8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Ας βαλει τον ζουελα με τον Μαλεζα.....Οχι παλι ο Τσιριλο στην ενδεκαδα...Παλι θα θελουμε κολυρια.....
Re: 8. Bruno Cirillo
http://www.dailymotion.com/video/xem62p ... from=embed
χαχαχαχα ξυρισμένο κωλαράκι ο τσιριλο τον ξεβράκωσαν
χαχαχαχα ξυρισμένο κωλαράκι ο τσιριλο τον ξεβράκωσαν
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 8. Bruno Cirillo
Σεξυ Μπρουνο οεοεοεοε!!! Επιτελους η επιθυμια ολων των ΠΑΟΚτσηδων εγινε πραγματικοτητα αφου ο Μπρουνο κατεβασε τα σωβρακα και μαμησε τους Σερραιους!!! Παιξε και λιγο αμυνα ομως Ιταλε!!

Re: 8. Bruno Cirillo
δε συνεννοειται καθολου καλα με το μαλεζα...και επειδη καθομουνα πθσω απο τον παγκο του ΠΑΟΚ σε πολλες περιπτωσεις απευθυνονταν στο παγκο για να συνεννοηθουν....
Re: 8. Bruno Cirillo
Θεσπέσιο κωλαράκι ο σέξι Μπρούνο
Άντε πορνοστάρ δεν ήθελες να γίνεις πρέπει να τα συνηθίσεις αυτά.
Άντε πορνοστάρ δεν ήθελες να γίνεις πρέπει να τα συνηθίσεις αυτά.