Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Ο Παναγιωτούδης είναι γατάκι ρε μαμώτο. Τον περίμενα πιο τσαμπουκαλεμένο όπως τον Στάφ, αλλά θα μου πεις δεν βγαζεις κάθε μέρα Σταφυλίδηδες..

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Τους αμυντικους θελω να τους δω σε κανονικα ματς για να τους κρινω αμυτνικα αλλα παντος ενα στοιχειο που μου αρεσει στον Κουμαλο ειναι οτι ειναι πολυ ανετος με την μπαλα και την κουβαλαει καλα, κατι το οποιο βοηθαει πολυ επιθετικα.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Φαινόμαστε πολύ καλα δουλεμένη ομάδα και για τέτοια εποχή αυτό είναι το καλύτερο.. Βγάζει πάντως μάτια οτι θέλουμε παίκτη επιθετικά που να μπορεί να κάνει μια τρίπλα και γενικά να χει το 1to1..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Η ομαδα φεναιτε να ξανα αποκτα το μεταλλο που ειχε χασει στα χρονια δερμιτζοχαβομπολονιδων.. Θελω να πω πως μετα την εποχη καρπουζα ημασταν σε αρκετα παιχνιδια 'οτι ναναι' και ασυνεπεις.. Αντιθετα με τον δωνη βλεπω παλι αυτο που ελειπε
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Τετοιο παικτη στην Ελλαδα παντα τον ψαχνουμε γιατι δεν υπαρχουν τετοιοι και δεν εχεις και τα λεφτα για να τουσ φερεις.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
ο κουμαλο καλυτερος απο ματς σε ματς παντως...Παντως οσο καλα και να παιζουμε το 4 4 2 σε ευθεια δεν μαρεσει με τπτ..γεωρργιαδης ρομπερ ειναι για πιο κατω ομαδες...Τα φιλικα δε λενε τπτ ...τα επισημα μετρανε..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Νομίζω ότι ο Γιάννου έχει πιάσει ταβάνι. Νομίζω ο Μπόλονι για τον Γιάννου είχε πει είναι ένας καλός παίχτης, όχι κάτι το ιδιαίτερο. Τα 16-17 χρονα πρέπει να κοιτάμε όλα τα άλλα δεν πρόκειται να προχωρήσουν. Πιστεύω στους Πέλκα, Δελιγιαννίδη, Κωνσταντινίδη οι άλλοι μου φαίνονται πολύ πιο μέτριοι. Ο Δώνης πρέπει να κοιτάει Κ15. Η Μάντσεστερ, Τσέλσυ, Άγιαξ κοιτάνε 13χρονα.
Θεωρώ ότι η Κ19 δεν έχει νόημα. Κ17 πρέπει να είναι το τελευταίο σκαλοπάτι για την Α ομάδα.
Θεωρώ ότι η Κ19 δεν έχει νόημα. Κ17 πρέπει να είναι το τελευταίο σκαλοπάτι για την Α ομάδα.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Η δουλεια που κανει ο Δωνης ειναι απιστευτη.
Αλλα κατα τα αλλα, μερικοι δεν τον θελανε για λογο τυπου "δεν μου αρεσει η φατσα του". Ελλας το μεγαλειο σου.
Αλλα κατα τα αλλα, μερικοι δεν τον θελανε για λογο τυπου "δεν μου αρεσει η φατσα του". Ελλας το μεγαλειο σου.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Συμφωνω για την κ 19...ισως αν λειτουργει σαν ριζερβ τιμ ....να παιζουν και πιο μεγαλοι..
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7616
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
εχω την εντυπωση οτι φετος θα σπασουμε ολα τα ρεκορ....στην σουπερ λιγκα.....κατοχης της μπαλας
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
'CCCP έγραψε:Η δουλεια που κανει ο Δωνης ειναι απιστευτη.
Αλλα κατα τα αλλα, μερικοι δεν τον θελανε για λογο τυπου "δεν μου αρεσει η φατσα του". Ελλας το μεγαλειο σου.
Υο μαιο θα φανει ας μην βιαζομαστε ccp
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7616
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Ακριβώς ότι δε φαίνεται να προχωράει να είναι εκεί. Ρεζέρβες. Β` ΟμάδαMANIAKOS έγραψε:Συμφωνω για την κ 19...ισως αν λειτουργει σαν ριζερβ τιμ ....να παιζουν και πιο μεγαλοι..
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13
Η πάσα που έκανε ο Γλύκος υπό πίεση με τα πόδια ο Κρέσιτς δεν πρόκειται να την κάνει ΠΟΤΕ!Πολύ καλός με τη μπάλα στα πόδια.
