8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Δε θελω να γινω εμπαθης, ολοι παιχτες του ΠΑΟΚ ειναι, αλλα απο αυριο που ανεβαινει το ματς, ας το κατεβασει οποιος θελει και ας το δει ξανα πιο προσεχτικα. Και αν μετρησει τα ατομικα λαθη του καθενος στην αμυντικη γραμμη (αποφασιζοντας ο ιδιος τι θεωρει λαθος) και βγαλει τον Τσιριλο οτι εκανε τα περισσοτερα, δεσμευομαι να παω να τον παρω απο τη Σουρωτη και να τον παω με το ζορι στο αεροδρομιο.
περσυ εκανε μια αρκετα εως πολυ καλη σε γενικες γραμμες χρονια απο Οκτωβρη και μετα και ομως τα ακουγε με ευκολια. Σημερα αναθεματιζεται παρολο που (για μενα) ηταν πολυ καλυτερος απο τον εταιρο σεντερ μπακ. Η ευκολη λυση.....παντα πρεπει να υπαρχει ενας "Μπαλαφας" στον ΠΑΟΚ.
περσυ εκανε μια αρκετα εως πολυ καλη σε γενικες γραμμες χρονια απο Οκτωβρη και μετα και ομως τα ακουγε με ευκολια. Σημερα αναθεματιζεται παρολο που (για μενα) ηταν πολυ καλυτερος απο τον εταιρο σεντερ μπακ. Η ευκολη λυση.....παντα πρεπει να υπαρχει ενας "Μπαλαφας" στον ΠΑΟΚ.
Re: 8. Bruno Cirillo
Eνα πραγμα δεν αντεχω!Αν εισαι κακος ποδοσφαιριστης ή δεν ξερεις μπαλα ή δεν μπορεις ή εισαι περιορισμενων δυνατοτητων ολα καλα αλλωστε το ξερουμε τι εισαι και παρολαυτα σε διαλεξαμε!!Αλλα η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ δεν αντεχεται!!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑι!Γινεται τοσο εμπειρος παιχτης που ετσι και αλλιως εχει συνηθισει να διωχθει οπου να ειναι και συνηθως αουτ να βλεπει οτι λειπει τερμα και να μην την βγαζει κορνερ????????Δηλαδη δεν σου κοβει καθολου?????ΕΛΕΟΣ πλεον!!!ΕΛΕΟΣ!Λειπει τερμα τελος η μπαλα κορνερ!Και να ησουν 20 χρονων παιδακι να παει στο διαολο...
Re: 8. Bruno Cirillo
Ήταν αρκετά κακός αλλά με εκνεύρισε πολύ όταν έπεσε στη φάση που του έφυγε ο Σουάρεζ. Δεν ξέρω αν πραγματικά ήταν τόσο δυνατό το χτύπημα στο πρόσωπο. Από τα replay δεν φάνηκε τόσο τραγικό. Αυτός ξέρει καλύτερα.
Re: 8. Bruno Cirillo
Τραγικό λάθος στο γκολ, πολύ πολύ χειρότερος ο Μαλεζάς. Ο Μπρούνο ότι λάθος έκανε το έκανε από μαμακία του, όχι επειδή χέστηκε πάνω του όπως ο έταιρος σέντερ μπακ, τουλάχιστον παίζει με ψυχή
Re: 8. Bruno Cirillo
Ένα καλό έκανε, έπιανε στο μπλα μπλα το Σουάρεζ και τον εκνεύριζε. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ρε γμτ...
Re: 8. Bruno Cirillo
Έχω την αίσθηση, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι το δίδυμο Τσιρίλο-Μαλεζάς, έπαιξε τα λιγότερα λεπτά πέρισυ. Περισσότερο είδαμε Κοντρέρας-Τσιρίλο, Κοντρέρας-Μαλεζάς και Τσιρίλο-Σαβίνι. Ο Σάντος το έκανε για κάποιο λόγο...(μάλλον αυτόν που είδαμε χτες)
Re: 8. Bruno Cirillo
Χθες το δίδυμο ήταν κίνδυνος-θάνατος.
Στον Τσιρίλο λείπει φανερά η ποιότητα και παίζει μόνο με πάθος.
Στον Στελλάκη αρχίζω και πιστεύω ότι λείπουν και τα δύο.
Στον Τσιρίλο λείπει φανερά η ποιότητα και παίζει μόνο με πάθος.
Στον Στελλάκη αρχίζω και πιστεύω ότι λείπουν και τα δύο.
Re: 8. Bruno Cirillo
δεν με ενοχλησε τοσο που εχασε πολλακις σουαρες και λοιπους οσο το θεατο σε κεινη τη φαση που δηθεν χτυπησε...τα σιχαινομαι κτ τετοια......
Re: 8. Bruno Cirillo
εν τω μεταξυ εκεινη την ωρα φωναζω ''φαουλ ρε λαλακα'' και βλεπω ριπλει και μενω εγω λαλακας προσπαθωντας να καταλαβω τι επαθε και επεσε σαν χαρτινος πυργος...σεντερ μπακ εισαι ρε μπρουνο πως εκθετεις ετσι την ομαδα??εκει κανεις ενα φαουλ και τελειωσε η μπουγαδα..
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 8. Bruno Cirillo
Φυγε απο τα όνειρα μας, πριν γίνεις εφιάλτης.
Αν δώ στη Τούμπα 11αδα χωρίς Κοντρέρας και με σεξυ αμπαλο μέσα θα πάθω οξέα μανιοκατάθλιψη...
Αν δώ στη Τούμπα 11αδα χωρίς Κοντρέρας και με σεξυ αμπαλο μέσα θα πάθω οξέα μανιοκατάθλιψη...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 8. Bruno Cirillo
Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
Σε αυτό το ατελείωτο μπλα μπλα, τα ηλίθια χαμογελάκια, τις ηλίθιες αγκαλίτσες, τις θεατρινίστικες αντιδράσεις, τις συνεχείς ψιλοδιαμαρτυρίες ή παραινέσεις προς τον διαιτητή που επιδεικνύει πάντοτε ο Τσιρίλο, βρήκε άξιο συνοδοιπόρο τον Σουάρεζ και τα περάσαν όμορφα τα 2 τους και σίγουρα αντάλλαξαν τηλέφωνα και θα γίνουν φίλοι.
Το θέατρο προς το τέλος του ημιχρόνου αποκαρδιωτικό.
Όπως και η ανεπίτρεπτη ενέργεια στη φάση του γκολ.
Με τέρμα εξουδετερωμένο δεν την έστειλε ούτε κόρνερ ούτε προς τα πλάγια.
Λάθος νοοτροπία και σκέψη, γεγονός απαράδεκτο για ένα 30+ αμυντικό που κατά τ' άλλα κιόλας, την κοπανάει αράουτ για καλό και για κακό σε χαμένες μπαλιές του αντιπάλου στο κέντρο!
Σε αυτό το ατελείωτο μπλα μπλα, τα ηλίθια χαμογελάκια, τις ηλίθιες αγκαλίτσες, τις θεατρινίστικες αντιδράσεις, τις συνεχείς ψιλοδιαμαρτυρίες ή παραινέσεις προς τον διαιτητή που επιδεικνύει πάντοτε ο Τσιρίλο, βρήκε άξιο συνοδοιπόρο τον Σουάρεζ και τα περάσαν όμορφα τα 2 τους και σίγουρα αντάλλαξαν τηλέφωνα και θα γίνουν φίλοι.
Το θέατρο προς το τέλος του ημιχρόνου αποκαρδιωτικό.
Όπως και η ανεπίτρεπτη ενέργεια στη φάση του γκολ.
Με τέρμα εξουδετερωμένο δεν την έστειλε ούτε κόρνερ ούτε προς τα πλάγια.
Λάθος νοοτροπία και σκέψη, γεγονός απαράδεκτο για ένα 30+ αμυντικό που κατά τ' άλλα κιόλας, την κοπανάει αράουτ για καλό και για κακό σε χαμένες μπαλιές του αντιπάλου στο κέντρο!