28. Σταύρος Τσουκαλάς
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
NAI. Δηλαδή στην παρούσα φάση με τόσες απουσίες δεν μπορούσε να παίξει έστω για λίγο; Εδώ είδαμε τον Νιμανί εξτρέμ...τι άλλο να δούμε για να πειστούμε πως ο Τσουκαλάς είναι παραγκωνισμένος γιατί δεν άκουσε την διοίκηση τον Γενάρη για να πάει Γιάννενα.
Υ.Γ. Το ίδιο έπαθε και ο Χαλκιάς...αλλά αυτός ήταν τυχερός με τους τραυματισμούς των Κρέσιτς-Γλύκου.
Υ.Γ. Το ίδιο έπαθε και ο Χαλκιάς...αλλά αυτός ήταν τυχερός με τους τραυματισμούς των Κρέσιτς-Γλύκου.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Θα μπορούσε να τον δοκιμάσει σε κάποια παιχνίδια, είναι γεγονός. Για να μην του δίνει ευκαιρίες θα πρέπει να τον θεωρεί ά-χρηστο!
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
όχι, από Τσου και τελειώνει σε λάςEmprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Στάμι ,
μήπως το επίθετό σου αρχίζει από Τσ και τελειώνει σε άς ?
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
εκανε μια ωραια μακρινη μπαλια που την εκαψε ο σαλπι...θα τον χρειαστουμε αλλα για τις πισω θεσεις..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
δεν ειναι τοσο κακος αλλα δεν ειναι και πολυ καλυτερος...ο παναγιωτουδης εκανε διαφορα...που δειχνει πολλα//
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
το επιπεδο του ειναι για μικρη α εθνικης,,καλη συνεχεια σε αλλη ομαδα ελπιζω
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Άμπαλο, παλτό και... πολλά άλλα άκουσες την χρονιά που πέρασε. Στο χέρι σου (ή καλύτερα στα πόδια σου) είναι να αποδείξεις φέτος με το Δώνη ότι πέρσι δεν πήρες τις ευκαιρίες που έπρεπε. Φήμες λένε ότι η διοίκηση δεν έκανε πρόταση πότέ να φύγεις από την ομάδα εσύ και ο Παπάζογλου. Πως τότε οι ΑΡΔ λένε ότι δεν είσαι στα πλάνα του Δώνη; Πριν αρχίσει η προετοιμασία που σε ήξερε ο χριστιανός;
ΤΩΡΑ που όλοι σε κράζουν, εγώ λέω πως η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη και από αυτή του Χάβου.
ΤΩΡΑ που όλοι σε κράζουν, εγώ λέω πως η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη και από αυτή του Χάβου.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Αν σε αυτόν τον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να μπεις ούτε στην προετοιμασία, ίσως ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσεις την επαγγελματική σου σταδιοδρομία.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Οι ΑΡΔ επαληθεύτηκαν.stami paoktsis έγραψε:Άμπαλο, παλτό και... πολλά άλλα άκουσες την χρονιά που πέρασε. Στο χέρι σου (ή καλύτερα στα πόδια σου) είναι να αποδείξεις φέτος με το Δώνη ότι πέρσι δεν πήρες τις ευκαιρίες που έπρεπε. Φήμες λένε ότι η διοίκηση δεν έκανε πρόταση πότέ να φύγεις από την ομάδα εσύ και ο Παπάζογλου. Πως τότε οι ΑΡΔ λένε ότι δεν είσαι στα πλάνα του Δώνη; Πριν αρχίσει η προετοιμασία που σε ήξερε ο χριστιανός;
ΤΩΡΑ που όλοι σε κράζουν, εγώ λέω πως η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη και από αυτή του Χάβου.
Η προετοιμασία ξεκοινάει, αλλά ο Τσουκαλάκος διακοπές.
Η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη από αυτή του Χάβου, για τον.. Τσουκαλά ή για τον ΠΑΟΚ; Ή μήπως για κανέναν από τους δύο..;;
Μάλλον μετά το σημερινό και ο Δώνης μπήκε στη μαύρη λίστα σου;
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ...Karelias έγραψε:Αν σε αυτόν τον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να μπεις ούτε στην προετοιμασία, ίσως ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσεις την επαγγελματική σου σταδιοδρομία.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Ποδοσφαιρικά ο Τσουκαλάς είναι καλός. Κάτι άλλο έχει παιχτεί και δεν τον υπολογίζει ούτε και ο Δώνης.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Διαφωνώ.Θεωρώ ακόμα και τον Μπαλάφα (που τόσο αγαπώ) ποδοσφαιρικά καλύτερο.
Φεύγει όμως ,κι ακόμα δεν έχω μάθει με σιγουριά ποια ήταν η θέση του. 6άρι;8άρι;10άρι;
Όπως και να χει ,άποψη μου είναι ότι ,δεν προσέφερε σε καμία από τις παραπάνω, τα αναμενόμενα.
Μπορεί να είναι και ψυχολογικό.Who knows??
Γεγονός είναι ,πως όλοι οι προπονητές εμπιστεύθηκαν άλλους, και ο νυν πιτσιρικάδες.
Οπότε ,δεν βλέπω λόγο να παραμείνει στην ομάδα.Kαι αυτός "βουρκώνει" και ο ΠΑΟΚ δεν κερδίζει κάτι και ο Στάμι στεναχωριέται.
Ας κυνηγήσει το όνειρο του αλλού ,να μας βγάλει και μαλ@κες.
Καλή τύχη.
Φεύγει όμως ,κι ακόμα δεν έχω μάθει με σιγουριά ποια ήταν η θέση του. 6άρι;8άρι;10άρι;
Όπως και να χει ,άποψη μου είναι ότι ,δεν προσέφερε σε καμία από τις παραπάνω, τα αναμενόμενα.
Μπορεί να είναι και ψυχολογικό.Who knows??
Γεγονός είναι ,πως όλοι οι προπονητές εμπιστεύθηκαν άλλους, και ο νυν πιτσιρικάδες.
Οπότε ,δεν βλέπω λόγο να παραμείνει στην ομάδα.Kαι αυτός "βουρκώνει" και ο ΠΑΟΚ δεν κερδίζει κάτι και ο Στάμι στεναχωριέται.
Ας κυνηγήσει το όνειρο του αλλού ,να μας βγάλει και μαλ@κες.
Καλή τύχη.

