D.A.A.T. έγραψε:ειναι συγκλονιστικος ο τροπος με τον οποιο βελτιωνεται.
Νομίζω πως τα παραπάνω περιγράφουν πολύ καλά τον παίκτη.....δεν είναι καθόλου λίγο πράγμα να έρχεσαι απ' το πουθενά και έστω και απλώς να στέκεσαι όχι στον ΠΑΟΚ του 2007 αλλά στον Ευρωπαικό ΠΑΟΚ των τόσων απαιτήσεων.moican4 έγραψε: πως απαντες στον ΠΑΟΚ εχουν ενθουσιαστει με τον Τσουκ ,κυριως λογω της αμεσης προσαρμογης του στην ομαδα και στις απαιτησεις της.
Σαν να επαιζε χρονια φαινεται αυτος ο παικτης και ακριβως ετσι ειναι.
Και ο Σταυράκης δείχνει όχι απλώς να στέκεται αλλά κάτι αρκετά παραπάνω.
Είναι σίγουρο πως θα δούμε ακόμα αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή του αλλά το δίμηνο που παίζει δείχνει ότι ο ΠΑΟΚ μπορεί να ελπίζει ότι κάτι καλό θα πάρει σε βάθος χρόνου απ' αυτόν.
Μειονεκτήματα η ταχύτητα (που δεν βελτιώνεται) ενώ δεν έχει δείξει και πολύ ποιότητα επιθετικά (τρίπλα,σούτ,μεγάλη μπαλιά) για να λογίζεται έστω και μελλοντικά ως επιτελικός.
Βελτίωση σ' αυτά τα σημεία θα είναι καθοριστική για την εξέλιξή του.