28. Σταύρος Τσουκαλάς
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
δεν θα τον κρινω βαση τον ποσο παιρνει γιατι απο τα 1000 ευρω μισθο αμα παει στα 60 δεν θα μαθει καλυτερη μπαλα........αγωνιστικα ας σταματησουμε αυτο το δεν κανει για τον πρωταθλητη ΠΑΟΚ γιατι αυτα δε υπαρχουν !!
εχεις παικτες αναλογα με τα οικονομικα σου και οχι με τα ονειρα σου.
ο τσουκαλας αγωνιστικα οπως και να το κανουμε οσο και να πειραζει μερικους τεριαζει στον ΠΑΟΚ με τον τροπο που παιζουμε....κριτηριο μεγαο για εμενα το καλοκαιρι που ερχετε ....το μονο σιγουρο δουλευει πολυ !
καλη συνεχεια και μερικοι σταματηστε να μιλατε ετσι απαξιωτικα....
εχεις παικτες αναλογα με τα οικονομικα σου και οχι με τα ονειρα σου.
ο τσουκαλας αγωνιστικα οπως και να το κανουμε οσο και να πειραζει μερικους τεριαζει στον ΠΑΟΚ με τον τροπο που παιζουμε....κριτηριο μεγαο για εμενα το καλοκαιρι που ερχετε ....το μονο σιγουρο δουλευει πολυ !
καλη συνεχεια και μερικοι σταματηστε να μιλατε ετσι απαξιωτικα....
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Είσαι ωραίος ρε Σταύρακα αλλά επίσης δεν είσαι έτοιμος...δουλειά δουλειά δουλειά
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Χθες είδα καλό τελείωμα από τον Σταύρο και δύο καλές μακρινές πάσες. Αυτό είναι μια υποψία σημαντικής βελτίωσης στο μέλλον. Δεν εχει ακόμη τις πρϋποθέσεις να παίξει δεκάρι, ούτε το ότι σημείωσε γκολ είναι ικανή συνθήκη για τη θέση αυτή. Αν όμως λάβουμε υπ' όψη μας ότι προήλθε από ομάδα Β΄ Εθνικής Κύπρου και έπαιξε ξαφνικά στον ΠΑΟΚ με στόχους για play-off, κύπελλο και Europa League, μπορώ να πω ότι έκανε ελπιδοφόρα σεζόν. Το αν θα τα καταφέρει να γίνει βασικός (8αρι ή και 10αρι) εξαρτάται από τον ίδιο και μένει να το δούμε. Προβλέψεις δεν μπορούν να γίνουν όσο κρατάει ο ίδιος την τύχη στα χέρια του.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Σταύρος Τσουκαλάς στον Sport103
Για τη νίκη επί του Εργοτέλη, αλλά και για το δικό του παρθενικό γκολ: «Ήταν κάτι πρωτόγνωρο, γιατί εδώ και τόσες αγωνιστικές το έψαχνα, βοήθησε να κλειδώσαμε τη νίκη γιατί ήμασταν σε δύσκολη θέση. Πιο πολύ έβαλα δύναμη παρά τεχνική στο σουτ αυτό. Ήθελα να βρω εστία. Το μισό γκολ είναι του Μουσλίμοβιτς λόγω της εξαιρετικής πάσας που μου έβγαλε».
Για την κατάσταση μέσα στην ομάδα πριν από το παιχνίδι με τον Εργοτέλη: «Στα αποδυτήρια δεν είχαμε κάτι, αλλά μετά την ήττα με την ΑΕΚ η νίκη ήταν απαραίτητη για να μπούμε στη πεντάδα έτσι ώστε να μας δοθεί η ευκαιρία για τη δεύτερη θέση. Ο αντίπαλος δεν είχε άγχος και αυτό ήταν θέμα, αλλά τελικά τα καταφέραμε».
Για τα δύο ντέρμπι που ακολουθούν: «Τα δύο παιχνίδια είναι τα πιο σημαντικά της χρονιάς. Θα ετοιμαστούμε κατάλληλα, με καλή ψυχολογία να κερδίσουμε και να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας που την έχει ανάγκη».
Για τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται κι αν αυτή είναι πιο μπροστά στο κέντρο: «Από μικρός έπαιζα αυτή τη θέση, το τι ταιριάζει τώρα όμως στην ανάγκες της ομάδας, αυτό το ξέρει ο προπονητής. Όπου με βάλει ο προπονητής θα παίξω».
Για το πώς ξεκίνησε η καριέρα του στην ομάδα: «Όλα έγιναν ξαφνικά, όμως είχα μέσα μου την πίστη πως μπορώ να σταθώ στον ΠΑΟΚ,και πιστεύω πως κάτι κατάφερα. Σίγουρα η πίεση μου κάθισε κάπως, αλλά το αντιμετωπίζεις όταν κατανοείς πως η φανέλα του ΠΑΟΚ χρειάζεται σοβαρότητα. Κάθε λεπτό πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος για να μπορέσεις να σταθείς σε αυτή την ομάδα».
Για την συνεργασία με τον Γκαρσία: «Δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερο παρτενέρ από τον Πάμπλο, τώρα γύρισε και ο Βιτόλο που και αυτός είναι εξαιρετικός αμυντικός μέσος και ειλικρινά τους ευχαριστώ όλους, γιατί με στήριξαν από την πρώτη στιγμή».
Για το κλειδί της νίκης των δύο αγώνων που έρχονται: «Το πιο σημαντικό είναι το πάθος και η ψυχή που θα βγάλουμε. Αυτά τα δύο είναι τα κλειδιά για να νικήσουμε τους δύο αγώνες».
Για τη νίκη επί του Εργοτέλη, αλλά και για το δικό του παρθενικό γκολ: «Ήταν κάτι πρωτόγνωρο, γιατί εδώ και τόσες αγωνιστικές το έψαχνα, βοήθησε να κλειδώσαμε τη νίκη γιατί ήμασταν σε δύσκολη θέση. Πιο πολύ έβαλα δύναμη παρά τεχνική στο σουτ αυτό. Ήθελα να βρω εστία. Το μισό γκολ είναι του Μουσλίμοβιτς λόγω της εξαιρετικής πάσας που μου έβγαλε».
Για την κατάσταση μέσα στην ομάδα πριν από το παιχνίδι με τον Εργοτέλη: «Στα αποδυτήρια δεν είχαμε κάτι, αλλά μετά την ήττα με την ΑΕΚ η νίκη ήταν απαραίτητη για να μπούμε στη πεντάδα έτσι ώστε να μας δοθεί η ευκαιρία για τη δεύτερη θέση. Ο αντίπαλος δεν είχε άγχος και αυτό ήταν θέμα, αλλά τελικά τα καταφέραμε».
Για τα δύο ντέρμπι που ακολουθούν: «Τα δύο παιχνίδια είναι τα πιο σημαντικά της χρονιάς. Θα ετοιμαστούμε κατάλληλα, με καλή ψυχολογία να κερδίσουμε και να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας που την έχει ανάγκη».
Για τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται κι αν αυτή είναι πιο μπροστά στο κέντρο: «Από μικρός έπαιζα αυτή τη θέση, το τι ταιριάζει τώρα όμως στην ανάγκες της ομάδας, αυτό το ξέρει ο προπονητής. Όπου με βάλει ο προπονητής θα παίξω».
Για το πώς ξεκίνησε η καριέρα του στην ομάδα: «Όλα έγιναν ξαφνικά, όμως είχα μέσα μου την πίστη πως μπορώ να σταθώ στον ΠΑΟΚ,και πιστεύω πως κάτι κατάφερα. Σίγουρα η πίεση μου κάθισε κάπως, αλλά το αντιμετωπίζεις όταν κατανοείς πως η φανέλα του ΠΑΟΚ χρειάζεται σοβαρότητα. Κάθε λεπτό πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος για να μπορέσεις να σταθείς σε αυτή την ομάδα».
Για την συνεργασία με τον Γκαρσία: «Δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερο παρτενέρ από τον Πάμπλο, τώρα γύρισε και ο Βιτόλο που και αυτός είναι εξαιρετικός αμυντικός μέσος και ειλικρινά τους ευχαριστώ όλους, γιατί με στήριξαν από την πρώτη στιγμή».
Για το κλειδί της νίκης των δύο αγώνων που έρχονται: «Το πιο σημαντικό είναι το πάθος και η ψυχή που θα βγάλουμε. Αυτά τα δύο είναι τα κλειδιά για να νικήσουμε τους δύο αγώνες».
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
να τα εκατοστήσεις (τα γκολ) και να τις χιλιάσεις τις εμφανίσεις με την ΠΑΟΚΑΡΑ.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!joshua έγραψε:Εμενα αλλο με ανυσηχει,την μια διαβαζω για τον αντιιβιτς τσουκαλα.Την αλλη για τον κουτσια που του χρονου θα παρει την θεση του βιερινια.Την παρα αλλη για τον κλαους που ειναι πουλεν μεγαλο και πρεπει να παιζει στην θεση του μουσλι.Παικτες που σε καθε κριτικη τους γραφουμε ναι,ναι,αλλα και λιγο ετσι και λιγο αλλιως.Τα τελευταια 3 χρονια μου φαινεται δεν μας διδαξαν τιποτα.Ντεζαβου εχω με κατι ηλιαδηδες,βαγγεληδες.Εγω δεν θα πω τιποτα περισσοτερο.Θελω εναν σοβαρο προπονητη που θα παρει οτι αποφαση ειναι να παρει για το ροστερ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.Να του δωσουν ενα budget και να του πουν φτιαξε ομαδα.Αν αυτος κρινει οτι αξιζει να παιζει ο τσουκαλας να παιξει, το ιδιο και για τον κουτσια και για οποιοδηποτε αλλο.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
εφόσον τα οικονομικά μας είναι στενότατα, πρέπει να κρίνουμε αν μας "κάνει" ένας παίκτης ανάλογα με το πόσα χρήματα παίρνει, το πόσο μας κοστίζει.tigon4 έγραψε:δεν θα τον κρινω βαση τον ποσο παιρνει γιατι απο τα 1000 ευρω μισθο αμα παει στα 60 δεν θα μαθει καλυτερη μπαλα........
αν από τα 1000 ευρώ πάει στα 60 θα ας είναι λιγότερο επιζήμιος και ταυτόχρονα περισσότερο χρήσιμος γιατί θα μπορείς να τα επενδύχεις αλλού αυτά που θα κερδίσεις.
αν δεν κοιτάμε πώς να γίνουμε πρωταθλητές και πώς θα καλυτερεύσουμε το ρόστερ, τότε ας μη μιλάμε για βελτίωση και όνειρα και ιστορία.tigon4 έγραψε:αγωνιστικα ας σταματησουμε αυτο το δεν κανει για τον πρωταθλητη ΠΑΟΚ γιατι αυτα δε υπαρχουν !!
εχεις παικτες αναλογα με τα οικονομικα σου και οχι με τα ονειρα σου.
ας κάτσουμε με την τέταρτη θέση
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
δεν ειναι 11ατος παικτης αλλα προσωπικα πιστευω πως μπορει ανετα να αποτελει ρεζερβα βιτολο-γκαρσια
οταν φυγει ο γκαρσια σιγουρα θα χρειαστουμε βασικο 6αρι ή 8αρι. παλι ομως ο τσουκαλας μπορει να ειναι η 3η επιλογη του ΠΑΟΚ με τα περιορισμενα οικονομικα δεδομενα.
για τα επομενα τουλαχιστον 6 χρονια εχεις εναν παικτη που εχει συμβολαιο 60.000 (αντε να παει μεχρι 120-150 χιλ στα 28-30)
+ το οτι ο παικτης αυτος ειναι γιγενης, πραγμα παρα πολυ σημαντικο με τα νεα μετρα της uefa
οταν φυγει ο γκαρσια σιγουρα θα χρειαστουμε βασικο 6αρι ή 8αρι. παλι ομως ο τσουκαλας μπορει να ειναι η 3η επιλογη του ΠΑΟΚ με τα περιορισμενα οικονομικα δεδομενα.
για τα επομενα τουλαχιστον 6 χρονια εχεις εναν παικτη που εχει συμβολαιο 60.000 (αντε να παει μεχρι 120-150 χιλ στα 28-30)
+ το οτι ο παικτης αυτος ειναι γιγενης, πραγμα παρα πολυ σημαντικο με τα νεα μετρα της uefa
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Πέρυσι και ο Τσιρίλο ήταν παγκίτης. Και ο Φωτάκης. Και ο Κλάους στον πάγκο των Σερρών.
Μην προδιαγράφετε πορείες, εξελίξεις και καριέρρες. Εκτός αν είσαστε κορυφαίοι σκάουτερς.
Το μέλλον θα δείξει αν "εξαφανισθεί" ή θα εξελιχθεί σε παίκτη των 100 ή των 500 χιλιάδων.
Μην προδιαγράφετε πορείες, εξελίξεις και καριέρρες. Εκτός αν είσαστε κορυφαίοι σκάουτερς.
Το μέλλον θα δείξει αν "εξαφανισθεί" ή θα εξελιχθεί σε παίκτη των 100 ή των 500 χιλιάδων.
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
αν πρεπει να παιζει βασικος ειναι στη θεση του ιβιτς και πουθενα αλλου...ουτε δεξι χαφ,ουτε αμ.χαφ
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Το κεφι του και η ζωντανια του (σε συνδιασμο με τον mvp Βιτολο) κλειδωσαν τη νικη χθες.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς
Είναι σαφής η βελτίωσή του από τον πρώτο του αγώνα στο Σέρρες και αυτό σημαίνει ότι όλα πηγαίνουν φυσιολογικά, επομένως θα πρέπει να δούμε από αυτόν πολύ καλύτερα παιχνίδια, στο μέλλον!