμ το παιρνουν δε χρειαζεται να διατυμπανιστει κιολας......
Εσύ ξέρεις από internet.
Εγώ ακόμα δεν καταλαβαίνω.Photis έγραψε:Τι να πω...εγώ το εξέλαβα σαν μήνυμα προς τους πρώην και τους νυν. Τίποτ'άλλο.DC έγραψε:Αν πρόκειται για μήνυμα που απευθύνεται σε όλον τον κόσμο, είμαι από αυτούς δεν εννόησε γιατί ίσως να μην νοώ και μάλλον δεν είμαι μόνος μου.Photis έγραψε:Έγραψε Λαμόγια κηνυγούσαμε ρουφιάνοι μας βρήκαν. Κάτι τέτοιο. Και ο νοών νοείτω.
Άμα κατάλαβες εσύ Φώτη, βοήθα και τους υπόλοιπους που δεν μπορούμε.
Πάντως, θα μπορούσαν να τοποθετηθούν καλύτερα, 4 ώρες πριν το παιχνίδι. Στο παλατάκι.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Αυτό που παραθέτεις έχει να κάνει με τις συλλήψεις που είχαν γίνει πριν 2 μήνες, οπότε ναι, ας το αφήσουμε κατά μέρος, γιατί πλέον παίζουμε με ανθρώπινες ζωές.slidar έγραψε:Ο νοων νοειτο. Παραπανω πραγματα εαν ειπωθούν τοτε θα εχουμε απο μπαναρισματα ( το λιγοτερο ) μεχρι αγωγες και μηνυσεις.. :ugeek:
Καλα τα λεω συνφορουμιτη σερα4 ?![]()
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.makthes.gr/news/sports/89652/
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ελπιζω οι ηχοι μαιμους που ακουστηκαν στο τελος να μην ξαναακουστουν απο τους εκπροσωπους της αρειας φυλης 