Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Το 4 4 2 σε ευθεια χωρις ουσια παρουσια Γκαρσια...σιγα μην το παιξουμε...οι ολλανδοι κακιστοι..3 γκολ και σε φιλικο αγων απο μα ς ειναι παρα πολλα...

Το 3ο το πνιξε ο τερματας..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από DC »

Βασικά παίζουμε με την Βέροια της Ολλανδίας. Θα προτιμούσα δυνατότερο φιλικό.
Οι τύποι δεν έχουν περάσει την σέντρα ακόμα.
Anyway, νομίζω ότι Κάτσε και Ρομπέρ, ξεχωρίζουν σήμερα.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

ΠΩ ΠΩ ΜΙΡΛΑ !!!
T.H.E.O.S
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2009, 19:10

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από T.H.E.O.S »

geonov29 έγραψε:κατσε η πιο καλη εκδοση του βιτολο αρκει να δυναμωσει λιγο
αυτο ακριβως σκεφτηκα και εγω.
Δεν ειδα ουτε μια μπαλια μπροστα να κανει, και απο τριπλα....μπααα δεν το εχει
Αλλα ειναι διαβολακος, βρισκεται παντου, θα εχει προβλημα με καλυτερους κεντροους ετσι οπως παει φουριοζος στο μαρκαρισμα...αλλα αν δυναμωσει λιγο θα αρχισουν να τον αισθανονται καλυτερα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από slidar »

Κερδιζουμε... παιζουμε με καφενειο.. χανουμε .. δεν ειμαστε ακομα ετοιμοι..

Μην μιρλιαζετε..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Ο κάτσε είναι πολύ καλός αλλά πρέπει να αφιερώσει την χρονιά στο να δυναμώσει. Δεν πρόκειται να κάνει καριέρα σε ψηλό επίπεδο αν δεν δυναμώσει. Ας κάτσει φέτος να βάλει μυϊκή μάζα και μετά να παίξει. Είχε μια φάση που ένας μαύρος των αντιπάλων τον τζάρτζαρε και του πήρε τη μπάλα στο πολύ χαλαρό. Η ομάδα πάντως δείχνει πράγματα. Η ομάδα που παίζουμε είναι 1η κατηγορία στην Ολλανδία που έχει ένα πρωτάθλημα 2 κλάσεις καλύτερο από το ελληνικό. Ελπίζω ο Δώνης και ο Κόλκας να συνεχίσουν την καλή δουλειά.
:pano:
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

Και εμένα με χάλασε ο Κάτσε τι σκ@τ@ 1,5 χρόνο μετά το ντεμπούτο και δεν έχει πάρει γραμμάριο,οι δανεισμοί δεν μας βγαίνουν.Το άλλο που μου την έδωσε είναι ο Γεωργιάδης λες και παίζει με λεχοτανιλ,μια νοθρώτητα ,ένα δεν ξέρω τι να κάνω την μπάλα,τι να πω;;;
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Τελικές προσπάθειες 9(4 στο τέρμα). Τι άλλο θέλετε;;;
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Karelias »

rainmaker έγραψε:ΠΩ ΠΩ ΜΙΡΛΑ !!!
slidar έγραψε:Κερδιζουμε... παιζουμε με καφενειο.. χανουμε .. δεν ειμαστε ακομα ετοιμοι..

Μην μιρλιαζετε..
Λίγο έλεος. Να ρίξει ο ΠΑΟΚ 3 γκολ στο πρωτάθλημα με αυτήν την 11αδα στο γήπεδο στο Ελληνικό πρωτάθλημα, δύσκολο έως κι αποκλείεται. Πάντα παίζει κι ο αντίπαλος. Κι ο αντιπαλος τη δεδομένη στιγμή είναι πολύ αδύναμος τι να κάνουμε να τη βαφτίσουμε Μπάρτσα τη Τσόβλε, πως τη λεν;
Δεν είπαμε και τίποτα κακό δηλαδή, μια χαρά παίζουμε δεδομένων των συνθηκών. Φιλικό είναι, what da fuck, δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

klaus :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Υποδειγματική αντεπίθεση! Μπράβο Κλάους!
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Τρόμος »

4-0 άντε ρε Κλάους παίκτούρα :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
VagosPaok
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: Σάβ 02 Οκτ 2010, 13:37
Τοποθεσία: Γλασκώβη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από VagosPaok »

Αυτα ειναι,να γελασει λιγο το χειλακι μας...!!!
Άβαταρ μέλους
Maxmad
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: Τρί 27 Μάιος 2008, 15:42

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Maxmad »

τι εγινε ρε παιδια???

τι μπηκε?!! :o
Άβαταρ μέλους
marcusm
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2008, 14:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από marcusm »

Zωγραφισε η ομαδα, εκπληκτικο γκολ :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”