8. Bruno Cirillo

Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Besuch »

Δε θελω να γινω εμπαθης, ολοι παιχτες του ΠΑΟΚ ειναι, αλλα απο αυριο που ανεβαινει το ματς, ας το κατεβασει οποιος θελει και ας το δει ξανα πιο προσεχτικα. Και αν μετρησει τα ατομικα λαθη του καθενος στην αμυντικη γραμμη (αποφασιζοντας ο ιδιος τι θεωρει λαθος) και βγαλει τον Τσιριλο οτι εκανε τα περισσοτερα, δεσμευομαι να παω να τον παρω απο τη Σουρωτη και να τον παω με το ζορι στο αεροδρομιο.
περσυ εκανε μια αρκετα εως πολυ καλη σε γενικες γραμμες χρονια απο Οκτωβρη και μετα και ομως τα ακουγε με ευκολια. Σημερα αναθεματιζεται παρολο που (για μενα) ηταν πολυ καλυτερος απο τον εταιρο σεντερ μπακ. Η ευκολη λυση.....παντα πρεπει να υπαρχει ενας "Μπαλαφας" στον ΠΑΟΚ.
paok x.m.
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 22:00

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από paok x.m. »

Eνα πραγμα δεν αντεχω!Αν εισαι κακος ποδοσφαιριστης ή δεν ξερεις μπαλα ή δεν μπορεις ή εισαι περιορισμενων δυνατοτητων ολα καλα αλλωστε το ξερουμε τι εισαι και παρολαυτα σε διαλεξαμε!!Αλλα η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ δεν αντεχεται!!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑι!Γινεται τοσο εμπειρος παιχτης που ετσι και αλλιως εχει συνηθισει να διωχθει οπου να ειναι και συνηθως αουτ να βλεπει οτι λειπει τερμα και να μην την βγαζει κορνερ????????Δηλαδη δεν σου κοβει καθολου?????ΕΛΕΟΣ πλεον!!!ΕΛΕΟΣ!Λειπει τερμα τελος η μπαλα κορνερ!Και να ησουν 20 χρονων παιδακι να παει στο διαολο...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Billy4 »

Ήταν αρκετά κακός αλλά με εκνεύρισε πολύ όταν έπεσε στη φάση που του έφυγε ο Σουάρεζ. Δεν ξέρω αν πραγματικά ήταν τόσο δυνατό το χτύπημα στο πρόσωπο. Από τα replay δεν φάνηκε τόσο τραγικό. Αυτός ξέρει καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Tolaros »

Τραγικό λάθος στο γκολ, πολύ πολύ χειρότερος ο Μαλεζάς. Ο Μπρούνο ότι λάθος έκανε το έκανε από μαμακία του, όχι επειδή χέστηκε πάνω του όπως ο έταιρος σέντερ μπακ, τουλάχιστον παίζει με ψυχή
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Pegasus »

Ένα καλό έκανε, έπιανε στο μπλα μπλα το Σουάρεζ και τον εκνεύριζε. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ρε γμτ...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Sera4 »

θα ζητουσε συμβουλες τωρα που ειναι εγγυος και η ελενα... :lol: :lol: :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από giapas »

Κίνδυνος - θάνατος για την άμυνά μας.

Ελπίζω να ανέβει
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από niko70 »

Έχω την αίσθηση, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι το δίδυμο Τσιρίλο-Μαλεζάς, έπαιξε τα λιγότερα λεπτά πέρισυ. Περισσότερο είδαμε Κοντρέρας-Τσιρίλο, Κοντρέρας-Μαλεζάς και Τσιρίλο-Σαβίνι. Ο Σάντος το έκανε για κάποιο λόγο...(μάλλον αυτόν που είδαμε χτες)
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Bono »

Χθες το δίδυμο ήταν κίνδυνος-θάνατος.
Στον Τσιρίλο λείπει φανερά η ποιότητα και παίζει μόνο με πάθος.
Στον Στελλάκη αρχίζω και πιστεύω ότι λείπουν και τα δύο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δεν με ενοχλησε τοσο που εχασε πολλακις σουαρες και λοιπους οσο το θεατο σε κεινη τη φαση που δηθεν χτυπησε...τα σιχαινομαι κτ τετοια......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Sera4 »

εν τω μεταξυ εκεινη την ωρα φωναζω ''φαουλ ρε λαλακα'' και βλεπω ριπλει και μενω εγω λαλακας προσπαθωντας να καταλαβω τι επαθε και επεσε σαν χαρτινος πυργος...σεντερ μπακ εισαι ρε μπρουνο πως εκθετεις ετσι την ομαδα??εκει κανεις ενα φαουλ και τελειωσε η μπουγαδα..
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από giapas »

Τον πέρασε για πλάκα ο άλλος ... και έπεσε μπας και πάρει φάουλ..

Τραγικό
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Federacion »

Φυγε απο τα όνειρα μας, πριν γίνεις εφιάλτης.

Αν δώ στη Τούμπα 11αδα χωρίς Κοντρέρας και με σεξυ αμπαλο μέσα θα πάθω οξέα μανιοκατάθλιψη...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
Σε αυτό το ατελείωτο μπλα μπλα, τα ηλίθια χαμογελάκια, τις ηλίθιες αγκαλίτσες, τις θεατρινίστικες αντιδράσεις, τις συνεχείς ψιλοδιαμαρτυρίες ή παραινέσεις προς τον διαιτητή που επιδεικνύει πάντοτε ο Τσιρίλο, βρήκε άξιο συνοδοιπόρο τον Σουάρεζ και τα περάσαν όμορφα τα 2 τους και σίγουρα αντάλλαξαν τηλέφωνα και θα γίνουν φίλοι.
Το θέατρο προς το τέλος του ημιχρόνου αποκαρδιωτικό.
Όπως και η ανεπίτρεπτη ενέργεια στη φάση του γκολ.
Με τέρμα εξουδετερωμένο δεν την έστειλε ούτε κόρνερ ούτε προς τα πλάγια.
Λάθος νοοτροπία και σκέψη, γεγονός απαράδεκτο για ένα 30+ αμυντικό που κατά τ' άλλα κιόλας, την κοπανάει αράουτ για καλό και για κακό σε χαμένες μπαλιές του αντιπάλου στο κέντρο!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Sera4 »

+39 αδερφε αυτη ηταν η χθεινη του εικονα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”