28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Photis »

:lol: :lol: :lol:
:pano:
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου :pano:
...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

PARASANDALOS έγραψε:τοτε οκ παμεεε ρε παιχταραααααααααααααααα :D
+1
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από eorptol »

stami paoktsis έγραψε:
Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου :pano:
...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
+1926
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Sera4 »

εγω προτεινω τους τερματοφυλακες μας να τους αποκαλουμε καν τα δεξια μπακ καφου τα αριστερα ρομπερτο καρλος τα σεντερ μπακ μπεκενμπαουερ τα αμυντικα χαφ εφενμπεργκ τα εξτρεμ μεσι τα 10αρια ζινταν και τα σεντερ φορ πελε...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εχεις δικιο...Απολυτο δικιο ομως....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Photis »

stami paoktsis έγραψε:
Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου :pano:
...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
Φίλε μου εγώ έγραψα απλά να μην μειώνουμε τους πάικτες πριν από τέτοια παιχνίδια όταν ξέρουμε κιόλας πως ίσως χρησιμοποιηθούν.Το ότι έχει μια άποψη ρεαλιστική είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο ρεαλισμος και η καλοπιστη κριτικη κανενα δεν εβλαψε...ισα ισα.....για τον τσουκ τα χουμε πει...για μενα καλος αθλητης αλλα ως εκει...θα πρεπε να δουλεψει σαν 6αρι για παραπανω δεν το χει.
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Photis έγραψε:
stami paoktsis έγραψε:
Photis έγραψε:Parasandale κατανοώ την ρεαλιστικότητα σου :pano:
...εγώ δεν την κατανοώ και δυστυχώς αυτό από μόνο του αναιρεί τα υπόλοιπα που αναφέρεις.
Ας έχουμε λοιπόν όλοι, για όλους τους παίκτες μας γνήσια παοκτσήδικη υποστήριξη.
Φίλε μου εγώ έγραψα απλά να μην μειώνουμε τους πάικτες πριν από τέτοια παιχνίδια όταν ξέρουμε κιόλας πως ίσως χρησιμοποιηθούν.Το ότι έχει μια άποψη ρεαλιστική είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
:pano:
Δυστυχώς φίλε με τον τρόπο σου τώρα και παλαιότερα απαξιώνεις τον Τσουκαλά. Την άποψή σου (δες ξανά τα παλιότερα ποσταρίσματά σου) ότι ο Τσουκαλάς δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ δεν είναι απαραίτητο να μας βρίσκει όλους σύμφωνους. Ας μάθουμε όλοι μας από το παράδειγμα του Αθανασιάδη που δεν έκανε για τον ΠΑΟΚ και μας έκανε ο Μούσλι του 1 εκατομυρίου. Η αλήθεια πιστεύω ότι είναι κάπου στην μέση. Επέτρεψε μου λοιπόν να επαναλάβω και να πιστεύω πως ο Μπόλονι δεν του έδωσε τις ίδιες ευκαιρίες (προς το παρόν) που πήρε π.χ. ο Αρίας ή ο Μπαλάφας.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Photis »

Γιατί άραγε???
:pano:
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από stami paoktsis »

εσύ γιατί λες;
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από eleos »

Photis έγραψε:Γιατί άραγε???
:pano:
Για εξήγησε μας και εμάς που δε καταλαβαίνουμε..

1. Πάει Μεθυσμένος και με 2 γκομενάκια σε κάθε μασχάλη στην προπόνηση;
2. Απο πέρσι που είδαμε 2-3 καλά στοιχεία, τα ξέχασε όλα;
3. Δουλεύει με ΟΛΟΥΣ τους νέους εκτός απο αυτούς που ξεκινάει το όνομα τους με ΤΣΟΥΚ;
4. Ο Μπολόνι-ΘΕΟΣ-Αλάθητος ξέρει;

ΥΓ: Κανας ΑΡΔ δε βρέθηκε να μάθει τι παίζει με αυτό το παιδί;
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Για τον Τσουκαλα ισχυει οτι ισχυει για τους Ρομπερτ και Παπαζογλου.
Ο Μπολονι τους θεωρει την '''εσχατη λυση''' για τις θεσεις που αγωνιζωνται.
Οταν δεν υπαρχει διαθεσιμος αλλος να παιξει ,τοτε αναγκαστικα θα παιζουν αυτοι.
Αυτο ομως δεν αναιρει οτι εμεις πρεπει να τους στηριζουμε και να τους χειροκροτουμε για οσο θα αγωνιζωνται με τον
ΔΙΚΕΦΑΛΟ στο στηθος.
Άβαταρ μέλους
Dark Angel
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Κυρ 26 Δεκ 2010, 17:51

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Dark Angel »

αυτο το παλικαρι τον Τσουκαλα ,λεω

τον εχουν παραγκωνισμένο
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Photis »

eleos έγραψε:
Photis έγραψε:Γιατί άραγε???
:pano:
Για εξήγησε μας και εμάς που δε καταλαβαίνουμε..

1. Πάει Μεθυσμένος και με 2 γκομενάκια σε κάθε μασχάλη στην προπόνηση;
2. Απο πέρσι που είδαμε 2-3 καλά στοιχεία, τα ξέχασε όλα;
3. Δουλεύει με ΟΛΟΥΣ τους νέους εκτός απο αυτούς που ξεκινάει το όνομα τους με ΤΣΟΥΚ;
4. Ο Μπολόνι-ΘΕΟΣ-Αλάθητος ξέρει;

ΥΓ: Κανας ΑΡΔ δε βρέθηκε να μάθει τι παίζει με αυτό το παιδί;
Τώρα τι έπαθες???Απλά λέω σου έδειξε ο Μπόλονι να παραγκωνίζει παίκτες και να αξίζουν?Δε νομίζω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”