28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από stami paoktsis »

NAI. Δηλαδή στην παρούσα φάση με τόσες απουσίες δεν μπορούσε να παίξει έστω για λίγο; Εδώ είδαμε τον Νιμανί εξτρέμ...τι άλλο να δούμε για να πειστούμε πως ο Τσουκαλάς είναι παραγκωνισμένος γιατί δεν άκουσε την διοίκηση τον Γενάρη για να πάει Γιάννενα.

Υ.Γ. Το ίδιο έπαθε και ο Χαλκιάς...αλλά αυτός ήταν τυχερός με τους τραυματισμούς των Κρέσιτς-Γλύκου.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Στάμι ,

μήπως το επίθετό σου αρχίζει από Τσ και τελειώνει σε άς ? :P
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα μπορούσε να τον δοκιμάσει σε κάποια παιχνίδια, είναι γεγονός. Για να μην του δίνει ευκαιρίες θα πρέπει να τον θεωρεί ά-χρηστο!
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Στάμι ,

μήπως το επίθετό σου αρχίζει από Τσ και τελειώνει σε άς ? :P
όχι, από Τσου και τελειώνει σε λάς :lol: :D
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εκανε μια ωραια μακρινη μπαλια που την εκαψε ο σαλπι...θα τον χρειαστουμε αλλα για τις πισω θεσεις..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλώς τον! Κοντέψαμε να ξεχάσουμε την ύπαρξή σου!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δεν ειναι τοσο κακος αλλα δεν ειναι και πολυ καλυτερος...ο παναγιωτουδης εκανε διαφορα...που δειχνει πολλα//
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το επιπεδο του ειναι για μικρη α εθνικης,,καλη συνεχεια σε αλλη ομαδα ελπιζω
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Εικόνα

Ή

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Άμπαλο, παλτό και... πολλά άλλα άκουσες την χρονιά που πέρασε. Στο χέρι σου (ή καλύτερα στα πόδια σου) είναι να αποδείξεις φέτος με το Δώνη ότι πέρσι δεν πήρες τις ευκαιρίες που έπρεπε. Φήμες λένε ότι η διοίκηση δεν έκανε πρόταση πότέ να φύγεις από την ομάδα εσύ και ο Παπάζογλου. Πως τότε οι ΑΡΔ λένε ότι δεν είσαι στα πλάνα του Δώνη; Πριν αρχίσει η προετοιμασία που σε ήξερε ο χριστιανός;
ΤΩΡΑ που όλοι σε κράζουν, εγώ λέω πως η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη και από αυτή του Χάβου.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Karelias »

Αν σε αυτόν τον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να μπεις ούτε στην προετοιμασία, ίσως ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσεις την επαγγελματική σου σταδιοδρομία.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από gika »

stami paoktsis έγραψε:Άμπαλο, παλτό και... πολλά άλλα άκουσες την χρονιά που πέρασε. Στο χέρι σου (ή καλύτερα στα πόδια σου) είναι να αποδείξεις φέτος με το Δώνη ότι πέρσι δεν πήρες τις ευκαιρίες που έπρεπε. Φήμες λένε ότι η διοίκηση δεν έκανε πρόταση πότέ να φύγεις από την ομάδα εσύ και ο Παπάζογλου. Πως τότε οι ΑΡΔ λένε ότι δεν είσαι στα πλάνα του Δώνη; Πριν αρχίσει η προετοιμασία που σε ήξερε ο χριστιανός;
ΤΩΡΑ που όλοι σε κράζουν, εγώ λέω πως η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη και από αυτή του Χάβου.
Οι ΑΡΔ επαληθεύτηκαν.
Η προετοιμασία ξεκοινάει, αλλά ο Τσουκαλάκος διακοπές.
Η χρονιά που θα έρθει θα είναι καλύτερη από αυτή του Χάβου, για τον.. Τσουκαλά ή για τον ΠΑΟΚ; Ή μήπως για κανέναν από τους δύο..;;
Μάλλον μετά το σημερινό και ο Δώνης μπήκε στη μαύρη λίστα σου; :D
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από vasilis.A »

Karelias έγραψε:Αν σε αυτόν τον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να μπεις ούτε στην προετοιμασία, ίσως ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσεις την επαγγελματική σου σταδιοδρομία.
ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ...
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από fratz8 »

Ποδοσφαιρικά ο Τσουκαλάς είναι καλός. Κάτι άλλο έχει παιχτεί και δεν τον υπολογίζει ούτε και ο Δώνης.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Διαφωνώ.Θεωρώ ακόμα και τον Μπαλάφα (που τόσο αγαπώ) ποδοσφαιρικά καλύτερο.
Φεύγει όμως ,κι ακόμα δεν έχω μάθει με σιγουριά ποια ήταν η θέση του. 6άρι;8άρι;10άρι;
Όπως και να χει ,άποψη μου είναι ότι ,δεν προσέφερε σε καμία από τις παραπάνω, τα αναμενόμενα.
Μπορεί να είναι και ψυχολογικό.Who knows??
Γεγονός είναι ,πως όλοι οι προπονητές εμπιστεύθηκαν άλλους, και ο νυν πιτσιρικάδες.
Οπότε ,δεν βλέπω λόγο να παραμείνει στην ομάδα.Kαι αυτός "βουρκώνει" και ο ΠΑΟΚ δεν κερδίζει κάτι και ο Στάμι στεναχωριέται.
Ας κυνηγήσει το όνειρο του αλλού ,να μας βγάλει και μαλ@κες.
Καλή τύχη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”