28. Σταύρος Τσουκαλάς
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
28. Σταύρος Τσουκαλάς
+1926stami paoktsis έγραψε:...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
εγω προτεινω τους τερματοφυλακες μας να τους αποκαλουμε καν τα δεξια μπακ καφου τα αριστερα ρομπερτο καρλος τα σεντερ μπακ μπεκενμπαουερ τα αμυντικα χαφ εφενμπεργκ τα εξτρεμ μεσι τα 10αρια ζινταν και τα σεντερ φορ πελε...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Φίλε μου εγώ έγραψα απλά να μην μειώνουμε τους πάικτες πριν από τέτοια παιχνίδια όταν ξέρουμε κιόλας πως ίσως χρησιμοποιηθούν.Το ότι έχει μια άποψη ρεαλιστική είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.stami paoktsis έγραψε:...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
ο ρεαλισμος και η καλοπιστη κριτικη κανενα δεν εβλαψε...ισα ισα.....για τον τσουκ τα χουμε πει...για μενα καλος αθλητης αλλα ως εκει...θα πρεπε να δουλεψει σαν 6αρι για παραπανω δεν το χει.
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Δυστυχώς φίλε με τον τρόπο σου τώρα και παλαιότερα απαξιώνεις τον Τσουκαλά. Την άποψή σου (δες ξανά τα παλιότερα ποσταρίσματά σου) ότι ο Τσουκαλάς δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ δεν είναι απαραίτητο να μας βρίσκει όλους σύμφωνους. Ας μάθουμε όλοι μας από το παράδειγμα του Αθανασιάδη που δεν έκανε για τον ΠΑΟΚ και μας έκανε ο Μούσλι του 1 εκατομυρίου. Η αλήθεια πιστεύω ότι είναι κάπου στην μέση. Επέτρεψε μου λοιπόν να επαναλάβω και να πιστεύω πως ο Μπόλονι δεν του έδωσε τις ίδιες ευκαιρίες (προς το παρόν) που πήρε π.χ. ο Αρίας ή ο Μπαλάφας.Photis έγραψε:Φίλε μου εγώ έγραψα απλά να μην μειώνουμε τους πάικτες πριν από τέτοια παιχνίδια όταν ξέρουμε κιόλας πως ίσως χρησιμοποιηθούν.Το ότι έχει μια άποψη ρεαλιστική είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.stami paoktsis έγραψε:...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Για εξήγησε μας και εμάς που δε καταλαβαίνουμε..Photis έγραψε:Γιατί άραγε???
1. Πάει Μεθυσμένος και με 2 γκομενάκια σε κάθε μασχάλη στην προπόνηση;
2. Απο πέρσι που είδαμε 2-3 καλά στοιχεία, τα ξέχασε όλα;
3. Δουλεύει με ΟΛΟΥΣ τους νέους εκτός απο αυτούς που ξεκινάει το όνομα τους με ΤΣΟΥΚ;
4. Ο Μπολόνι-ΘΕΟΣ-Αλάθητος ξέρει;
ΥΓ: Κανας ΑΡΔ δε βρέθηκε να μάθει τι παίζει με αυτό το παιδί;
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Για τον Τσουκαλα ισχυει οτι ισχυει για τους Ρομπερτ και Παπαζογλου.
Ο Μπολονι τους θεωρει την '''εσχατη λυση''' για τις θεσεις που αγωνιζωνται.
Οταν δεν υπαρχει διαθεσιμος αλλος να παιξει ,τοτε αναγκαστικα θα παιζουν αυτοι.
Αυτο ομως δεν αναιρει οτι εμεις πρεπει να τους στηριζουμε και να τους χειροκροτουμε για οσο θα αγωνιζωνται με τον
ΔΙΚΕΦΑΛΟ στο στηθος.
Ο Μπολονι τους θεωρει την '''εσχατη λυση''' για τις θεσεις που αγωνιζωνται.
Οταν δεν υπαρχει διαθεσιμος αλλος να παιξει ,τοτε αναγκαστικα θα παιζουν αυτοι.
Αυτο ομως δεν αναιρει οτι εμεις πρεπει να τους στηριζουμε και να τους χειροκροτουμε για οσο θα αγωνιζωνται με τον
ΔΙΚΕΦΑΛΟ στο στηθος.
- Dark Angel
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Κυρ 26 Δεκ 2010, 17:51
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Τώρα τι έπαθες???Απλά λέω σου έδειξε ο Μπόλονι να παραγκωνίζει παίκτες και να αξίζουν?Δε νομίζω.eleos έγραψε:Για εξήγησε μας και εμάς που δε καταλαβαίνουμε..Photis έγραψε:Γιατί άραγε???
1. Πάει Μεθυσμένος και με 2 γκομενάκια σε κάθε μασχάλη στην προπόνηση;
2. Απο πέρσι που είδαμε 2-3 καλά στοιχεία, τα ξέχασε όλα;
3. Δουλεύει με ΟΛΟΥΣ τους νέους εκτός απο αυτούς που ξεκινάει το όνομα τους με ΤΣΟΥΚ;
4. Ο Μπολόνι-ΘΕΟΣ-Αλάθητος ξέρει;
ΥΓ: Κανας ΑΡΔ δε βρέθηκε να μάθει τι παίζει με αυτό το παιδί;