Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Ο Παναγιωτούδης είναι γατάκι ρε μαμώτο. Τον περίμενα πιο τσαμπουκαλεμένο όπως τον Στάφ, αλλά θα μου πεις δεν βγαζεις κάθε μέρα Σταφυλίδηδες..
:pano:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από CCCP »

Τους αμυντικους θελω να τους δω σε κανονικα ματς για να τους κρινω αμυτνικα αλλα παντος ενα στοιχειο που μου αρεσει στον Κουμαλο ειναι οτι ειναι πολυ ανετος με την μπαλα και την κουβαλαει καλα, κατι το οποιο βοηθαει πολυ επιθετικα.
Άβαταρ μέλους
pitpapk4
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Δευ 11 Φεβ 2008, 15:57

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από pitpapk4 »

Φαινόμαστε πολύ καλα δουλεμένη ομάδα και για τέτοια εποχή αυτό είναι το καλύτερο.. Βγάζει πάντως μάτια οτι θέλουμε παίκτη επιθετικά που να μπορεί να κάνει μια τρίπλα και γενικά να χει το 1to1..
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Santana4 »

Η ομαδα φεναιτε να ξανα αποκτα το μεταλλο που ειχε χασει στα χρονια δερμιτζοχαβομπολονιδων.. Θελω να πω πως μετα την εποχη καρπουζα ημασταν σε αρκετα παιχνιδια 'οτι ναναι' και ασυνεπεις.. Αντιθετα με τον δωνη βλεπω παλι αυτο που ελειπε
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από CCCP »

Τετοιο παικτη στην Ελλαδα παντα τον ψαχνουμε γιατι δεν υπαρχουν τετοιοι και δεν εχεις και τα λεφτα για να τουσ φερεις.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο κουμαλο καλυτερος απο ματς σε ματς παντως...Παντως οσο καλα και να παιζουμε το 4 4 2 σε ευθεια δεν μαρεσει με τπτ..γεωρργιαδης ρομπερ ειναι για πιο κατω ομαδες...Τα φιλικα δε λενε τπτ ...τα επισημα μετρανε..
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Iakovidis »

Νομίζω ότι ο Γιάννου έχει πιάσει ταβάνι. Νομίζω ο Μπόλονι για τον Γιάννου είχε πει είναι ένας καλός παίχτης, όχι κάτι το ιδιαίτερο. Τα 16-17 χρονα πρέπει να κοιτάμε όλα τα άλλα δεν πρόκειται να προχωρήσουν. Πιστεύω στους Πέλκα, Δελιγιαννίδη, Κωνσταντινίδη οι άλλοι μου φαίνονται πολύ πιο μέτριοι. Ο Δώνης πρέπει να κοιτάει Κ15. Η Μάντσεστερ, Τσέλσυ, Άγιαξ κοιτάνε 13χρονα.
Θεωρώ ότι η Κ19 δεν έχει νόημα. Κ17 πρέπει να είναι το τελευταίο σκαλοπάτι για την Α ομάδα.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από CCCP »

Η δουλεια που κανει ο Δωνης ειναι απιστευτη.

Αλλα κατα τα αλλα, μερικοι δεν τον θελανε για λογο τυπου "δεν μου αρεσει η φατσα του". Ελλας το μεγαλειο σου.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Συμφωνω για την κ 19...ισως αν λειτουργει σαν ριζερβ τιμ ....να παιζουν και πιο μεγαλοι..
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7616
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

εχω την εντυπωση οτι φετος θα σπασουμε ολα τα ρεκορ....στην σουπερ λιγκα.....κατοχης της μπαλας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

CCCP έγραψε:Η δουλεια που κανει ο Δωνης ειναι απιστευτη.

Αλλα κατα τα αλλα, μερικοι δεν τον θελανε για λογο τυπου "δεν μου αρεσει η φατσα του". Ελλας το μεγαλειο σου.
'

Υο μαιο θα φανει ας μην βιαζομαστε ccp
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7616
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

αρχιζει το β΄

http://www.sportlemon.tv/v-4/2/68/v-426998.html

τζαμι το βλεπω στα ισπανικα
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Iakovidis »

MANIAKOS έγραψε:Συμφωνω για την κ 19...ισως αν λειτουργει σαν ριζερβ τιμ ....να παιζουν και πιο μεγαλοι..
Ακριβώς ότι δε φαίνεται να προχωράει να είναι εκεί. Ρεζέρβες. Β` Ομάδα ;)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Η πάσα που έκανε ο Γλύκος υπό πίεση με τα πόδια ο Κρέσιτς δεν πρόκειται να την κάνει ΠΟΤΕ!Πολύ καλός με τη μπάλα στα πόδια.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το οτι διεκδηκει θεση στο 1 εργο του τουριστα και αυτο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”