28. Σταύρος Τσουκαλάς

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Photis »

Sera4 έγραψε:ο ποδοσφαιριστης που δινει και την ψυχη του στο γηπεδο για την ομαδα που αγαπαει φαινεται...ατελειωτα χιλιομετρα καλυψεις κοψιματα και ψυχραιμος με ενα λαθος μονο...μβπ για σημερα...μπραβο ρε τσακαλε...
++++++++
:pano:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Falegkos »

ΔΕΝ ειναι ο παικταρας..... αλλα οταν ενας παικτης παιζει και τημαει την φανελα και τα τα λεφτα που παίρνει μπορει να καληψει τις ατέλειες.

μπραβο ρε μαγκα παιζεις μπαλα γιατι το γουσταρεις.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από MANIAKOS »

η πιο χρησιμη μετεγγραφη του δεκεμβριου.......δεν ειναι μεγαλος παικτης αλλ οι λυσεις που εχει δωσει υπερπολυτιμες,,,,.....κι αλλους τετοιυς να γλιτωσουμε λεφτα σε λιμα..
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Makis4444 »

Σοβαρότατη εμφάνιση.
Άβαταρ μέλους
rosanera
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2011, 21:55

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από rosanera »

MANIAKOS έγραψε:η πιο χρησιμη μετεγγραφη του δεκεμβριου.......δεν ειναι μεγαλος παικτης αλλ οι λυσεις που εχει δωσει υπερπολυτιμες,,,,.....κι αλλους τετοιυς να γλιτωσουμε λεφτα σε λιμα..
θα συμφωνήσω απόλυτα ,ισως με μονο μιά προσθηκη ενος ¨ακόμη¨στο δεν ειναι μεγαλος παικτης. δειχνει, σε μενα τουλαχιστον, ότι μπορει να γίνει. σκυλι μαυρο, δουλευταρας, με βελτιωσω απο ματς σε ματς.
Ελπίζω και καποια στιγμή να δοκιμαστει και πιο μπροστα ,σαν αντι-Ιβιτς, να μας δειξει τί μπορει.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από karl »

Τσουκαλά παλληκάρι
Χιλιόμετρα κάλυψες πάλι
για την μαστούρα μας την πιο μεγάλη.
ΠΑΟΚ προβολές και φάουλ αμυντικό
έτσι έμαθες από τα τσικό
Άβαταρ μέλους
papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από papageorgiou »

...Όσο κ να μην το περίμενε κανένας η ουσιαστικότερη "μεταγραφή" του δεκεμβρίου!!
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από eleos »

Μπράβο ρε αγορίνα..
Χίλια μπράβο.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Steenage »

μπραβο ρε παλικαρε . σερι ματς ειναι απο τους καλυτερους με πολλα χιλιομετρα , τρεξιματατα και ανασταλτικα ειναι πολυ καλος και τα δινει ολα μεσα στο ματς
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από No4h »

Μπραβο ρε ΠΑΟΚτσακι αρρωστο.Φαινεται ποσο τιμαει τη φανελα.Προχωρα και θα μαστε διπλα σου.
Πολυ καλο σημερα.Ανασταλτικα,σωστες πασες,καλυψε χωρους,τρεξιματα μεχρι το τελος.Μπραβο ΜΠΡΑΒΟ...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από moican4 »

Μεγαλή δουλεια στο κεντρο.
Ετρεξε ,καλυψε ,πιεσε (καποιες στιγμες), εκλεψε αρκετες μπαλιες...

Αξια βρισκεσαι σε αυτη την θεση..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από gika »

TaTaKaS έγραψε: Αν αυτόν τον παίκτη τον θέλετε στον Π.Α.Ο.Κ. τότε...καλά να πάθουμε!!!Έχει κι άλλους που υποστηρίζουν τον Π.Α.Ο.Κ. από μικρά παιδιά και μπορούν να παίξουν καλύτερη μπάλα αλλά δεν είχαν τα κονέ που έχει ο σταυράκης για να παίξουν...Αλλά αυτά μάλλον δεν τα ξέρετε οι περισσότεροι!!Για να μην αναρωτιούντε κάποιοι πως εμφανίστηκε από το πουθενά και σε 5 μέρες μέσα πήρε θέση βασικού (από τον Κάτσε) και μάλιστα όχι στην θέση που κανονικά παίζει...Στον Σάντος δεν περνούσαν αυτά,βρηκαν το Χάβο και τον έσπρωξαν...

Αυτά τα ολίγα...Να τον χαίρεστε τον παικταρά!!!
ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΣΟΥ.

Πόσο μου τη σπάνε όλοι αυτοί που το παίζουν ότι ξέρουν, και κρίνουν βάζοντας το κομπλεξ πάνω απ' όλα.

Βουλωσε τους τα στόματα ρε παλίκαρε Σταυρο. :pano:
Dimg4

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Dimg4 »

Toυ χρονου η μια θεση του αμυντικου χαφ νομιζω οτι σου ανηκει.
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Μπραβο ρε Σταυρο...
Συνεχισε ετσι..
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσίευση από paokmono »

βλέπω φιλότιμο και τρέξιμο.

Δεν βλέπω τρίπλα, δεν βλέπω μακρινή μπαλιά, δεν βλέπω σουτ, δεν βλέπω σέντρα, δεν βλέπω ευχέρεια στο ένας με έναν, δεν βλέπω κουβάλημα μπάλας.

Μπορώ να δω ότι από το πουθενά ήρθε ένας παίχτης που δεν έχει κάνει κάποιο τραγικό λάθος. Αλλά μέχρι τους ύμνους νομίζω ότι υπάρχει απόσταση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”