8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Εισητήρια δεν δώσανε και δεν πρόκειται να πάω γιατί πρώτον δεν είμαι και πολύ συγκρατημένος όσον αφορά τις αντιδράσεις μου(ειδικά άμα αρχίσουν τα βούλγαροι και λοιπά) και δεύτερον διότι πολύ ξέρουν το ότι είμαι ΠΑΟΚ που σε συνδυασμό με την ρουφιανιά που διακατέχει πολλούς από αυτούς θα οδηγήσουν σε σίγουρα παρατράγουδα.. 
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21290
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21290
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 8. Bruno Cirillo
Για τον Μεντρανο ειναι ο ανθρωπος..
Κλασσικος καραγκιοζακος..
Εριχνε κλωτσιες στο παιδι που εβαλε το γκολ απο ......χαρα.!!!!!
Οσο δε αυτο με το τσιγαρο ειναι γνωστο ,αν ομως ηταν ανθρωπος απο το προπονητικο τιμ η την ΠΑΕ και τον εβλεπε χωρις να πει κουβεντα ,ειμαστε για ΚΛΩΤΣΙΕΣ
Κλασσικος καραγκιοζακος..
Εριχνε κλωτσιες στο παιδι που εβαλε το γκολ απο ......χαρα.!!!!!
Οσο δε αυτο με το τσιγαρο ειναι γνωστο ,αν ομως ηταν ανθρωπος απο το προπονητικο τιμ η την ΠΑΕ και τον εβλεπε χωρις να πει κουβεντα ,ειμαστε για ΚΛΩΤΣΙΕΣ
Re: 8. Bruno Cirillo
Μια ελαφριά κλωτσά στον πισινό είχε δώσει ο Βερόν στον Μπακαγιόκο αν θυμάμαι καλά στο Πανιώνιος ΠΑΟΚ 1-2 του 08-09. Αυτό το γ@μησε.
Re: 8. Bruno Cirillo
ρε συ μπρουνο!!
μπαμπας εγινες γμτ!!
σοβαρεψου!!
παλι πρωτος να κατεβεις απο το λεωφορειο ε; σαρεσουν τα τυρια;χαχαχαχα
αληθευει οτι το παιδι σου θα το στειλεις 2 χρονια σε σχολη στην ουρουγουαη; αλλα 2 χρονια πεκινο, και τελος για μαστερ στη σχολη καλιτζακηςνιντζα-κλωτσιδαςσαμουραι;
μπαμπας εγινες γμτ!!
σοβαρεψου!!
παλι πρωτος να κατεβεις απο το λεωφορειο ε; σαρεσουν τα τυρια;χαχαχαχα
αληθευει οτι το παιδι σου θα το στειλεις 2 χρονια σε σχολη στην ουρουγουαη; αλλα 2 χρονια πεκινο, και τελος για μαστερ στη σχολη καλιτζακηςνιντζα-κλωτσιδαςσαμουραι;
Re: 8. Bruno Cirillo
Μοϊκανέ ήταν άτομο με μπουφάν ΠΑΟΚ,δίπλα στο ξενοδοχείο της αποστολής και τον επέβλεπε..moican4 έγραψε:Οσο δε αυτο με το τσιγαρο ειναι γνωστο ,αν ομως ηταν ανθρωπος απο το προπονητικο τιμ η την ΠΑΕ και τον εβλεπε χωρις να πει κουβεντα ,ειμαστε για ΚΛΩΤΣΙΕΣ
Δεν νομίζω να είναι οπαδός δυστυχώς..
Re: 8. Bruno Cirillo
νταξ ρε παιδες, ισως ειναι η τελευταια του χρονια φετος σε τοσο ψηλο επιπεδο
δεν ειναι κανας πιτσιρικος που ξεκιναει σημερα καριερα
μερικα πραγματα δεν γινονται
ας βγαζει το πνευμονι του μεσα στο γηπεδο και τι να πω..
ιδανικο θα ηταν να μην καπνιζε αλλα παει τωρα, ειναι αργα..
το θεμα ειναι να μην το κανει μπροστα στους αλλους
δεν ειναι κανας πιτσιρικος που ξεκιναει σημερα καριερα
μερικα πραγματα δεν γινονται
ας βγαζει το πνευμονι του μεσα στο γηπεδο και τι να πω..
ιδανικο θα ηταν να μην καπνιζε αλλα παει τωρα, ειναι αργα..
το θεμα ειναι να μην το κανει μπροστα στους αλλους
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 8. Bruno Cirillo
Σιγα ρε μην εβγαινε με ατομο της αποστολης και καπνιζε!! κανας σεκιουριτας δικος μας θαταν!
Οι περισσοτεροι παντως ποδοσφαιριστες καπνιζουν...αρκει να μην το κανουν ετσι μπροστα σε γηπεδο/ξενοδοχειο!
παραδειγματα απειρα! θελετε κανα δυο?
Ζαγορακης ,Τζορτζεβιτς....κ πολλοι πολλοι αλλοι!!!!
Οι περισσοτεροι παντως ποδοσφαιριστες καπνιζουν...αρκει να μην το κανουν ετσι μπροστα σε γηπεδο/ξενοδοχειο!
παραδειγματα απειρα! θελετε κανα δυο?
Ζαγορακης ,Τζορτζεβιτς....κ πολλοι πολλοι αλλοι!!!!
Re: 8. Bruno Cirillo
tsi έγραψε:ΣΤΕΙΛΕ SMS, ΠΟΙΟΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΛΩΤΣΗΣΕΙ Ο ΤΣΙΡΙΛΟ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ:
ΚΕΝΟ Π1 ΤΟΝ ΧΑΛΙΚΑ
ΚΕΝΟ Π2 ΤΟΝ ΣΑΛΠΙ
ΚΕΝΟ Π3 ΤΟΝ ΧΑΒΟ