28. Σταύρος Τσουκαλάς
- kostas_pebs
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Τετ 16 Μαρ 2011, 23:14
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Μπράβο ρε Σταύρε .... Ίσως ο μόνος που προσπάθησε και το εκτίμησα ισως μαζι με γκαρσια.. Συνεχισε ετσι , παιδια που να πονανε την φανελα χρειαζομαστε , οχι αλλους μισθοφορους ( γενικα μιλαω οχι μονο για τους δικους μας )
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Συνεχισε ετσι γιατι εχεις θεση στην ενδεκαδα και το αποδεικνευεις εδω και καιρο...
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Είσαι ο καθρέφτης της ομάδας.
Φτάσαμε στο σημείο να σε ζητούμε και βασικό.
Κατάντια...
Φτάσαμε στο σημείο να σε ζητούμε και βασικό.
Κατάντια...
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
πολυ θα ηθελα να μαθω το σκεπτικο με το οποιο εμεινε εκτος αποστολης σημερα...
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Δεν μπορείς να έχεις στην ίδια αποστολή Γκαρσία, Φωτάκη, Αρίας, Βιτόλο, Ίβιτς και Τσουκαλά. 6 από τους 18 παίκτες να προορίζονται για 3 ή δύο θέσεις στην εντεκάδα; Δεν γίνεται απλά. Κάποιος πρέπει να μένει εκτός κάθε φορά. Μεταξύ Βιτόλο και Τσουκ, προτιμηθηκε ο Βιτόλο -λογικά γιατί είναι πιο ξεκούραστος-, μεταξύ φωτάκη και τσουκ προτιμηθηκε ο φωτάκης -λογικά για να βρει ρυθμό αλλά και γιατί ο χάβος νομίζει ότι παίζει και δεξιά-, ο Αρίας έπρεπε να ξεκινήσει και αυτός μια φορά βασικός. Γκαρσία Ίβιτς έχουν συμβόλαιο με την εντεκάδα.. Οπότε καταλαβαίνεις ότι αυτός περίσεψε σε αυτό το ματς.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
...μακάρι να μην είναι το γεγονός ότι πρέπει να υπογράψει νέο συμβόλαιο.Sera4 έγραψε:πολυ θα ηθελα να μαθω το σκεπτικο με το οποιο εμεινε εκτος αποστολης σημερα...
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
και παλι εκτος αποστολης....ο μοναδικος που μπορει να δωσει υψος στην ομαδα και να δοκιμαστει σε τριπλετα στο κεντρο...και που στα τελευταια παιχνιδια σταθερα εκ των διακριθεντων και με διαθεση...ο,τι να ναι τελικα...πλεον μιλαμε για ''επικινδυνες'' αποφασεις απο το τεχνικο τιμ...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Εξελίσσεται σε Σακελλαρίου Νο 2. Από συνεχόμενες εμφανίσεις σε εκτός αποστολής. Άβυσσος το μυαλό του Ιωακείμ...
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Εχουμε και λεμε..
Γκαρσια, Βιτολο, Φωτακης, Αριας...
4 αμυντικα χαφ...
Ποσα θα παρει?
Και αν βαλει μεσα τον Τσουκ, ποιος θα μεινει απ εξω?
Εδω το σηριαλ του Ιανουαριου , ο Μπαλαφας για το αν θα μεινει η θα φυγει που μας τα ζαλισαν, δεν ακουμπησε ουτε μπαλα απο τοτε, αυτο μας πειραζει τωρα?
Γκαρσια, Βιτολο, Φωτακης, Αριας...
4 αμυντικα χαφ...
Ποσα θα παρει?
Και αν βαλει μεσα τον Τσουκ, ποιος θα μεινει απ εξω?
Εδω το σηριαλ του Ιανουαριου , ο Μπαλαφας για το αν θα μεινει η θα φυγει που μας τα ζαλισαν, δεν ακουμπησε ουτε μπαλα απο τοτε, αυτο μας πειραζει τωρα?
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Ο Φωτάκης δεν είναι αμυντικό χαφ. Είναι ένα απλό χαφ που οι επιθετικές του αρετές είναι ελαφρώς καλύτερες από τις αμυντικές του αρετές.
Ο Ντιέγκο είναι πιο πολύ ''οχτάρι'' παρά ''εξάρι''.
Τες πα, δεν έχει και σημασία, κουβέντα να γίνεται.
Ο Ντιέγκο είναι πιο πολύ ''οχτάρι'' παρά ''εξάρι''.
Τες πα, δεν έχει και σημασία, κουβέντα να γίνεται.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
ο τσουκαλας μπορει να προσφερει πολλα περισσοτερα απο τον φωτακη ιδιως την συγκεκριμενη στιγμη...αν παλι ο ιβιτς σερνεται οπως στο περιστερι για ακομη μια φορα δεν θα εχουμε κανεναν να τον αναπληρωσει μιας και ή θα το γυρισουμε σε 4-4-2(που πιο πολυ με τους παιχτες που εχουμε ειναι 4-2-4) ή θα μπει ο φωτακης και η ηδη κοντη ομαδα μας δεν θα εχει ποιον να πηδηξει για κεφαλια επιθετικα και αμυντικα....απλα δε μπορω να καταλαβω πως εξαφανιζεται ενας παιχτης που στα τελευταια κυριως ματς ηταν σταθερα στους διακριθεντες και λεγαμε κιολας να τον δοκιμασουμε και λιγο πιο μπροστα σαν ιβιτς που ειναι η φυσικη του θεση οπως λεγεται και δηλωνει και ο ιδιος...moican4 έγραψε:Εχουμε και λεμε..
Γκαρσια, Βιτολο, Φωτακης, Αριας...
4 αμυντικα χαφ...
Ποσα θα παρει?
Και αν βαλει μεσα τον Τσουκ, ποιος θα μεινει απ εξω?
Εδω το σηριαλ του Ιανουαριου , ο Μπαλαφας για το αν θα μεινει η θα φυγει που μας τα ζαλισαν, δεν ακουμπησε ουτε μπαλα απο τοτε, αυτο μας πειραζει τωρα?
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Είναι η τακτική Χάβου όποιος αρχίζει και τα πάει καλά να τρώει λίγο πάγκο-εξέδρα για να στρώσει χαρακτήρα..και δεν το λέω για πλάκα είναι η 5η φορά που το κάνει (Ζουελα ,Κλαους ,Ελ Ζαρ ,Κουτσια ,Τσουκαλάς)
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι η "καλή" διαχείριση του υλικού και οι ευκαιρίες που δίνει στα νέα παιδιά.
Άσε που αν παίξει στην θέση του και βάλει και κανένα γκολ θα ανέβουν οι μετοχές του και τότε τι θα γίνει ο ΙΒΙΤΣ???
Άσε που αν παίξει στην θέση του και βάλει και κανένα γκολ θα ανέβουν οι μετοχές του και τότε τι θα γίνει ο ΙΒΙΤΣ???