28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από joshua »

Σε ενα βαθμο ο φιλος μπορει να ειναι υπερβολικος αλλα οτι η συμμετοχη φετος στην ομαδα με σημαντικο ρολο παικτων οπως ο φωτακης,ο τσουκ η ο αθανασιαδης εχει παιξει τον ρολο της στην κακη παρουσια της ομαδας σε ενα μεγαλο αριθμο παιχνιδιων για μενα ειναι γεγονος.Απο ολους αυτους βεβαια ο τσουκ ειναι ο μονος που εχει δειξει οτι του αξιζουν ευκαιριες και μια αρκετα σημαντικη θεση στην ομαδα,ισως οχι στην βασικη εντεκαδα αλλα σημαντικη ειδικα αν εχει εξελιξη στο παιχνιδι του.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από markos4 »

Federacion έγραψε:βεβαιως
ντουντου, σιμαο κ γκερειρο καλύτεροι ΣΗΜΕΡΑ που μιλάμε απο Τσουκαλα.

Καλή συνέχεια στο παιδί μας αλλα ΑΝΤΙ-Ιβιτσ παιχτή ενδεκαδατο ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!


δεν καταλαβαίνω τη λογική σας με Τσουκαλα στη θεση του Ιβιτς όλη τη χρονιά (την επομενη) θα τη βγάλουμε;;


κατα τ αλλα
ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΓΚΟΛ Κ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ!
αυτο λεω και εγω,ενταξει μπορει να ειναι φιλοτιμος μπραβο του αλλα στα δυσκολα τι γινεται?
αν θες να πας του χρονου καλυτερα απ οτι πηγαμε φετος δεν μπορεις να στηριχτης σε παιχτες σαν τον τσουκαλα.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από markos4 »

γελοιος επειδη λεω την γνωμη μου?
βαλε λιγο επιπεδο στην ζωη σου.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από eorptol »

zoomgr έγραψε:markos4 είσαι γελοίος οκ ,
και γω μ@λ@κ@ς που έκατσα και ασχολήθηκα
Έλα τωρα εδώ γράφει ότι αν δεν ειχαμε κοντρερας θα είμασταν για υποβιβασμό τι μαλακιες ακούμε βραδυατικα.....
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ο Τσουκαλάς είναι μια χαρά λύση για τέταρτο-πέμπτο χαφ.Κανείς δε λέει ότι μπορούμε να στηριχτούμε σε αυτόν.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από moican4 »

markos4 έγραψε:
moican4 έγραψε:
markos4 έγραψε:και οταν επαιζε τι εκανε?δεν υπαρχουν στο παγκοσμιο στερεωμα ποδοσφαιριστες τσουκαλοφωτακιδες και δυστυχως εχουμε την ατυχια να τους εχουμε στην ομαδα μας.αλλα θα μου πεις πως θα ειμασταν 35 βαθμους απο την κορυφη αν δεν ειχαμε τετοιους παιχτες.
Ενω τον ντουντου ,τον μοντεστο και ολους τους αλλους τους απιθανους τους ηξερες απο παλια μιας και ο γαυρος ειναι πρωταθλητης.!!
Αυτοι δηλ κανουν την διαφορα στον γαυρο και πηρε το πρωταθλημα...
αν ομως ειχε ο γαυρος ειχε τον τσουκαλα και τον φωτακη θα λεγαμε κοιτα ομαδα που περνει πρωταθλημα με αυτους τους παιχτες θα γελαγε το καθε παρδαλο κατσικι.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ενω τωρα λες ,μπραβο αξια το παιρνει γιατι εχει παιχταραδες...!! :lol: :lol:

Δεν μου ειπες, αυτους τους απιθανους του γαυρου τους ηξερες και απο πριν?

Ειμαστε και εμεις κωλοφαρα παντως..
Αμεσως να πουμε αν μπορουμε να στηριχτουμε ,αν κανει, αν δεν κανει αν κοβει η δεν κοβει..

Ολα τα ξερουμε γαμω το φελεκι μου...Δεν αφηνουμε να κυλησουν τα πραγματα περιμενοντας την συνεχεια..
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Federacion έγραψε:βεβαιως
ντουντου, σιμαο κ γκερειρο καλύτεροι ΣΗΜΕΡΑ που μιλάμε απο Τσουκαλα.

Καλή συνέχεια στο παιδί μας αλλα ΑΝΤΙ-Ιβιτσ παιχτή ενδεκαδατο ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!


δεν καταλαβαίνω τη λογική σας με Τσουκαλα στη θεση του Ιβιτς όλη τη χρονιά (την επομενη) θα τη βγάλουμε;;


κατα τ αλλα
ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΓΚΟΛ Κ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ!
Σε τι ειναι καλυτεροι; Στα μπλογκ; O Dudu δεν ειναι παικτης 5εκ και εχει φανει αυτο, ο Simao δεν μπορει να πασαρει πανω απο δυο μετρα, και για τον Γκερειρο, αστα..απλα δες ποσα παιρνει, και μπες και σε κανενα σαιτ αεκτσηδων να δεις τι λενε..Οσο για αντι-Ιβιτς, εχεις απολυτο δικιο. Το παιδι μπορει να γινει ενα πολυ καλο 8αρι, δεν μου φαινεται για 10αρι.
joshua έγραψε:Σε ενα βαθμο ο φιλος μπορει να ειναι υπερβολικος αλλα οτι η συμμετοχη φετος στην ομαδα με σημαντικο ρολο παικτων οπως ο φωτακης,ο τσουκ η ο αθανασιαδης εχει παιξει τον ρολο της στην κακη παρουσια της ομαδας σε ενα μεγαλο αριθμο παιχνιδιων για μενα ειναι γεγονος.Απο ολους αυτους βεβαια ο τσουκ ειναι ο μονος που εχει δειξει οτι του αξιζουν ευκαιριες και μια αρκετα σημαντικη θεση στην ομαδα,ισως οχι στην βασικη εντεκαδα αλλα σημαντικη ειδικα αν εχει εξελιξη στο παιχνιδι του.
Φιλε ολες οι ομαδες χρειαζονται και φτηνους ρολιστες, καθως και πιτσιρικαδες που μπορει να βγουν λαχεια. Σκεψου την εικονα του Βιερινια την πρωτη χρονια, και αν περιμεναμε οτι θα ειχε αυτη την εξελιξη. Θα μπορουσαμε μηπως ποτε να εχουμε ΑΓΟΡΑΣΕΙ τετοιο παιχτη; ΠΟΤΕ !
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από markos4 »

οχι φυσικα δεν λεω αυτο.αλλα εσυ θες να μου πεις οτι ηταν μεγαλη επιτυχια η μεταγραφη του φωτακη απο την λαρισα γιατι τον κλεψαμε μεσα απο τα χερια του γαυρου.
τον μοντεστο τον ειχα παρακολουθησει τυχαια στη γαλλια σενα παιχνιδι με την λυων που η μονακο ειχε φαει 5 γκολ με 2 τραγικα λαθη του μοντεστο ενταξει για τον πουτσο ειναι ο παιχτης.
τελοσπαντων μακαρι ο τσουκαλας να ειναι το επομενα 8αρι της εθνικης ελλαδος αλλα εγω δεν το βλεπω.
τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από τρελαg4 »

moican4 έγραψε:
markos4 έγραψε:και οταν επαιζε τι εκανε?δεν υπαρχουν στο παγκοσμιο στερεωμα ποδοσφαιριστες τσουκαλοφωτακιδες και δυστυχως εχουμε την ατυχια να τους εχουμε στην ομαδα μας.αλλα θα μου πεις πως θα ειμασταν 35 βαθμους απο την κορυφη αν δεν ειχαμε τετοιους παιχτες.
Ενω τον ντουντου ,τον μοντεστο και ολους τους αλλους τους απιθανους τους ηξερες απο παλια μιας και ο γαυρος ειναι πρωταθλητης.!!
Αυτοι δηλ κανουν την διαφορα στον γαυρο και πηρε το πρωταθλημα...
Όλοι ξέρουμε πολύ καλά ότι ο παίχτης του ολυμπιακού που κάνει την διαφορά είναι ο διαιτητής. :lol: :lol: :lol:
Πως γίνεται και ξεχνάμε συνέχεια αυτή την λεπτομέρεια δεν το καταλαβαίνω. :?:
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Federacion έγραψε:βεβαιως
ντουντου, σιμαο κ γκερειρο καλύτεροι ΣΗΜΕΡΑ που μιλάμε απο Τσουκαλα.

Καλή συνέχεια στο παιδί μας αλλα ΑΝΤΙ-Ιβιτσ παιχτή ενδεκαδατο ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!


δεν καταλαβαίνω τη λογική σας με Τσουκαλα στη θεση του Ιβιτς όλη τη χρονιά (την επομενη) θα τη βγάλουμε;;


κατα τ αλλα
ενα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΓΚΟΛ Κ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ!
++++Απολυτα σωστος.Φωναζει η ομαδα οτι θελει ΔΕΚΑΡΙ ενδεκαδατο. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από sakisxxx »

Συμφωνω με τον xrisitsapa......Το παληκαρι ηρθε απο την β κυπρου κατευθειαν στα βαθεια και μπορεσε να ανταπεξελθει σε θεση που δεν ειναι η κανονικη του....Για αντι-Ιβιτς δεν κανει αλλα για οχταρι μπορει.....
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

markos4 έγραψε:γελοιος επειδη λεω την γνωμη μου?
βαλε λιγο επιπεδο στην ζωη σου.
Και το ΔΑΠΕΔΟ επιπεδο ειναι
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από danirifle »

πάρα πολύ καλό τελείωμα!!

και για να μην τα λέμε μόνο όταν όλα πάνε χάλια, ο σταύρος αν και δεν κάνει για τον πρωταθλητή ΠΑΟΚ, ωστόσο προσφέρει πάρα πολλά ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Falegkos »

μπικε και αλλαξε το ματς.

Περα απο το γκολ (οταν βλεπω ολοι οι παικτες τις ομαδας να εχουν καλυτερο τελειωμα απο τους 2 επιθετικους μας γυρναν τα μυαλα μου) νομιζω οτι παει πολυυυυυ αργα αλλα σταθερα ανοδικα.
Δεν μου γεμιζε το ματι και ουτε ακομα μου το γεμιζει αλλα νομιζω οτι αν επεζε πιο μπροστα απο βιτολο,γκαρσια θα ηταν πολυ καλυτερος.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από joshua »

A παρασανδαλε θα σε μαλωσω.Μου τα χαλας σημερα.Ποιος Φωτακης????? Δεν υπηρχε παικτης φωτακης σημερα στο γηπεδο.Ο Τσουκ μπροστα του ηταν ντεσαμπ.Βεβαια ουτε αλλαξε ο τσουκ καμια ροη στο παιχνιδι.Επι 94 λεπτα ημασταν τραγικοι ειτε με τσουκ ειτε χωρις.Εμενα αλλο με ανυσηχει,την μια διαβαζω για τον αντιιβιτς τσουκαλα.Την αλλη για τον κουτσια που του χρονου θα παρει την θεση του βιερινια.Την παρα αλλη για τον κλαους που ειναι πουλεν μεγαλο και πρεπει να παιζει στην θεση του μουσλι.Παικτες που σε καθε κριτικη τους γραφουμε ναι,ναι,αλλα και λιγο ετσι και λιγο αλλιως.Τα τελευταια 3 χρονια μου φαινεται δεν μας διδαξαν τιποτα.Ντεζαβου εχω με κατι ηλιαδηδες,βαγγεληδες.Εγω δεν θα πω τιποτα περισσοτερο.Θελω εναν σοβαρο προπονητη που θα παρει οτι αποφαση ειναι να παρει για το ροστερ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.Να του δωσουν ενα budget και να του πουν φτιαξε ομαδα.Αν αυτος κρινει οτι αξιζει να παιζει ο τσουκαλας να παιξει, το ιδιο και για τον κουτσια και για οποιοδηποτε αλλο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”