28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Πως ειναι δυνατον να ξεφυγε κατι τετοιο του Ζαγορ;; Μεγαλη αδικια για το παιδι που εχει προσπαθησει πολυ και εχει βοηθησει σημαντικα.Αμεσως συμβολαιο με τουλαχιστον διπλασιες αποδοχες! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από gika »

Διπλάσιες;;;;

Εγώ λέω δεκαπλάσιες!!!!

Ούτως ή άλλως ότι και να πολλαπλασιάσεις με το μηδέν, μηδέν σου δίνει.. :lol:

Πέρα από την πλάκα, ουκ εν τω ακριβώ το ευφ...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από bane1980 »

Δείτε τι λέει και ακριβώς μετά...

κάνανε τέτοια χοντράδα στο "άρθρο" ή μας λένε εμμέσως πλην (α)σαφώς οτι από το ρόστερ θα ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ οι Χαλκιάς, Κουτσια, Φωτάκης, Σακελλαρίου, Γιακουμής, Γεωργίου, Μπαλάφας, και δεν παίζει επιστροφή Παπάζογλου; εκτός εάν δεν τους θεωρούν όλους αυτούς γηγενείς ή εκτός εάν στα δικά τους ελληνικά "γηγενής" σημαίνει να έχω ξεκινήσει την καριέρα μου από τον ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από diniko80 »

απο τα τσικο εννοει (2 χρονια τουλαχιστον νομιζω σε ακαδημιες του ΠΑΟΚ ή το πρωτο επαγγελματικο συμβολαιο στο ΠΑΟΚ, δεν ειμαι σιγουρος ποιο απο τα δυο στοιχειοθετει τον ορο τσικο νομιζω το δευτερο) ...
ο κανονισμος μιλαει και για συγκεκριμενο νουμερο με παικτες απο ακαδημιες και για ελληνες...
βεβαια ο ορος γηγενης δεν σημαινει αυτο που θελει να πει ο μαγκας, αλλα τεσπα
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από erevos187 »

Μαλλον εννωει αυτους που ειχαν πριν κλεισουν τα 21 3 χροννια συμβολαιο με την ομαδα και ειναι και οι Γεωργίου, Μπαλάφας
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Bono »

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά τελευταία σε πολλά γκολ που έχουμε δεχτεί έχει μιά εμπλοκή ο Τσουκαλάς με την έννοια πως είναι κοντά στον σκόρερ και αδυνατεί να αντιδράσει.
Σήμερα αφήνει τον Σκόκο να μπεί περιοχή στο 3ο γκολ ενώ είναι και ο παίκτης που βρίσκεται δίπλα του στο 2ο και αδυνατεί να τον δυσκολέψει έστω και στο παραμικρό.
Με την Καβάλα είναι ο παίκτης που είναι δίπλα στον Νικολάε μέσα στην περιοχή και τον βλέπει να περιστρέφεται αδυνατώντας είτε να του κλείσει το πεδίο για σουτ είτε να μαρκάρει τουλάχιστον για να τον δυσκολέψει.
Με τους Ρώσσους το χαφ που βγάζει τη μπαλλιά στον Τόσιτς για το πέναλτυ διασχίζει πολλά μέτρα με αυτόν δίπλα του και δεν κάνει ούτε φάουλ.
Πολλά τα βελούδινα μαρκαρίσματα.
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από indian chief »

+1 σωστη παρατηρηση αδερφε....
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Με την ΤΣΣΚΑ παράτησε τον παίκτη "του" για να κάνει αχρείαστο και ακατανόητο double team στου Μίρο (τον παίκτη)... Σήμερα κάνει support στον Σκόκο (πετάγεται και o Κλάους σαν Νάταλι Πόρτμαν στο Black Swan) κι έρχεται το παστέλι "Jannis" με ξηρούς καρπούς...

Εντάξει δεν είναι αμυντικό χαφ, ούτε του χρεώνω την κατάντια της κοινωνίας αλλά 2-3 γαμημένα βασικά πραγματάκια δεν τα έμαθε στις υπερσύγχρονες ακαδημίες του Α.Σ. ΠΑΟΚ; (Στις ποιες;)
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από GREATANASTASIOS »

σημερα σκετη απογοητευση με 5τα ματια μαρκαριζε κριμα που ειναι και ψηλο παιδι πρεπει να ξυπνησει και να παιζει σαν ανδρας αυτες οι αδερφιστικες εμφανισεις δεν αρμοζουν σε καποιον που φοραει την ασπρομαυρη φανελλα.
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από fratz8 »

ο τσουκαλας φταίει και οχι ο Ετο που ηταν και περιοχη ευθυνης του???
το παλικαρι σε σχεση με ολους τους υπολοιπους τα πηγε καλυτερα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παίζει χωρίς συμβόλαιο, μόνο με μισθό; ΕΛΕΟΣ!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Αυτός ο παίχτης θα αφήσει εποχή στον ΠΑΟΚ. Μπαλαδόφατσα ο Σταυράκης. Η καλύτερη μεταγραφή για φέτος.
Άβαταρ μέλους
crabsody_in_blue
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από crabsody_in_blue »

Εντάξει δεν έχει σημασία ότι δεν παίζει με συμβόλαιο. Τα δίνει όλα. Θα του γίνει συμβόλαιο. Το θέμα είναι ποιό είναι το ταβάνι του και μέχρι που μπορεί να φτάσει. Βοήθησε την ομάδα όσο έλειπαν Vitolo, Φωτάκης. Τώρα χρειάζεται; Μπορεί να αντικαταστήσει τον Garcia όσο αυτός λείπει; Νομίζω η θέση που του ταιριάζει είναι εκείνη. Δεν κάνει για 10άρι όπως κάποιοι υπονοούν. Δεν έχει καθόλου σουτ για παράδειγμα. Δεδομένου ότι του χρόνου ο ΠΑΟΚ χρειάζεται παίκτη στη θέση του Garcia για βασικό (ο Pablo πρέπει να έρχεται από πάγκο και να παίζει σε λίγα ματς από την αρχή) νομίζω ότι δεν είναι και πολύ σοφό να μείνει στην ομάδα ο Τσουκαλάς.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Petm »

Με την Καβάλα είναι ο παίκτης που είναι δίπλα στον Νικολάε μέσα στην περιοχή και τον βλέπει να περιστρέφεται αδυνατώντας είτε να του κλείσει το πεδίο για σουτ είτε να μαρκάρει τουλάχιστον για να τον δυσκολέψει.
το οποιο goal (αν και όλοι μας αρέσει να θυμόμαστε από τον αμπντouν και μετά) αρχίζει από κακή πασα του Τσουκαλά (και σαν απόφαση και σαν εκτέλεση).

Αλλα εδώ εντάξει μπορώ να δώσω το ελαφρυντικό ότι αν ήταν προπονητής του ο santos τέτοια πασα δε υπήρχε περίπτωση ούτε να διανοηθεί να βγάλει.

[youtube]bOll9D1duyk[/youtube]



YG: ο τσουκαλάς είναι τεράστιο κεφαλαιο για το ΠΑΟΚ και πρέπει να προσεχτεί. Με το να παίζει τεταρτη-κυριακή περισσότερο κακό του κάνουμε παρα καλο
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

η πιο πετυχημενη μετεγγραφη του δεκεμβ..κτ ουδολως κολακευτικο για τη διοικηση που συνεχιζει να σκορπαει το μπατζετ σε 250 000 σε παικτες οπως ο αριας και ο εττο και τελικα τη διαφορα(χωρις ναναι παικταρας αλλα ενα καλο εργαλειο) να την κανει δικος μας δανεικος απο Β εθν κυπρου...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”