28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από moican4 »

Που χαθηκες ρε ψυχη εσυ...?
Amoniazol ηπιες και εγινες "αορατος"?


:roll:

Εκανες την "δουλιτσα" μας στα δυσκολα και τωρα σαν στημενη λεμονοκουπα στον ....καδο...!
Αυτα ειναι κινητρα για νεους παικτες.. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Sera4 »

τον δοκιμαζεις μια βδομαδα στις προπονησεις και μενει με τα τρια στο χερι καθε φορα....αλλα ειπαμε ανακατεμα της τραπουλας...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

[ :twisted: ] κρίμα για το Σταυράκη που αξίζει να βρίσκεται στην 11άδα, αλλά ο κακός ο Χάβος δεν τον βάζει. Ευτυχώς το καλοκαίρι που δε θα υπάρχει σάλιο θα λέμε ευτυχώς που υπάρχει και ο Τσουκαλάς και θα πάρει την ομάδα στις πλάτες του ο παιχταράς. Και γιατί είναι παιχταράς; Επειδή ο Χάβος τον αδικεί και βάζει στη θέση του τον περιπατητή.[ :twisted: ]
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από sernikos »

το μουστακι ξυρισε Σταυρο μου, δεν βλεπεις τον κοουτς παντα κοντρα ξυραφι παιρνει!!
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από slidar »

Βασικος στην θεση της αερινησ φραντζας χθες..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Karelias »

Γιατί τέτοια ξαφνική εξαφάνιση;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Εξελίσσεται σε Σακελλαρίου Νο 2. Από συνεχόμενες εμφανίσεις σε εκτός αποστολής. Άβυσσος το μυαλό του Ιωακείμ...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από xristos14 »

Είναι η περίφημη τακτική Χάβου που κτίζει τον ΠΑΟΚ του μέλλοντος..δηλαδή παίζω με τους 34χρονους και αυτούς που στανταρ θα φύγουν κ εξαφανίζω τους 22χρονους
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Κώδικας: Επιλογή όλων

όταν ήμουν μικρός πριν χρόνια με πήγανε σε ένα προξενιό. Η κυρία είχε δύο κόρες μια μικρούλα 20άρα και μια πιο μεστωμένη που είχε 30ρίσει. Η μαμά φυσικά ενδιαφερόταν να δώσει την 30άρα, μην της μείνει και στο ράφι. Έκανε όμως ένα λάθος την ημέρα που πήγα στο σπίτι να γνωριστούμε τη μικρή την έκρυβε, λίγο την είδα όταν άνοιξε η πόρτα της κουζίνας ενώ ετοίμαζε τους καφέδες. Τρελάθηκα! ομορφούλα φαινότανε, ψηλή, λεπτή, όσο δεν την έβλεπα τόσο τη σκεφτόμουν. Αυτή η ηλίθια η μάνα της την έκρυβε και δε με άφηνε να τη δω να τη χαρώ λίγο. Τελικά όμως είδε ότι το είχα πάθει πλάκα με τη μικρή και μου την έδωσε. Το κακό ήταν ότι η μικρή ήταν λίγο κουτσή, μου κάνει όμως ένα καφέ μούρλια.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από niko70 »

Το λάθος του (και του μπίλλυ δε κιντ) ήταν ότι έβαλαν γκολ...
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Odi »

Πάνω που παίρνει για τα καλά τα πάνω του τρώει εξαφανιζόλ..Το ιδιο και με τον Κουτσιανικουλη,το ίδιο και με τον Κλάους,τα ίδια και με τον Ελ Ζαρ..

Ρε συ Μάκη αυτοί που παίζουν μπάλα ή έστω δείχνουν διαθεση..ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ..Γιατί νομίζω τα εχεις μπερδέψει λίγο..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Sera4 »

σε περιπτωση μη συμμετοχης του ιβιτς πρεπει να ξεκινησει βασικος οπωσδηποτε....

τομας,σανκαρε,σολακης,μαρτιν ολοι νταμαρια και δυνατοι στα στημενα θα εχουμε προβλημα οπως με το χανουμι οποτε χρειαζομαστε τον ψηλο και δυνατο τσουκαλα αντι του φωτακη νομιζω...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από danirifle »

συφωνώ σε τσουκαλά αντί φωτάκη!

και όχι μόνο σε αυτό το μας, αλλά γενικά τον θεωρώ πιο πολύτιμο και παθιασμένο

+ ύψος, κεφαλιά, πάσα, τρέξιμο, τάκλιν, λιγότερα φάουλ

- σουτ
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από sernikos »

αι αγκρι
εχει να μας δειξει πολλα ακομη ο τσουκ
ο φωτ ειναι και επιφοβος σε καποια μαρκαρισματα (θυμιζει σε αραμπατζη η ατσουμπαλοσυνη του σε μερικα φαουλ)
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Zorro4 »

Νομίζω πως όποιος και αν ξεκινησει το παιχνιδι, θα αποτελέσει αλλαγή του άλλου σε κάποιο σημείο του αγώνα.
Προσωπικά θα ήθελα και εγώ τον νεότερο Τσουκαλά, αλλά και ο "καλός Φωτάκης" ρε αδέλφια, δεν είναι αμελητέα δύναμη.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ... ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ... ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΕΩΝ ΤΟΥ 2007... ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”